härkä nainen-jousimies mies

juri

tuleekohan tästä mitään. Tietääkö kukaan sovitaanko yhteen ? Härkä nainen jousimies mies???

8

6630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimies (n)

      Härkä on aika itsekäs merkki, samoin jousimies. Jos kumpikin haluavat vain ottaa, niin ei toimi. Jos joustoa löytyy ja toisen huomioimista, niin mikä jottei.

      Itselläni on kaksi miespuolista härkätuttua (ikä 30 ) ja ihan hyvin tullaan juttuun. Kritisoivat tosin sitä että jouskari ampuu nuolia sinne sun tänne ja ei välitä yhtään. Mutta pitävät jousimiehen suorasanaisuudesta, laaja-alaisuudesta ja herkkyydestä.

      Tunnen myös pari vanhempaa härkämiestä (50 ) ja niiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Ovat niin rajoittavia, jääräpäisiä ja ahdasmielisiä. Miellyttävät ainoastaan silloin kun hyötyvät siitä itse paljon.

      Mutta mene ja tiedä... Persoonia kaikki.

      Kokeile! :)

      • MrJuha82

        Tuo oli maagisen hyvä viesti.
        Ite oon muuten Härkä-Jouskari ja oon hieman itsekäs ja elän yksinään.
        Elämä pyörii itteni ympärillä palijo, mut toisaalta oon erakko ja kokenu paljon pahoja ongelmia elämässäni joten siksiki oon valinnut tieni =(

        Nouseva merkkini on Jousimies, mut oon syntynyt 13.5.1982.
        Ei mikään huippu yhtälö lol.
        Tai sitten paras yhtälö.


    • Mintzu

      Niinpä sopiiko yhteen? Olen seurustellut kohta 2- vuotta Jousimiehen kanssa. Voin sanoa,että sarvet kalisee välillä liikaakin.(Minulla) Ja taas Jouskarini halajaa omaa vapautta. Mutta kyllä vielä yhdessä ollaan ja välitetään toisistamme. Härän täytyy oppia ymmärtään jouskaria ja antaa omaa tilaa. Saapa nähdä miten käy? Kyllä se luonne vaikuttaa myös ja se ikä.

      • Nimetön

        mun siskon exä, sekä nykyinen mies on härkämiehiä, sisko taas on jouskari ja nousevalta merkiltään rapu.


    • HN..

      Aika suurella todennäköisyydellä ei tule. Olen härkä ja minulla oli muutama vuosi "peliä" jouskarin kanssa. Sitä ei tieny että millonka oli yhessä ja oliko edes ylipäänsä. Jostain syystä härkä vituttaa jousimiestä pidemmän päälle ja lähtee lätkimään. Härkä vetää herneet nenään, mutta leppyy ja houkuttelee jouskaria takasin. Ja sama rumba, aina alusta. Meillä käytiin tämä läpi varmaan kolme kertaa. Sitten ärsytti kun jouskari sattu tulemaan parin vuoden kuluttua kuin ei mitään: "terve! Mitä jos oltais?"
      Loppujen lopuksi jouskari lopetti kokonaan yhteydenpidon ja lähti vesimiehen matkaan. Ja minä odotin ja rakastin sen kolmisen vuotta ja sitten kävikin ilmi tämä neiti vesimies. Ja teki kyllä jouskari tahallaan, mitä tek. Oli kyllä isku, kun ei voinut edes sanoa meidän välillä kaiken olevan loppu ja se satutti. Nyt ei olla puhuttu vuosiin siitä lähtien kun häipy. Laittelin sitä ennen postia, mailia, soitin. Ei vastanu. Kumpikaan ei uskonu sillon horoskooppeihin. Nyt minä olen alkanu uskoa.
      Tavallisesti se on härkä joka satuttaa itsensä tässä suhteessa.. Löysin vihdoin itselleni neitsyen, joka muuten muistuttaa sekä ulkoiselta olemukseltaan, että harrastuksiltaan ja jutuiltaan tätä juoskaria. Meillä kumminkin menee paljon paremmin ja olemme olleet peräri kaksi vuotta yhdessä, eikä ole neitsyt lähteny pakoon samoin kuin jouskari.

      Muttei tämä takaa ettei teillä menisi huonosti. Muistutan vain, että härälle täytyy thedä selväksi jos suhde on loppu.

      • toisinpäin

        Mulla kävi tollei härän kanssa... ja ite oon jousimies nainen. Mies touhuili mitä sattuu, lupaili ja vakuutteli kaikkee... Sen kanssa ei todellakaan tienny missä mentiin :(. Seksi kyllä oli loistavaa mutta siinä kaikki ja sen varaan ei tunnetusti voi pitempi aikasta ihmissuhdetta rakentaa...


    • 20.v

      Moikka.
      Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 20.v
      tosin meillä on toisinpäin: minä jousimies ja mieheni on härkä.
      Kyllä liitto onnistuu on horoskooppi mikä hyvänsä jos molemmat panostavat suhteeseen ja rakkautta riittää..

    • kaasu82

      no voi helvetti eiköhän pelimiehiä/naisia löydy ihan joka tähtimerkistä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe