Omasta mielestäni olen kyllä aika suvaitsevinen je ymmärrän jos mies haluaa olla miehen kanssa. Silti kyllä iljettää lukea noita avara"katsannon" uusliberalisitsia mielipiteitä kahden miehen välisisitä suhteista. Ehkä kyse on suvianneliittolaisuudesta.
Taisteleven työväenliikkeen edustajat eivät hyväksy ???????????
Voiko kommunisti olla homoseksuaali?
10
790
Vastaukset
- Kommunisti isolla K:lla
Etkö voisi jättää minua rauhaan?
herkällä alueella. Tiedätkö missä vaiheessa sikiön kehitystä sukupuoli määräytyy, ja kuinka moninaiset vaihtoehdot "luonnolla" on käytettävissään? JOS olet näistä tietoinen, ehdotan "suun suppuun" panemista. Jos itse satut olemaan yhteiskunnan "virallisen enemmistön" edustaja, ole onnellinen. Mutta älä kirjoittelullasi aiheuta "virallisesta" poikkeaville tuskaa, koska EIVÄT he ole valinneet biologista olemustaan!
- voi*
Kommunistin täytyy kunnioittaa juuriaan,ja Leninin säätämiä lakeja.NL:ssa homoseksualismista joutui vankilaan.
- 4. polven kommunisti
Kommunismi määrittelee homouden sairaudeksi. Kommunismissa sairaat pyritään parantamaan.
- oikeus.
Juoppous, homotaipumus ja muut poikkeavuudet toivotusta käyttäytymisestä ei saa missän tapauksessa komukoitte yksin oikeus.
Tartteehan toisetkin ihmisryhmät mustatlampaansa. - juulia
Kaikki komukat on homoja ja tämä on FAKTA.
- juulia
vom kirjoitti:
ne pystyvät sitten lisääntymään?
HOHOOHOOO etsä oo huomannu että kommarit on jo sukupuutossa. Ja lopun hoitaa niiden sairas aate Neuvostoliitossa yksinään kuoli 150 Miljardia ihmistä ja tämä on FAKTAA.
juulia kirjoitti:
HOHOOHOOO etsä oo huomannu että kommarit on jo sukupuutossa. Ja lopun hoitaa niiden sairas aate Neuvostoliitossa yksinään kuoli 150 Miljardia ihmistä ja tämä on FAKTAA.
Suurin osa Neuvostoliitossa tapahtuneesta kansanmurhasta tapahtui juuri Stalinin aikana, samana aikana natsi-Saksassa Hitler teloitti myös kaikki juutalaiset ja toisinajattelijat. Unohatamatta sitä että Hitler halusi laajentaa tämän fasistisen diktatuurin ympäri Eurooppaa, tappaen sen puolesta miljoonia viattomia ihmisiä.
Kaiken lisäksi Hitler ehti tappaa nämä miljoonat ihmiset muutaman vuoden aikana, joten ajattele sitä jos Hitlerin valtakausi olisi kestänyt yhtä pitkään kun Stalinin valtakausi Neuvostoliiton johdossa. Tässä tapauksessa Hitler olisi ehtinyt murhata koko Euroopan juutalaisväestön sukupuuttoon asti, lisäksi myös kymmenet miljoonat muut Eurooppalaiset olisivat saaneet surmansa natsien vainoissa.- juulia
DarkFear kirjoitti:
Suurin osa Neuvostoliitossa tapahtuneesta kansanmurhasta tapahtui juuri Stalinin aikana, samana aikana natsi-Saksassa Hitler teloitti myös kaikki juutalaiset ja toisinajattelijat. Unohatamatta sitä että Hitler halusi laajentaa tämän fasistisen diktatuurin ympäri Eurooppaa, tappaen sen puolesta miljoonia viattomia ihmisiä.
Kaiken lisäksi Hitler ehti tappaa nämä miljoonat ihmiset muutaman vuoden aikana, joten ajattele sitä jos Hitlerin valtakausi olisi kestänyt yhtä pitkään kun Stalinin valtakausi Neuvostoliiton johdossa. Tässä tapauksessa Hitler olisi ehtinyt murhata koko Euroopan juutalaisväestön sukupuuttoon asti, lisäksi myös kymmenet miljoonat muut Eurooppalaiset olisivat saaneet surmansa natsien vainoissa.Hitler oli partiopoika verratuna Staliniin. Stalin tapatti yli 150 Miljardia ihmistä. Säälittävä komukka yrittää taas vältellä vastuutaan. Sitä paitsi Stalin tappoi myös 15 Miljardia juutalaista eli monta sataa kertaa enemmän kuin Hitler. Painu Pohjois-Koreaan komukka.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683