Voiko kommunisti olla homoseksuaali?

Kommunisti isolla K:lla

Omasta mielestäni olen kyllä aika suvaitsevinen je ymmärrän jos mies haluaa olla miehen kanssa. Silti kyllä iljettää lukea noita avara"katsannon" uusliberalisitsia mielipiteitä kahden miehen välisisitä suhteista. Ehkä kyse on suvianneliittolaisuudesta.

Taisteleven työväenliikkeen edustajat eivät hyväksy ???????????

10

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommunisti isolla K:lla

Etkö voisi jättää minua rauhaan?

• herkällä alueella. Tiedätkö missä vaiheessa sikiön kehitystä sukupuoli määräytyy, ja kuinka moninaiset vaihtoehdot "luonnolla" on käytettävissään? JOS olet näistä tietoinen, ehdotan "suun suppuun" panemista. Jos itse satut olemaan yhteiskunnan "virallisen enemmistön" edustaja, ole onnellinen. Mutta älä kirjoittelullasi aiheuta "virallisesta" poikkeaville tuskaa, koska EIVÄT he ole valinneet biologista olemustaan!

• voi*

Kommunistin täytyy kunnioittaa juuriaan,ja Leninin säätämiä lakeja.NL:ssa homoseksualismista joutui vankilaan.

• 4. polven kommunisti

Kommunismi määrittelee homouden sairaudeksi. Kommunismissa sairaat pyritään parantamaan.

• oikeus.

Juoppous, homotaipumus ja muut poikkeavuudet toivotusta käyttäytymisestä ei saa missän tapauksessa komukoitte yksin oikeus.
      Tartteehan toisetkin ihmisryhmät mustatlampaansa.

• juulia

Kaikki komukat on homoja ja tämä on FAKTA.

• vom

ne pystyvät sitten lisääntymään?

• juulia
        vom kirjoitti:

ne pystyvät sitten lisääntymään?

HOHOOHOOO etsä oo huomannu että kommarit on jo sukupuutossa. Ja lopun hoitaa niiden sairas aate Neuvostoliitossa yksinään kuoli 150 Miljardia ihmistä ja tämä on FAKTAA.

• juulia kirjoitti:

HOHOOHOOO etsä oo huomannu että kommarit on jo sukupuutossa. Ja lopun hoitaa niiden sairas aate Neuvostoliitossa yksinään kuoli 150 Miljardia ihmistä ja tämä on FAKTAA.

Suurin osa Neuvostoliitossa tapahtuneesta kansanmurhasta tapahtui juuri Stalinin aikana, samana aikana natsi-Saksassa Hitler teloitti myös kaikki juutalaiset ja toisinajattelijat. Unohatamatta sitä että Hitler halusi laajentaa tämän fasistisen diktatuurin ympäri Eurooppaa, tappaen sen puolesta miljoonia viattomia ihmisiä.

Kaiken lisäksi Hitler ehti tappaa nämä miljoonat ihmiset muutaman vuoden aikana, joten ajattele sitä jos Hitlerin valtakausi olisi kestänyt yhtä pitkään kun Stalinin valtakausi Neuvostoliiton johdossa. Tässä tapauksessa Hitler olisi ehtinyt murhata koko Euroopan juutalaisväestön sukupuuttoon asti, lisäksi myös kymmenet miljoonat muut Eurooppalaiset olisivat saaneet surmansa natsien vainoissa.

• juulia
        DarkFear kirjoitti:

Suurin osa Neuvostoliitossa tapahtuneesta kansanmurhasta tapahtui juuri Stalinin aikana, samana aikana natsi-Saksassa Hitler teloitti myös kaikki juutalaiset ja toisinajattelijat. Unohatamatta sitä että Hitler halusi laajentaa tämän fasistisen diktatuurin ympäri Eurooppaa, tappaen sen puolesta miljoonia viattomia ihmisiä.

Kaiken lisäksi Hitler ehti tappaa nämä miljoonat ihmiset muutaman vuoden aikana, joten ajattele sitä jos Hitlerin valtakausi olisi kestänyt yhtä pitkään kun Stalinin valtakausi Neuvostoliiton johdossa. Tässä tapauksessa Hitler olisi ehtinyt murhata koko Euroopan juutalaisväestön sukupuuttoon asti, lisäksi myös kymmenet miljoonat muut Eurooppalaiset olisivat saaneet surmansa natsien vainoissa.

Hitler oli partiopoika verratuna Staliniin. Stalin tapatti yli 150 Miljardia ihmistä. Säälittävä komukka yrittää taas vältellä vastuutaan. Sitä paitsi Stalin tappoi myös 15 Miljardia juutalaista eli monta sataa kertaa enemmän kuin Hitler. Painu Pohjois-Koreaan komukka.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe