Hei!
Meillä on vanha Comqack Presario win98, jonka kovalevy piti tyhjentää. Reippain ottein tyhjensinkin ensin D:n ja sitten C:n komentotilassa format-käskyllä.
Nyt kun yritin asentaa win98 uudelleen presarion cd:ltä, heti kohta tulee ilmoitus levyke ei kelpaa
Mulla olisi myös win2000 asennusromppu, mutta olen jo sitäkin kokeillut, ettei käynnisty.
Samoin hain 98:sen käynnistystiedot löysin netistä... ja sama ongelma. Näyttää kuitenkin siltä, että kone käy läpi a-, e ja f-levyt (e: c ja f: dvd)
Mitä tehdä ja miten pahasti mokasin?
Terveisin Kirsi
Levyke ei kelpaa?
Pitikin formatoida
2
317
Vastaukset
- Kun levyke ei kelpaa
Heips!
Epätoivo sekoitti ajatukset :)
En muistanut, että olen setupissa säätänyt käynnistyksen niin, että levyke ja cd-asema ovat
käynnistyksessä sijalla 2 ja 3.
Kun vaihdoin ne perinteiselle floppy 1, cd- 2 ja lopuksi kiintolevyltä käynnistys, alkoi hommat pelittää ja levykekin löytyi.
Terveisin Kirsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1853044
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642606- 2032230
- 741866
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91671- 1041499
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089