Olen ostamassa folkkaria (pohj.kanasanvene) ruotsista. Kiinnostaisiko sen purjehtiminen eteläruotsista suomeen? Jos tunnet kipinän, ota yhteyttä: 0400-684 860
Hakisitko folkkarini kotiin?!
6
1471
Vastaukset
- miehistöä sulle
http://www.vinces.fi/varuste.htm itse otin tuonne yhteyttä jenkkeihin pääsy mielessäni ja oli vain puhetta että heillä on paljon miehistöä ja jonkun verran toimintaa myös täällä pohjolassa ja Euroopassa. Kysy niiltä.
- ymmyrkäinen
Mikset ite mee??
- chr
Mutta kun aika ei salli. Työ ja perhe pitää aisoissa...Ruotsalaiseen veneeseen päädyin koska ovat yleensä varsin hyvin pidettyjä.
- balle
chr kirjoitti:
Mutta kun aika ei salli. Työ ja perhe pitää aisoissa...Ruotsalaiseen veneeseen päädyin koska ovat yleensä varsin hyvin pidettyjä.
Olet kyllä hieman erikoisessa järjestyksessä hoitanut veneesi hankinnan: ensin vene ja sitten mietit kuljetusta. Hyvässä kunnossa oleva folkkari tulee kyllä helposti Ruotsin itärannikolta Suomeen, mutta jos aikasi ei riitä edes muutaman päivän siirtopurjehdukselle, niin:
a)miten aikasi ylipäätään riittää veneilyyn???
b)miten ihmeessä aikasi riittää (edes hyväkuntoisen) puuveneen ylläpitoon???
Lisäksi on melko kummallista, että rekrytoit siirtopurjehtijaa internetin anonyymipalstalla, jonne tulvii lähinnä vittuilukommentteja (kuten tämä viesti). Siitopurjehtijan pitää ensinnäkin tuntea venetyyppi kohtuullsien hyvin ja sinun pitää tuntea siirtopurjehtija.
Suosittelen että hankit itsellesi gastin ja priorisoit itsellesi aikaa siten että voit itse lähteä hakureissulle. Reissun aikana saat muutenkin hyödyllistä tietoa veneen toiminnasta ja mahdollisista ongelmista. - chr
balle kirjoitti:
Olet kyllä hieman erikoisessa järjestyksessä hoitanut veneesi hankinnan: ensin vene ja sitten mietit kuljetusta. Hyvässä kunnossa oleva folkkari tulee kyllä helposti Ruotsin itärannikolta Suomeen, mutta jos aikasi ei riitä edes muutaman päivän siirtopurjehdukselle, niin:
a)miten aikasi ylipäätään riittää veneilyyn???
b)miten ihmeessä aikasi riittää (edes hyväkuntoisen) puuveneen ylläpitoon???
Lisäksi on melko kummallista, että rekrytoit siirtopurjehtijaa internetin anonyymipalstalla, jonne tulvii lähinnä vittuilukommentteja (kuten tämä viesti). Siitopurjehtijan pitää ensinnäkin tuntea venetyyppi kohtuullsien hyvin ja sinun pitää tuntea siirtopurjehtija.
Suosittelen että hankit itsellesi gastin ja priorisoit itsellesi aikaa siten että voit itse lähteä hakureissulle. Reissun aikana saat muutenkin hyödyllistä tietoa veneen toiminnasta ja mahdollisista ongelmista.Ei tämä ole ihan niin yksiselitteinen miltä se näyttää, mutta hauskaa on kuitenkin että se herättää kommentointihaluja...
a) pidän kuuden viikon kesäloman vuosittain, joten veneiltyä tulee ihan kiitettävästi
b) Omistin puufolkkarin vuosina -95-99 jolloin kunnostin perusveneen helmeksi. Myin nuoren perheen ja työn takia. Tällä kertaa päätin ostaa valmiiksi hienon veneen ja ulkoistaa ylläpidon ammattilaisille.
Anonyymipalstan vahvuus on viestin nopea levitys, olen saanut muutamia yhteenottoja josta yksi on pro-tasoinen, mutta kohtuuhintainen. - balle
chr kirjoitti:
Ei tämä ole ihan niin yksiselitteinen miltä se näyttää, mutta hauskaa on kuitenkin että se herättää kommentointihaluja...
a) pidän kuuden viikon kesäloman vuosittain, joten veneiltyä tulee ihan kiitettävästi
b) Omistin puufolkkarin vuosina -95-99 jolloin kunnostin perusveneen helmeksi. Myin nuoren perheen ja työn takia. Tällä kertaa päätin ostaa valmiiksi hienon veneen ja ulkoistaa ylläpidon ammattilaisille.
Anonyymipalstan vahvuus on viestin nopea levitys, olen saanut muutamia yhteenottoja josta yksi on pro-tasoinen, mutta kohtuuhintainen.Ok, jos ulkoistat keväthuollonkin, ymmärrän tilanteen hieman paremmin. Onnittelen hyvästä venevalinnasta ja toivotan onnea veneen siirrolle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770