hyvä vasemmistoliitto

kengää SDP joppareille

hyvä vasemmistoliitto.aivan oikein kun annoitte kengää SDP joppareille mitä siimes ja viialainen edusti.nyt on juhlan aika ja pöytä on puhdas mistä aloittaa.ellei siimes ehtinyt lahjoittaa teidän rahoja halosen vaalityöhön.onnea ja menestystä puolueelle.toivoo porukka kepulaisia.

7

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsensä johtajiksi tietenkin

      Taistolaiset pyrkivät liittämään Suomen Neuvostoliittoon,

      ei niin, että neukut olisivat tulleet tänne johtajiksi

      vaan että Suomi olisi sidottu SEV-järjestöllä Neuvostoliittoon ja puna-armeija olisi taannut taistolaismiehityksen hallitukseen.

      Kekkonen olisi potkittu pois tai hänen seuraajansa ja paikat olisi täytetty "taistolaistieteellä" "taistolaisoikeudella" ja "taistolaisluokkataistelulla".

      • Jeesustelija

        Mitä tarkoittaa "taistolaisuus" tai "neuvostoliitto"? Vanhentuneita käsitteitä joita nuorisomme ei tunnista.
        Miljoonainen köyhälistö on tätä päivää.
        Menestystä Korhoselle demarihallinnon jälkien korjaamisessa!


      • perikatoon
        Jeesustelija kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "taistolaisuus" tai "neuvostoliitto"? Vanhentuneita käsitteitä joita nuorisomme ei tunnista.
        Miljoonainen köyhälistö on tätä päivää.
        Menestystä Korhoselle demarihallinnon jälkien korjaamisessa!

        Olipa suuri maa, nimeltä Neuvostoliitto, siellä oli vallassa Kommunistit, kertoivat olevansa Työväen asialla.

        Joka sanoi vastaan, hänet teloitettiin yleisimmin, tai hyvin pitkät vankilatuomiot(Siperiassa). Heillä itsellään oli suuria hotelleja lomanviettopaikkonaan Mustanmeren rannoilla, sillä siellä, kun lämmin ilmasto.

        Heillä oli mm. Moskovassakin ihan omat ajokaistansa

        He valloittivat maita, mm Itäsaksa, Puuola, Unkari, Liettua, Latvia, Viro, ja kymmenkunta muuta, veivät näiltäkin kansalaisilta vapauden. Jopa kun käynti naapuri kaupungissa, piti anoa lupa näiltä kommunisteilta.

        Näitten samaisten avustuksella meillekkin tuli kommunisteja, ja mm ns.
        TaistolaisKommunistit, vaativat Suomenkin liitettäväksi Neuvostoliittoon, siihen ihanuuteen.

        Oli myös ns Stalinistit, heilläkin samat tavoitteet. Kuten eräskin johtava Suomessa sanoi aikoinaan , miten olisi Suomelle ollut hyväksi jos oltaisiin liitytty Neuvostoliittoon(itse kuulin tämän puheen -70 luvulla), ja pitäisi oma armeija lakkauttaa. jne

        Edelleen jatkoa näille on Taistolaiset, joita ihmekumma vielä useita lähinnä Vasemmistoliitossa, ja miten he ohjailevat nykyistä Puh.joht.

        mm. Vihreissä on EU edustajana Taistolainen, jonka pitäisi koko Suomea edustaa, muttei näytä kiinnostavan tämä puoli, vain valmista arvostelee, ja raha kiinnostaa kuitenkin häntäkin eniten


      • on eri kun kommunisti
        perikatoon kirjoitti:

        Olipa suuri maa, nimeltä Neuvostoliitto, siellä oli vallassa Kommunistit, kertoivat olevansa Työväen asialla.

        Joka sanoi vastaan, hänet teloitettiin yleisimmin, tai hyvin pitkät vankilatuomiot(Siperiassa). Heillä itsellään oli suuria hotelleja lomanviettopaikkonaan Mustanmeren rannoilla, sillä siellä, kun lämmin ilmasto.

        Heillä oli mm. Moskovassakin ihan omat ajokaistansa

        He valloittivat maita, mm Itäsaksa, Puuola, Unkari, Liettua, Latvia, Viro, ja kymmenkunta muuta, veivät näiltäkin kansalaisilta vapauden. Jopa kun käynti naapuri kaupungissa, piti anoa lupa näiltä kommunisteilta.

        Näitten samaisten avustuksella meillekkin tuli kommunisteja, ja mm ns.
        TaistolaisKommunistit, vaativat Suomenkin liitettäväksi Neuvostoliittoon, siihen ihanuuteen.

        Oli myös ns Stalinistit, heilläkin samat tavoitteet. Kuten eräskin johtava Suomessa sanoi aikoinaan , miten olisi Suomelle ollut hyväksi jos oltaisiin liitytty Neuvostoliittoon(itse kuulin tämän puheen -70 luvulla), ja pitäisi oma armeija lakkauttaa. jne

        Edelleen jatkoa näille on Taistolaiset, joita ihmekumma vielä useita lähinnä Vasemmistoliitossa, ja miten he ohjailevat nykyistä Puh.joht.

        mm. Vihreissä on EU edustajana Taistolainen, jonka pitäisi koko Suomea edustaa, muttei näytä kiinnostavan tämä puoli, vain valmista arvostelee, ja raha kiinnostaa kuitenkin häntäkin eniten

        älä sekoile jos et tiedä.vasemmistoliitto on aivan eri kuin SDP jossa yksi päättää.vasemmistoliitossa on aina vallinnut kansan valta,on ollu tulee pysymään.SDP ,läisiä nyt vain liittyy meihin niin paljon ettei ehdi jäsenkirjoja kirjoittaa muuta ku ylitöinä..tervetuloa vaan kaikki vasemmistoliittoon


    • teitä jo ala v......a KePu:n etääntyminen S.Alkion ajatuksista? Kun "malja täyttyy", tervetuloa!

      • Pospotipoo

        Eikös alkiolaisuuskin ollut ei-sosialistinen aate? Vai onko Vasemmistoliitto lopullisesti hylännyt sosialismin ja ryhtynyt vain yleisvasemmistolaiseksi puolueeksi?


      • Pospotipoo kirjoitti:

        Eikös alkiolaisuuskin ollut ei-sosialistinen aate? Vai onko Vasemmistoliitto lopullisesti hylännyt sosialismin ja ryhtynyt vain yleisvasemmistolaiseksi puolueeksi?

        toiminnan motiivi oli köyhimmän kansanosan elämän olosuhteiden parantaminen; siis samansuuntainen työväenliikkeen kanssa! "Yhteistyö on voimaa", tunnetko sanonnan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe