Iranin rasisti hallitus kuriin!

"Iranin uskonnollinen hallitus hyväksyi lain, juutalaiset ja kritityt merkittävä väreillä katukuvassa"

Ihmisoikeusjärjestöt ovat huolissaan. Iranin parlamentti on hyväksynyt lain joka pakottaa Kristityt kantamaan rinnassaa punaista tunnus merkkiä ja juutalaiset keltaista. Kristittyjä ja juutalaisia kohdellaan maassa jo muutenkin huonosti, mutta tilanteen uskotaan pahenevan. Kristittyjä kidutetaan, hakataan ja tapetaan päivittäin. Uusien vaatekoodien noudattamatta jättämisestä on luvassa vankilatuomio, raippaa tai jopa kuolemantuomio. Iran on siis ajautumassa yhä syvemmälle Islamin vanhoihin tapoihin, joka kieltämättä tuo mieleen fasistiset natsit.

Lain mukaan muslimeille suodaan mahdollisuus, välttää ei-muslimeiden seuraa joka on vahingollista.

Islamic Majlis, hyväksyi myös lain joka tarkentaa muslimien pukeutumis koodia kalifaatin aikaiseksi, yhdenmukaiseksi.

Lain ei ensin uskottu tulevan voimaan, sitä vastustettiin monien ihmisoikeusjärjestöjen puolelta. Presidentti Mahmoud Ahmadinejad otti asian kuitenkin uudelleen esille ja päätös syntyi pikaisesti.

22

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VeToSa

Herra valhepropagandan edustaja laittakoon linkin uutissivuille, josta tämä löytyi. En nimittäin itse ole tänään vielä asiallisten uutissivujen osalta törmännyt tällaiseen. Kansallissosialistien vai siionistipatrioottien sivuiltako tämän löysit?

• Luonnolisesti Suomen hallitus tai vasemisto hyysäreiden joukko ei pidä tätä kansainvälistä lehteä luotettavana tietolähteenä. Minun tapoihin ei kuulu valehteleminen, totuus on tarua ihmeellisempää.

http://www.heraldsun.news.com.au/common/story_page/0,54 78,19196930^1702,00.html

• VeToSa
        wwwnational kirjoitti:

Luonnolisesti Suomen hallitus tai vasemisto hyysäreiden joukko ei pidä tätä kansainvälistä lehteä luotettavana tietolähteenä. Minun tapoihin ei kuulu valehteleminen, totuus on tarua ihmeellisempää.

http://www.heraldsun.news.com.au/common/story_page/0,54 78,19196930^1702,00.html

Linkin mukaan juttu on vielä huhupohjainen. Olisi tästä muuten jossain vähemmän poliittisesti värittyneessä lehdessä jo paljonkin juttua ollut. Jos tuo olisi totta niin se olisi kyllä tarkoituksellista provokaatiota ja merkki suuresta vi****ksesta. The Sun lehdellä on kyllä sellainen maine, että suosittelen ettemme tuota välittömästi purematta niele. Lehtihän on ennenkin kunnostautunut kirkuvilla otsikoilla ja jutuilla, joiden sisältö ei ihan loppuun asti ollut totta. Odotetaan siis ja pidetään juttua siihen asti pötypuheena ja propagandana.

• Veijari-77
        VeToSa kirjoitti:

Linkin mukaan juttu on vielä huhupohjainen. Olisi tästä muuten jossain vähemmän poliittisesti värittyneessä lehdessä jo paljonkin juttua ollut. Jos tuo olisi totta niin se olisi kyllä tarkoituksellista provokaatiota ja merkki suuresta vi****ksesta. The Sun lehdellä on kyllä sellainen maine, että suosittelen ettemme tuota välittömästi purematta niele. Lehtihän on ennenkin kunnostautunut kirkuvilla otsikoilla ja jutuilla, joiden sisältö ei ihan loppuun asti ollut totta. Odotetaan siis ja pidetään juttua siihen asti pötypuheena ja propagandana.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/05/19/AR2006051901366.html

• ei sitä vielä vahvista
        Veijari-77 kirjoitti:

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/05/19/AR2006051901366.html

Sitä mistä kyseinen sääntö vähemmistöjen muslimeista eroavaan vaatetukseen tulee ei Veijaria kiinosta. Kuten ei kiinosta rasismi ja vähemmistöjen vaino tai teloitusluvut Iranissa. Miksi? Koska et ole rasismia vastaan periaatteessa, vaan rasismia muslimeja vastaan, niinkö? Kaikki sun tekstit Lähi-Idästä täällä pursuaa inhoa ja valehtelua juutalaisia kohtaan, ilmeisesti sattumaa vai?

• (ex)Veijari-77
        Veijari-77 kirjoitti:

Eipä nuo vaatejutut mikään uusi juttu Iranissa ole. Tsekataan alkuperäisen väitteen todenperäisyys rauhassa. Olisi surullista jos USA:n harrastama muslimien kansansurma yllyttäisi Iranilaiset päättäjät oikeasti jonkinasteiseen apartheid-politiikkaan. Pää kylmänä ja olut myös. Ja muistakaa Skypettää Lordi voittoon!!!!

• (ex)Veijari-77
        ei sitä vielä vahvista kirjoitti:

Sitä mistä kyseinen sääntö vähemmistöjen muslimeista eroavaan vaatetukseen tulee ei Veijaria kiinosta. Kuten ei kiinosta rasismi ja vähemmistöjen vaino tai teloitusluvut Iranissa. Miksi? Koska et ole rasismia vastaan periaatteessa, vaan rasismia muslimeja vastaan, niinkö? Kaikki sun tekstit Lähi-Idästä täällä pursuaa inhoa ja valehtelua juutalaisia kohtaan, ilmeisesti sattumaa vai?

Jos tarkoitat minua, niin täsmentäisitkö mitä olen valehdellut juutalaisista. Rasismi ja epäoikeudenmukaisuus on luonnollisesti vastenmielistä aina. Kaikki tuntuu kuitenkin olevan suhteellista: USA:n mielestä juutalaisten kansanmurha oli kauhea juttu, mutta muslimien kansanmurha on ihan okei. Iranin pressan näkemykset ovat kovin vastakkaiset. Siionistit muistavat aina nostaa uhrin roolinsa esille, silloinkin kun on tullut itse tapettua joku pikkulapsi rynnäkkökiväärillä. Ota noista nyt sitten selvä. Minulla ei ole mitään erityistä syytä puolustaa muslimeja: minulla ei ole uskontoa, ja pidän kaikkia monoteistisia uskontoja samanlaisina satuina. Loppuun huomautan, että olen tosiaan nykyään (ex)Veijari-77-nimmarilla varustettu, kun joku rekisteröi alkuperäisen nimimerkkini.

Iranissa on paljon ongelmia, kuten monissa muissakin maissa. Kuolemanrangaistukset ja kidutukset pitäisi poistaa kaikkialta YK:n suositusten mukaan ja vähemmistöjen asema turvata. Kuka kuuntelee nykyään YK:ta ja Amnestya? Siellä on järkeä mutta ei voimaa. Niin tyhmä en ole että antaisin Bushisteille oikeuden hyökätä Iraniin asettamaan sinne joku diktaattori sen takia että siellä on ongelmia. Hyökkäyssodan jäljet ja kaaos ovat nähtävillä Irakissa, ei lisää kiitos. Mutta tuskinpa se minusta on kiinni.

• islamin_tutkija
        (ex)Veijari-77 kirjoitti:

Jos tarkoitat minua, niin täsmentäisitkö mitä olen valehdellut juutalaisista. Rasismi ja epäoikeudenmukaisuus on luonnollisesti vastenmielistä aina. Kaikki tuntuu kuitenkin olevan suhteellista: USA:n mielestä juutalaisten kansanmurha oli kauhea juttu, mutta muslimien kansanmurha on ihan okei. Iranin pressan näkemykset ovat kovin vastakkaiset. Siionistit muistavat aina nostaa uhrin roolinsa esille, silloinkin kun on tullut itse tapettua joku pikkulapsi rynnäkkökiväärillä. Ota noista nyt sitten selvä. Minulla ei ole mitään erityistä syytä puolustaa muslimeja: minulla ei ole uskontoa, ja pidän kaikkia monoteistisia uskontoja samanlaisina satuina. Loppuun huomautan, että olen tosiaan nykyään (ex)Veijari-77-nimmarilla varustettu, kun joku rekisteröi alkuperäisen nimimerkkini.

Iranissa on paljon ongelmia, kuten monissa muissakin maissa. Kuolemanrangaistukset ja kidutukset pitäisi poistaa kaikkialta YK:n suositusten mukaan ja vähemmistöjen asema turvata. Kuka kuuntelee nykyään YK:ta ja Amnestya? Siellä on järkeä mutta ei voimaa. Niin tyhmä en ole että antaisin Bushisteille oikeuden hyökätä Iraniin asettamaan sinne joku diktaattori sen takia että siellä on ongelmia. Hyökkäyssodan jäljet ja kaaos ovat nähtävillä Irakissa, ei lisää kiitos. Mutta tuskinpa se minusta on kiinni.

---- minulla ei ole uskontoa...

Juuri tästä syystä sinut tapettaisiin Iranissa, että sellaista.

• (ex)Veijari-77
        islamin_tutkija kirjoitti:

---- minulla ei ole uskontoa...

Juuri tästä syystä sinut tapettaisiin Iranissa, että sellaista.

Jos todella olet islamin tutkija, tiedät hyvin että länsimaalainen ei-uskovainen voi matkailla Iranissa ilman pelkoa moisesta.

• lähti..

Olen ilmoittanut asiasta Iranin suurlähetystöön, koska levität täällä valheita ja panettelua, perättömiä "uutisia" maan asioista. Odottele rauhassa, luultavasti tekevät rikosilmoituksen kirjoituksestasi ja joudut tuomiolle, on meinaan aika vakava rikos.

• Naurettava pelle, luuletko, että minua kiinnostaa iranilaisten lahjakkuudenvastustajien mielipiteet. Iranin suurlähetystö pitäisi häätää pois Suomesta, emme kai me suomalaiset halua tukea natsien kaltaista hallintoa.

http://www.heraldsun.news.com.au/common/story_page/0,5478,19196930^1702,00.html

• kun poliisi kolkuttaa...
        wwwnational kirjoitti:

Naurettava pelle, luuletko, että minua kiinnostaa iranilaisten lahjakkuudenvastustajien mielipiteet. Iranin suurlähetystö pitäisi häätää pois Suomesta, emme kai me suomalaiset halua tukea natsien kaltaista hallintoa.

http://www.heraldsun.news.com.au/common/story_page/0,5478,19196930^1702,00.html

Iranin suurlähetystö selvittää asian yhdessä Suomen viranomaisten kanssa. Linkkisi on mitätön ja turha, Iran ei ole ilmoittanut tuollaista asiaa, eikä sitä sen vuoksi löydy mistään kv. noteerattavista puolueettomista uutislähteistäkään. Mutta hyvä, että käytät rekattua nikkiä, niin löytävät sinut helposti :)

• www.lle
        kun poliisi kolkuttaa... kirjoitti:

Iranin suurlähetystö selvittää asian yhdessä Suomen viranomaisten kanssa. Linkkisi on mitätön ja turha, Iran ei ole ilmoittanut tuollaista asiaa, eikä sitä sen vuoksi löydy mistään kv. noteerattavista puolueettomista uutislähteistäkään. Mutta hyvä, että käytät rekattua nikkiä, niin löytävät sinut helposti :)

Jatkan www.n hyvää työtä jos hänet onnistutaan pakoittamaan tältä palstalta pois..Ensin rekkaan nikin!Sannhet må komme ut..

• havainnut

Et uskalla edes valita itsellesi nikkiä.

• jahas...
        havainnut kirjoitti:

Et uskalla edes valita itsellesi nikkiä.

Paljastit itsesi h..man-1

• havainnut
        jahas... kirjoitti:

Paljastit itsesi h..man-1

ja lisäksi vielä väärinarvailija.

• heh....

en ota itse asiaan kantaa suuntaan tai toiseen, mutta luuletko tosiaan, että viranomaisilla on aikaa jäljittää suomi24:n kirjoittelijoita noinkin pienen asian takia? kyllä nyt varmaan tuota toista kaveria jännittää 8-)

huvittavaa...

• Yllättynyt

Eikö juuri tuon nimimerkin alla ole kirjoitettu "hieman toisenlaisia" avauksia? Nyt oletkin yhtäkkiä rasismin vastustaja? Vau, ihmeiden aika ei ole ohi.

• Islam on rasismia. Somalit ovat rasisteja, kuten kaikki muutkin islamilaisista maista saapuneet. Iranilaiset, kurdit, irakilaiset, afgaanit jne.

Nämä kaikki ovat rasisteja, he eivät koskaan pääse rasismistaan eroon ja tästä syystä he eivät koskaan tule integroitumaan. Se, että minä vastustan maahanmuuttoa, lahjakkuudenvastustajien asuttamista Suomeen ei tee minusta rasistia, ainoastaan realistin.

Jokaisen olisi syytä oppia, opiskella ja tutkia, olla huolissaan kotimaassa tapahtuvista asioista, ajatella hieman nenäänsä pidemmälle. Suomi on suomalaisten valtio, me olemme yhtä tämän maan kanssa. On täysin järjetöntä vastaanottaa sopeutumattomia lahjakkuudenvastustajia Suomeen, jokainen järkevä ihminen tietää mitä siitä seuraa. Jokainen on voinut nähdä ja lukea, mitä kaikkialla minne ikinä heitä onkin asutettu on jo tapahtunut.

Muslimi ghetot, korkea rikollisuus, alkuperäisväestön halveksunta ja ääriliikkeet, näitä asioita minä vastustan ja nämä asiat ovat nykyisen hallituksen tilauslistalla. Jokaisen pitäisi olla huolestunut asiasta, jokainen joka asiaa on tutkinut ja seurannut on myös huolestunut. Naivius ja poliittinen korrektius on vanhanaikaista. Hollannin ja Ranskan pisteytysmalli heti Suomeen käyttöön, tämä yksistään on helppo tapa estää lahjakkuudenvastustajien tulvan jatkuminen.

• wwwnational kirjoitti:

Islam on rasismia. Somalit ovat rasisteja, kuten kaikki muutkin islamilaisista maista saapuneet. Iranilaiset, kurdit, irakilaiset, afgaanit jne.

Nämä kaikki ovat rasisteja, he eivät koskaan pääse rasismistaan eroon ja tästä syystä he eivät koskaan tule integroitumaan. Se, että minä vastustan maahanmuuttoa, lahjakkuudenvastustajien asuttamista Suomeen ei tee minusta rasistia, ainoastaan realistin.

Jokaisen olisi syytä oppia, opiskella ja tutkia, olla huolissaan kotimaassa tapahtuvista asioista, ajatella hieman nenäänsä pidemmälle. Suomi on suomalaisten valtio, me olemme yhtä tämän maan kanssa. On täysin järjetöntä vastaanottaa sopeutumattomia lahjakkuudenvastustajia Suomeen, jokainen järkevä ihminen tietää mitä siitä seuraa. Jokainen on voinut nähdä ja lukea, mitä kaikkialla minne ikinä heitä onkin asutettu on jo tapahtunut.

Muslimi ghetot, korkea rikollisuus, alkuperäisväestön halveksunta ja ääriliikkeet, näitä asioita minä vastustan ja nämä asiat ovat nykyisen hallituksen tilauslistalla. Jokaisen pitäisi olla huolestunut asiasta, jokainen joka asiaa on tutkinut ja seurannut on myös huolestunut. Naivius ja poliittinen korrektius on vanhanaikaista. Hollannin ja Ranskan pisteytysmalli heti Suomeen käyttöön, tämä yksistään on helppo tapa estää lahjakkuudenvastustajien tulvan jatkuminen.

oletko sinä rasisti? kyllä vai ei?

• vauhdissa
        wwwnational kirjoitti:

Islam on rasismia. Somalit ovat rasisteja, kuten kaikki muutkin islamilaisista maista saapuneet. Iranilaiset, kurdit, irakilaiset, afgaanit jne.

Keskustelusta viis, sinä vain copy-pastaat samat jutut kaikille palstoille. Käyhän se noinkin, mutta ei tuollainen "keskustelija" osoita minkäänlaista arvostusta keskustelukumppaneita kohtaan.

Onko tuollainen ylipäätään keskustelua vai ainoastaan yritys levittää rasismia...?

• kysympä vaan?
        vauhdissa kirjoitti:

Keskustelusta viis, sinä vain copy-pastaat samat jutut kaikille palstoille. Käyhän se noinkin, mutta ei tuollainen "keskustelija" osoita minkäänlaista arvostusta keskustelukumppaneita kohtaan.

Onko tuollainen ylipäätään keskustelua vai ainoastaan yritys levittää rasismia...?

National on yksi parhaiten keskusteluita argumentoiva kirjoittaja, tästä ei liene kenelläkään epäselvyyksiä. Keskustele aiheesta, älä keskity epäolennaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9067
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6299
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1370
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      1005
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      877
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      703
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe