Mitä mieltä muut ovat?Minun mielestäni Erkka pilas Suomen pelin ku peluutti joka mahdollisessa paikassa ykkösketjua ja se oli ihan rehellisesti sanottuna ihan paska eli olis pitäny antaa muille ketjuille enemän peliaikaa ku näky et ykkönen ei saa mitään aikaan.-->Kommentteja tulee mitä mieltä olitte.
Erkka
3
122
Vastaukset
- JokkePoika
Pojat olivat ihan hukassa... Rohkeesti olis pintänyt vaan antaa muille kentille peliaikaa enemmän... Esim. Hahlin kenttä teki rajusti töitä kentäl...
- itse valmentamaan
kun tunnut osaavan... Kyllä se tappio vituttaa muitakin, mutta tervejärkinen ihminen ei arvostele ammattilaisia, varsinkaan jos ei ole näyttöjä.
Näytöillä tarkoitan sitä, että sitten kun valmennat leijonat MM-mestaruuteen, niin huikkaa vaan ja sinun mielipiteitäsi arvostetaan. Siihen saakka: Ole hiljaa!!!- Curre.
oli Kaj Kunnaksen kanssa ruotsinkielisen selostuksen kopissa. Elikä hän on ainoa joka saa arvostella Erkan työskentelyä? No voin kertoa sulle että hän ei ymmärtänyt Erkan ratkaisuja!! Että silleen.Aika moni täällä samaa mieltä,mutta mehän ei sitten saada arvostella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060