härkä nainen-jousimies mies

juri

tuleekohan tästä mitään. Tietääkö kukaan sovitaanko yhteen ? Härkä nainen jousimies mies???

8

6888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimies (n)

Härkä on aika itsekäs merkki, samoin jousimies. Jos kumpikin haluavat vain ottaa, niin ei toimi. Jos joustoa löytyy ja toisen huomioimista, niin mikä jottei.

Itselläni on kaksi miespuolista härkätuttua (ikä 30 ) ja ihan hyvin tullaan juttuun. Kritisoivat tosin sitä että jouskari ampuu nuolia sinne sun tänne ja ei välitä yhtään. Mutta pitävät jousimiehen suorasanaisuudesta, laaja-alaisuudesta ja herkkyydestä.

Tunnen myös pari vanhempaa härkämiestä (50 ) ja niiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Ovat niin rajoittavia, jääräpäisiä ja ahdasmielisiä. Miellyttävät ainoastaan silloin kun hyötyvät siitä itse paljon.

Mutta mene ja tiedä... Persoonia kaikki.

Kokeile! :)

• MrJuha82

Tuo oli maagisen hyvä viesti.
        Ite oon muuten Härkä-Jouskari ja oon hieman itsekäs ja elän yksinään.
        Elämä pyörii itteni ympärillä palijo, mut toisaalta oon erakko ja kokenu paljon pahoja ongelmia elämässäni joten siksiki oon valinnut tieni =(

Nouseva merkkini on Jousimies, mut oon syntynyt 13.5.1982.
        Ei mikään huippu yhtälö lol.
        Tai sitten paras yhtälö.

• Mintzu

Niinpä sopiiko yhteen? Olen seurustellut kohta 2- vuotta Jousimiehen kanssa. Voin sanoa,että sarvet kalisee välillä liikaakin.(Minulla) Ja taas Jouskarini halajaa omaa vapautta. Mutta kyllä vielä yhdessä ollaan ja välitetään toisistamme. Härän täytyy oppia ymmärtään jouskaria ja antaa omaa tilaa. Saapa nähdä miten käy? Kyllä se luonne vaikuttaa myös ja se ikä.

• Nimetön

mun siskon exä, sekä nykyinen mies on härkämiehiä, sisko taas on jouskari ja nousevalta merkiltään rapu.

• HN..

Aika suurella todennäköisyydellä ei tule. Olen härkä ja minulla oli muutama vuosi "peliä" jouskarin kanssa. Sitä ei tieny että millonka oli yhessä ja oliko edes ylipäänsä. Jostain syystä härkä vituttaa jousimiestä pidemmän päälle ja lähtee lätkimään. Härkä vetää herneet nenään, mutta leppyy ja houkuttelee jouskaria takasin. Ja sama rumba, aina alusta. Meillä käytiin tämä läpi varmaan kolme kertaa. Sitten ärsytti kun jouskari sattu tulemaan parin vuoden kuluttua kuin ei mitään: "terve! Mitä jos oltais?"
      Loppujen lopuksi jouskari lopetti kokonaan yhteydenpidon ja lähti vesimiehen matkaan. Ja minä odotin ja rakastin sen kolmisen vuotta ja sitten kävikin ilmi tämä neiti vesimies. Ja teki kyllä jouskari tahallaan, mitä tek. Oli kyllä isku, kun ei voinut edes sanoa meidän välillä kaiken olevan loppu ja se satutti. Nyt ei olla puhuttu vuosiin siitä lähtien kun häipy. Laittelin sitä ennen postia, mailia, soitin. Ei vastanu. Kumpikaan ei uskonu sillon horoskooppeihin. Nyt minä olen alkanu uskoa.
      Tavallisesti se on härkä joka satuttaa itsensä tässä suhteessa.. Löysin vihdoin itselleni neitsyen, joka muuten muistuttaa sekä ulkoiselta olemukseltaan, että harrastuksiltaan ja jutuiltaan tätä juoskaria. Meillä kumminkin menee paljon paremmin ja olemme olleet peräri kaksi vuotta yhdessä, eikä ole neitsyt lähteny pakoon samoin kuin jouskari.

Muttei tämä takaa ettei teillä menisi huonosti. Muistutan vain, että härälle täytyy thedä selväksi jos suhde on loppu.

• toisinpäin

Mulla kävi tollei härän kanssa... ja ite oon jousimies nainen. Mies touhuili mitä sattuu, lupaili ja vakuutteli kaikkee... Sen kanssa ei todellakaan tienny missä mentiin :(. Seksi kyllä oli loistavaa mutta siinä kaikki ja sen varaan ei tunnetusti voi pitempi aikasta ihmissuhdetta rakentaa...

• 20.v

Moikka.
      Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 20.v
      tosin meillä on toisinpäin: minä jousimies ja mieheni on härkä.
      Kyllä liitto onnistuu on horoskooppi mikä hyvänsä jos molemmat panostavat suhteeseen ja rakkautta riittää..

• kaasu82

no voi helvetti eiköhän pelimiehiä/naisia löydy ihan joka tähtimerkistä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe