Voisko mulla olla diabetes? Mua on huimannut 6 päivää, vasemmat raajat on puutunu välillä, sydämen tykytys tuli kuvioon toissa päivänä ja olo meni niin huonoksi että ambulanssilla sairaalaan. Testeissä ei löydetty sydämestä vikaa, hieman oli verenpainetta, mutta hemoglobiini ok.
Ylipainoa on. Vatsaa on. En tupakoi. En käytä alkoholia.
Huimaus, sydämen tykytys....
8
5521
Vastaukset
- sairaalassa
tutkitaan verensokerit rutiininomaisesti. Eli, jos ei siitä ole teille mainittu, niin niissä ei ole ollut huomautettavaa. Eli vastaus olisi ei. Mutta
ainahan sinne voi soittaa ja varmistua asiasta. Dippendal tai joku vois valaista minuakin, onko käsitykseni oikea..(eli siis kun sydänvaivoja tutkitaan)- diabeettis
No kyllähän useimmiten hetkellinen verensokeri tulee otettua siinä samalla melkein kaikessa. Varsinkin, jos keski-ikäinen keskivartalolihava mies tulee valittamaan ihan yhtään mitään. Eli en olisi diabeteksestä huolissani lyhyellä tähtäimellä.
- kysmys
Onko sulla tutkittu kilpirauhanen?
- vapina, puutuminen
Ei ole....mikäs sen kilpirauhasen tehtävä on?
- kysmys
vapina, puutuminen kirjoitti:
Ei ole....mikäs sen kilpirauhasen tehtävä on?
Tai siis tuolla jotain tietoa:
http://www.antioxidant.fi/art_kilpirau.html
- aikaisemmin?
Oireet kuulostavat tutuilta. Kannattaa lukea tämä, mutta mikään "varma diagnoosi" tämä ei ole:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4000000000000043&posting=22000000013933619- vapina
En tiedä mikä mulla sitten on. Pitää varmaan käydä mittauttamas noita verensokereita, koska mielestäni sairaalassakaan ei mitattu kuin hemoglobiini ja puna/valkosolujen määrä..
- Lumimies
...käyvät täysin yksiin omieni kanssa tutkimustuloksineen päivineen. Olen huomannut jonkinlaisen yhteyden henkisiin tekijöihin. Sain merkittävää apua fysioterapiasta. Samalla minulle kerrottiin, että ihmisen vasen puoli on jostakin syystä herkempi tämäntapaisille ilmiöille kuin oikea.
Tämänhetkiset itsehoitokeinoni ovat:
1. Jännittyneiden raajojen hierominen, mieluummin harrastettava liikuntaa ja venyttelyjä.Liikuntaa ei saa harrastaa voimakkaan hieromisen jälkeen heti.Myös hartioita pitäisi hieroa. Vas lapaluun lähellä on sydäntä rauhoittava kohta >>>>fysioterapia.
2. Riittävän verensokeritason ylläpito välttämällä nopeita hiilihydraatteja ja pitkiä taukoja ruokailujen välillä.
3. Rauhallinen suhtautuminen tapahtumaan. Se saattaa toistua, mutta menee taas ohitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708