VesimiesN & SkorpioniM ystävinä

Nimetön^

Onko kellää kokemust tämmösestä "yhtälöstä" Miten tulevat toimeen?
Tai jos on myöhemmin käynytkin niin että ystävyydestä onkin tullut parisuhde miten on onnistunut?

10

1411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henriikka

      heippa..oon itse vesimies nainen, kymmenen vuotta olen ollut ja eronnut skorpioni miehen kanssa...nyt viimeisen kerran erottiin tammikuussa..toivottavasti pysyvästi..skorpioni mies on tunteellinen,hyvin seksuaalinen, omistava ja ERITTÄIN mustasukkainen...mä olin niinkuin "hellan ja nyrkin välissä" väkivaltaisuuttakin ilmeni...skorpionin täytyy kokoajan tietää missä sen toinen puolisko on ja mitä se tekee jne..se vahtii toista kokoajan..ei saisi olla minkäänlaista omaa elämää..pitäisi niinkuin elää sen elämään sitoutuneena..itse vesimiehenä en kestänyt, se jotenkin tukahdutti mut täysin...mun kaveritkin sanoivat aina minkälainen vaikutus sillä ihmisellä oli muhun...lopussa me oltiin kuin kaksi kämppäkaveria jotka asuivat yhdessä, ilman minkäänlaista fyysistä kontaktia...mutta tsemppiä sulle..ei ne kaikki oo samanlaisia tää oli mun kokemus..

    • sen kokenut

      Kokemusta löytyy, ei jatkettu ystävinä ja uskon että todellakin parempi niin. Mies oli mustasukkainen siitäkin, kun minä jatkoin elämää ja itse hän haikaili vielä perääni. Eivät kyllä sovi yhteen, ei ei.

    • Ystävänä en tiä mutta aviopuolisona kyllä. Vanginvartija, tahtoo pitää ohjat käsissään ja tietää aina kaiken paremmin ja yrittää neuvoa joka asiassa, mustasukkainen, omistava, sitä on pirun vaikee jättää, rakkaus muuttuu vihaksi ja kostoksi. Niin kauan on hyvä kun jaksaa yrittää tai esittää olevansa onnellinen, mutta kun alkaa olla etäisempi taas alkaa ahistaa. Monet kehuu että hyvää seksiä, en oo samaa mieltä, en saa mitään irti, rutiinia, tylsää jota sietää kun käyttää mielikuvitusta ja leijuu jossain muualla

    • Juu,miun mies on skorppari.Todella tunteellinen,seksuaalisesti aktiivinen(sopii),vauhdikas,seurallinen,tilanne/huumorintajuinen,todella sosiaalinen ja fiksu. Ei,en oo vielä kohdannut näitä omistushaluisia,väkivaltaisia määräämis piirteitä.Tosin,mua nyt ei kyllä ihan helpolla määräillä(sanon kovasti vastaan ja kiroon,vaikka pieni ihminen olenkin),kukaan ei minua lyö(lyön kovaa takasi)stoutunut kyllä olen suht vakavasti,mutta suunnitelma B elää hiljaiseloa takaraivossa...Kyllä meillä on hyvin tämä meidän suhde toiminut,molemmilla on omat menot,kaverit on joko omia tai yhteisiä,kumpi on eka kotona laittaa ruuan ja siivoo yms.Vaikka itse olenkin aika vauhdikas persoona,en välillä meinaa kyllä pysyä ukkoni perässä.Se on sellanen huithapeli kaikkien kaveri:) Ja pirun söötti....

      • Marielle82

        Mun ex skorppari ei pysyny koskaan MINUN matkassa :D Olin menevä ja hän koti-ihminen. Muita eroon vaikuttavia asioita oli se, että oltiin kuin eri planeetoilta. Joitakin yhteisiä mielenkiinnon kohteita mutta muuten ihan erilaisia niin tavoilta kuin tottumuksilta. Ei siitä vain ois tullu mitään :)

        Se väkivaltaisuus ilmeni silloin, ku toinen oli mustasukkainen. Luki tekstarit mun puhelimesta ym. Koko ajan epäili että mulla on joku toinen. Vain siksi että oon ulospäinsuuntautunut ja iloinen ihminen ja jos joku mulle juttelee niin juttelen takas enkä oo töykeä yms.

        Nykyään seurustelen vesimiehen kans ja parempaa en pysty itselleni löytämään! Mutta jokaiselle on omansa ;)


      • Marielle82 kirjoitti:

        Mun ex skorppari ei pysyny koskaan MINUN matkassa :D Olin menevä ja hän koti-ihminen. Muita eroon vaikuttavia asioita oli se, että oltiin kuin eri planeetoilta. Joitakin yhteisiä mielenkiinnon kohteita mutta muuten ihan erilaisia niin tavoilta kuin tottumuksilta. Ei siitä vain ois tullu mitään :)

        Se väkivaltaisuus ilmeni silloin, ku toinen oli mustasukkainen. Luki tekstarit mun puhelimesta ym. Koko ajan epäili että mulla on joku toinen. Vain siksi että oon ulospäinsuuntautunut ja iloinen ihminen ja jos joku mulle juttelee niin juttelen takas enkä oo töykeä yms.

        Nykyään seurustelen vesimiehen kans ja parempaa en pysty itselleni löytämään! Mutta jokaiselle on omansa ;)

        Juu,tää ukko on ilmiselvästi skorppari ja nousva veskari:)


      • Marielle82
        eevuska kirjoitti:

        Juu,tää ukko on ilmiselvästi skorppari ja nousva veskari:)

        Miten sen nousevan merkin saa selville?


      • Marielle82 kirjoitti:

        Miten sen nousevan merkin saa selville?

        Mä vähän kuvittelin,et sä olisit tietäny...;)


      • Marielle82
        eevuska kirjoitti:

        Mä vähän kuvittelin,et sä olisit tietäny...;)

        sekä niiden selvitykset mutta kirveelläkään en pysty päättelemään miten nousevan merkin saa selville. Ollaan vaan sitte tietämättömiä :D


      • Marielle82 kirjoitti:

        sekä niiden selvitykset mutta kirveelläkään en pysty päättelemään miten nousevan merkin saa selville. Ollaan vaan sitte tietämättömiä :D

        Ei auta,en mä hitto löydä mistää...Enkä varmaa kyl osaa hirvee hyvin ettiikkää....:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe