Kysymys Stefanosta...

Päikkäri fani

Moi,

Tietääkö joku kertoa jotain tuosta Stefanosta, kun moni siitä puhuu tuossa sarjassakin? Kuka se oikein on? Sen tiedän, että Tonyn isä mutta muuten mitä? Ja palaako se sarjaan?

8

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paha mies

      Stefano on paha mies, joka aiheuttanut lähes jokaiselle Salemilaiselle kärsimystä tavalla tai toisella ja leikkinyt Salemin Jumalaa.
      --------------------------------------------------
      PAHAT TEKOSET:
      Hän ohjelmoi Johnin palkkamurhaajaksi, piti Katea huoranaan, laittoi Hopelle mikrosirun joka teki hänestä eri ihmisen, varasti Katen munasoluja ja Romanin spermaa, piti Marlenaa vankinaan ja vaikka mitä muuta kamalaa!
      Stefanon luullaan olevan kuollut, mutta se ei ole varmaa.. Celeste ei ainakaan aistinut tätä tämän tuhkasta!
      Ei palaa sarjaan ainakaan pysyvästi, joskus saatetaan näyttää ja ainakin kuullaan sen puhetta!

      • Päikkäri fani

        Kiitti vaan tuosta :)


    • huu
      • riksu-tiksu

        niiin eikös johonkin aikaan sitä stefano oli laiha ruipelo vuonna 1ja2 sit se oli harmmaa puolikalju äijjä niin miten se nyt on sit tomonen paksu kookas mies???


      • Stefano-Massimo
        riksu-tiksu kirjoitti:

        niiin eikös johonkin aikaan sitä stefano oli laiha ruipelo vuonna 1ja2 sit se oli harmmaa puolikalju äijjä niin miten se nyt on sit tomonen paksu kookas mies???

        Elikkäs sain selville että kauniista ja rohkeista ollaan poistamassa traagisesti tän kesän aikana jokin hahmo joka on pitkäaikanen ja pidetty ja sitten luin huhun,että Stefano DiMera olisi tulossa päikkäreihin joka oli vain huhu,mutta siinä huhussa joku kirjoitti että Päikkäreissä kauan kaivattu paluu kun taas kaunareissa Massimolla ei oikein oo virkaa enää joten tästä päättelisin että Massimo kuolee kaunareissa ja päikkäreissä feeniks nousee tuhkasta jälleen.


      • Thorn!
        Stefano-Massimo kirjoitti:

        Elikkäs sain selville että kauniista ja rohkeista ollaan poistamassa traagisesti tän kesän aikana jokin hahmo joka on pitkäaikanen ja pidetty ja sitten luin huhun,että Stefano DiMera olisi tulossa päikkäreihin joka oli vain huhu,mutta siinä huhussa joku kirjoitti että Päikkäreissä kauan kaivattu paluu kun taas kaunareissa Massimolla ei oikein oo virkaa enää joten tästä päättelisin että Massimo kuolee kaunareissa ja päikkäreissä feeniks nousee tuhkasta jälleen.

        Toivottavasti on totta!


      • patsy
        Stefano-Massimo kirjoitti:

        Elikkäs sain selville että kauniista ja rohkeista ollaan poistamassa traagisesti tän kesän aikana jokin hahmo joka on pitkäaikanen ja pidetty ja sitten luin huhun,että Stefano DiMera olisi tulossa päikkäreihin joka oli vain huhu,mutta siinä huhussa joku kirjoitti että Päikkäreissä kauan kaivattu paluu kun taas kaunareissa Massimolla ei oikein oo virkaa enää joten tästä päättelisin että Massimo kuolee kaunareissa ja päikkäreissä feeniks nousee tuhkasta jälleen.

        Mun veikkaus on Alice. Frances Reid alkaa olla jo siinä iässä että se varmaan haluaa jäädä eläkkeelle.

        Huom. tämä on vaan mun veikkaus!


      • patsy kirjoitti:

        Mun veikkaus on Alice. Frances Reid alkaa olla jo siinä iässä että se varmaan haluaa jäädä eläkkeelle.

        Huom. tämä on vaan mun veikkaus!

        Siis hän joka kirjotti viestin että kauniista ja rohkeista ollaan poistamassa joku vakihahmo traagisesti niin tarkoitti että kauniista ja rohkeista,ei päivien viemää sarjasta,ja veikkaus oli siis että se olisi Joseph Mascolo alias Massimo Marone joka on päikkäreissä näytellyt Stefano DiMeraa ja jos Mascolo jättäisi siis Massimon roolin,hän voisi palata Stefanon rooliin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe