Huimaus, sydämen tykytys....

vapina, puutuminen..

Voisko mulla olla diabetes? Mua on huimannut 6 päivää, vasemmat raajat on puutunu välillä, sydämen tykytys tuli kuvioon toissa päivänä ja olo meni niin huonoksi että ambulanssilla sairaalaan. Testeissä ei löydetty sydämestä vikaa, hieman oli verenpainetta, mutta hemoglobiini ok.
Ylipainoa on. Vatsaa on. En tupakoi. En käytä alkoholia.

8

5521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairaalassa

tutkitaan verensokerit rutiininomaisesti. Eli, jos ei siitä ole teille mainittu, niin niissä ei ole ollut huomautettavaa. Eli vastaus olisi ei. Mutta
      ainahan sinne voi soittaa ja varmistua asiasta. Dippendal tai joku vois valaista minuakin, onko käsitykseni oikea..(eli siis kun sydänvaivoja tutkitaan)

• diabeettis

No kyllähän useimmiten hetkellinen verensokeri tulee otettua siinä samalla melkein kaikessa. Varsinkin, jos keski-ikäinen keskivartalolihava mies tulee valittamaan ihan yhtään mitään. Eli en olisi diabeteksestä huolissani lyhyellä tähtäimellä.

• kysmys

Onko sulla tutkittu kilpirauhanen?

• vapina, puutuminen

Ei ole....mikäs sen kilpirauhasen tehtävä on?

• kysmys

• aikaisemmin?

Oireet kuulostavat tutuilta. Kannattaa lukea tämä, mutta mikään "varma diagnoosi" tämä ei ole:
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4000000000000043&posting=22000000013933619

• vapina

En tiedä mikä mulla sitten on. Pitää varmaan käydä mittauttamas noita verensokereita, koska mielestäni sairaalassakaan ei mitattu kuin hemoglobiini ja puna/valkosolujen määrä..

• Lumimies

...käyvät täysin yksiin omieni kanssa tutkimustuloksineen päivineen. Olen huomannut jonkinlaisen yhteyden henkisiin tekijöihin. Sain merkittävää apua fysioterapiasta. Samalla minulle kerrottiin, että ihmisen vasen puoli on jostakin syystä herkempi tämäntapaisille ilmiöille kuin oikea.
      Tämänhetkiset itsehoitokeinoni ovat:
      1. Jännittyneiden raajojen hierominen, mieluummin harrastettava liikuntaa ja venyttelyjä.Liikuntaa ei saa harrastaa voimakkaan hieromisen jälkeen heti.Myös hartioita pitäisi hieroa. Vas lapaluun lähellä on sydäntä rauhoittava kohta >>>>fysioterapia.
      2. Riittävän verensokeritason ylläpito välttämällä nopeita hiilihydraatteja ja pitkiä taukoja ruokailujen välillä.
      3. Rauhallinen suhtautuminen tapahtumaan. Se saattaa toistua, mutta menee taas ohitse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe