Matilainen, VOM ja KOmmari K:lla yhtä aikaa palstalla = sama kirjoittaja.
Matilaine, VOM ja Kommari K:lla
8
363
Vastaukset
- Vaivainen
vaan olen mato maan..
- Kysyjä X
minut uhohdit?
- Kalle
vaan sinne punikkilaan!
tässä ollaan! Sinua taitaa vaivata paranoia!
- Kommunisti isolla K:lla
Olet niitä vihoviimeisiä peräruiskemiehiä, joita tämä taisteleva työväenliike ei tarvitse. Minä olen lukenut tältä palstalta, mikä ketkuli sinä olet. Perkeeleen oikeistorevinisiosisti? (nyt oli niin vaikea sana, etten osannut kirjoittaa ilman lappua.)
- ope
Kommunisti isolla K:lla kirjoitti:
Olet niitä vihoviimeisiä peräruiskemiehiä, joita tämä taisteleva työväenliike ei tarvitse. Minä olen lukenut tältä palstalta, mikä ketkuli sinä olet. Perkeeleen oikeistorevinisiosisti? (nyt oli niin vaikea sana, etten osannut kirjoittaa ilman lappua.)
väärin.
Oikeistorevisionisti. Kommunisti isolla K:lla kirjoitti:
Olet niitä vihoviimeisiä peräruiskemiehiä, joita tämä taisteleva työväenliike ei tarvitse. Minä olen lukenut tältä palstalta, mikä ketkuli sinä olet. Perkeeleen oikeistorevinisiosisti? (nyt oli niin vaikea sana, etten osannut kirjoittaa ilman lappua.)
perua edellinen kommenttini.
- Kommunisti isolla K:lla
vom kirjoitti:
perua edellinen kommenttini.
Onnistuin sinulle langettamaani ideologiseen ansaan - perkeleen perämies. Olet tainnut valita urasikin vain siksi, että voisit nähdä maailmaa niin kuin ennen merimiehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427