Olen 25kg ylipainoinen.Olimme etelässä ja siellä miehet olivat kokoajan silittelemässä ja sanomassa kuinka suloinen olin,täydellinen.
Eräs nuori poika sanoi tyttärelleni,ikäiselleen kauniille blondille,että sä et ole niin hyvä kuin sun äiti.Olin kuulema vielä hyvännäköinenkin.Miehet alkoivat spontaanisti tanssia edessäni.Täällä Suomessa miehet kun halaa minua,huomaan että ovat jo irroittamassa otettaan,kun ottavat uusiks ja rutistavat kunnolla.On siis kyse tervehtimis halauksesta,ei mitään treffi-halauksia siis.
Minulla on ihana mies ja en kaipaa tällaisia huomion osoituksia.Saan mieheltäni kaiken hellyyden mitä tarvitsen ja kaipaan.Kertokaapa nyt miehet mistä tämä kaikki rutistelemis halaukset johtuu? Onko pehmeys mukavaa,vai onko äitiä ikävä?
Näin pyöreänä Turkissa
Siellä ihaillaan
4
1144
Vastaukset
- idea
lähetetään kaikki lihavat naiset sinne ja tuodaan tilalle hoikkia turkkilais tyttöjä :) kaikki voittaa.
- jhkldsa
Ai mitä ne turkkilaistytöt voittais?
- ....
Kuule, ainut mitä ne turkkilaiset gigolot hakevat on raha ja/tai seksi. Vanha juttuhan tuo on.
- Suomalaiset?
Mitäs ne sitten hakee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954