Matilainen, VOM ja KOmmari K:lla yhtä aikaa palstalla = sama kirjoittaja.
Matilaine, VOM ja Kommari K:lla
8
337
Vastaukset
- Vaivainen
vaan olen mato maan..
- Kysyjä X
minut uhohdit?
- Kalle
vaan sinne punikkilaan!
tässä ollaan! Sinua taitaa vaivata paranoia!
- Kommunisti isolla K:lla
Olet niitä vihoviimeisiä peräruiskemiehiä, joita tämä taisteleva työväenliike ei tarvitse. Minä olen lukenut tältä palstalta, mikä ketkuli sinä olet. Perkeeleen oikeistorevinisiosisti? (nyt oli niin vaikea sana, etten osannut kirjoittaa ilman lappua.)
- ope
Kommunisti isolla K:lla kirjoitti:
Olet niitä vihoviimeisiä peräruiskemiehiä, joita tämä taisteleva työväenliike ei tarvitse. Minä olen lukenut tältä palstalta, mikä ketkuli sinä olet. Perkeeleen oikeistorevinisiosisti? (nyt oli niin vaikea sana, etten osannut kirjoittaa ilman lappua.)
väärin.
Oikeistorevisionisti. Kommunisti isolla K:lla kirjoitti:
perua edellinen kommenttini.
- Kommunisti isolla K:lla
vom kirjoitti:
perua edellinen kommenttini.
Onnistuin sinulle langettamaani ideologiseen ansaan - perkeleen perämies. Olet tainnut valita urasikin vain siksi, että voisit nähdä maailmaa niin kuin ennen merimiehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683