Hei!
Meillä on vanha Comqack Presario win98, jonka kovalevy piti tyhjentää. Reippain ottein tyhjensinkin ensin D:n ja sitten C:n komentotilassa format-käskyllä.
Nyt kun yritin asentaa win98 uudelleen presarion cd:ltä, heti kohta tulee ilmoitus levyke ei kelpaa
Mulla olisi myös win2000 asennusromppu, mutta olen jo sitäkin kokeillut, ettei käynnisty.
Samoin hain 98:sen käynnistystiedot löysin netistä... ja sama ongelma. Näyttää kuitenkin siltä, että kone käy läpi a-, e ja f-levyt (e: c ja f: dvd)
Mitä tehdä ja miten pahasti mokasin?
Terveisin Kirsi
Levyke ei kelpaa?
Pitikin formatoida
2
331
Vastaukset
- Kun levyke ei kelpaa
Heips!
Epätoivo sekoitti ajatukset :)
En muistanut, että olen setupissa säätänyt käynnistyksen niin, että levyke ja cd-asema ovat
käynnistyksessä sijalla 2 ja 3.
Kun vaihdoin ne perinteiselle floppy 1, cd- 2 ja lopuksi kiintolevyltä käynnistys, alkoi hommat pelittää ja levykekin löytyi.
Terveisin Kirsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741