Olen kolmekymppinen äijä,oon dokaillu ja polttanu ja nuuskinu ja tykitelly ja nielly itseeni ainetta jos jonkinmoista n.15v viikoittain enemmän tai vähemmin paljon kerralla. kausiluonteisesti, ei jokaista jokaviikko? työni olen hoitanut melkein aina moitteettomasti,olen ollut samassa Oyj. yrityksessä yli 10 vuotta. pelkkää kolmos olutta noin 10 pulloa per päivä viimeiset neljä kk. viisi päivää sitten otettuani "viimeiset" loiventavat. ei % juomia ikinä paljon jaffaa ja vettä. päätös piti kaksi päivää, kolmantena päivänä vitutti niin että piti saada lääkettä vein vanhan lääkereseptin uusittavaksi,ja join ison,pienen,4pulloa ja 2siideriä. olin valvonut ja tärissyt koko ajan. tänään apteekkiin ,2isoa. nyt lääkettä mustaherukka mehua, ruokaa ja itse käärittyjä savukkeita. luulen että elämä on jo voittanut, mutta pystynkö pysymään edes tässä kolmenkaljanajokunnossa viikon, kaksi,kuukausi,30vuotta? ja kesä on vasta tulossa. tervetttä ja menestystä lukeneille
Mitä tästäkin taas tulee?
harhailija
3
398
Vastaukset
- näköinen tämä.
opit vielä joskus..voimia!
- samaakokenut.
Kannattaisko sinun harhailla päihdeklinikalle.
Saisit apua tilanteen selvittämiseen.
Oikeastaan tuossa tilanteessa suosittelisin aivan katkaisua. En ole asiantuntija mutta tilanteesi muistuttaa täysin omaani muutama vuosi sitten. - Harhailija
tänään ei alkoholia yhtään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151449Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481349- 131173
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4106081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60807Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793