täst ollaan varmaankin ennenki puhuttu tääl, mut tuli vaan mieleen et minkälainen on naisen orgasmi?? siis et onks siin monta eri vaihdetta tai jotaa vastaavaa?? ja tuleeko mitään ulos niinkuin miehil?? jne??.. ihan vaan kiinostuksen aiheena... kiitos etukäteen... (???)
minkälainen on naisen orgasmi??
5
5551
Vastaukset
- *
etköhän sä sen huomaa, kun tyttös saa orgasmin. Se käy enne orgasmii TOSI kiimaseks, ja käy luultavimmin kiihdyttää tahtii, ja sit ku se saa orgasmin, sen koko vartalon läpi käy värähtelyitä ja sen vakoki käy supistelee ja värisee... riippuu tietysti orgasmin voimakkuudesta, mut kylhä tuo siinä käy aika lailla voihkimaan tai ainaki hengitys menee toosi tiheeks...ei naisilta mitää mällei tuu, mutta mitä pidenpi esileikki sitä kosteempi nainen on....mietippä siitä...
- Oikaisija
Ensinnäkin ei hän välttämättä näe naisensa tulevan, kun ei läheskään kaikki naiset edes saa orgasmeja. Itse en ole kuunaan miehen kanssa saanut orgasmia, kyllä se on omin käsin aina hankittava.
Toiseksi, kyllä aika moni nainen "ejakuloi", vaikka tästä vähän väitelläänkin, mutta sen verran moni sitä väittää ja onpahan asiaa joku tutkinutkin, että eiköhän liene uskominen.
Ja kolmanneksi, kyllä kosteus on aika lailla yksilöstä kiinni, eikä esileikin pituudesta. Jotkut vaan ovat luonnostaan kuivempia, eivätkä kostu millään (huom. myös monet lääkkeet aiheuttavat kuivumista).
- Lisa
Kun minä saan orgasmin se alkaa jalkapohjista...Jalat on kuin tulessa. Kiemurtelen ja voihkin (hytkyn) Se vähän kutittaa mutta jos ei kutituksesta välitä niin antaa mennä vaan. Ja jos kotona on muita niin puren tyynyä tai poikaystäväni pitää kättä minun suuni edessä. Ihanaa!!!Kyllä sen huomaa...(harmi en ole vähän aikaa saanut orgasmia)Helpommin sen saa kun itsekseen hommailee jotain...harmi.
- tyttö18
Jokaisen naisen orgasmi on erilainen, eivätkä kaikki sitä tosiaankaan miehen kanssa saa. Nainen saattaa täristä ja vapista, lihakset supistelevat alapäässä jonkin verran tahdottomasti. Hengitys kiihtyy melko paljon. Lisäksi jotkut naiset todella ns. ejakuloivat (vaikkakaan tuo termi ei nyt oikein käy tähän paikkaan, mutta kun tutkijatkaan eivät ole sille vielä parempaa keksineet). Naisella ei tosin purkaudu mitään vaginasta, vaan virtsarakosta saattaa tulla hiukan kirkasta, kuulemma makeahkoa nestettä. Siksi monet naiset saattavatkin luulla vahingossa lirauttavansa virtsaa saadessaan orgasmin. Lisäksi naisen orgasmi voi kestää useita minuutteja, johon luultavimmin kyllä sisältyy useita "pikku"orgasmeja. Mies ei välttämättä todellakaan huomaa sitä, kun nainen saa - eräskin mies kysyi minulta noin viisi kertaa, joko sain (harrastimme tosin sormileikkejä), ennenkö olin todella pudonnut orgasmin hyökyaallon vietäväksi. Orgasmi on naiselle kokonaisvaltainen kokemus ja muistuttaa lähinnä tunnetta, kun antaudut hyökyaallon vietäväksi (viimeistä en ole tosin itse kokenut, mutta voin kuvitella :) ). Orgasmi on IIIIIIIIIHANA!!!!! Toivottavasti Sinulle on todella jotain hyötyä näistä faktatiedoista...!
- Nanna
kuin miehellä, jos kummallekin tulee orgasmi samaan aikaan, niin itselläni se on vielä kesken kun keskivertomies lähtee jo jääkaapille... :( Se niinkun tykyttää pitkän aikaa "varsinaisen" orgasmin jälkeen,ja silloin on ihanaa tuntea miehen kyrpä sisässä, varsinkin jos mies välillä hiljaa kiemurtelee, nam...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802