Voiko kommunisti olla homoseksuaali?

Kommunisti isolla K:lla

Omasta mielestäni olen kyllä aika suvaitsevinen je ymmärrän jos mies haluaa olla miehen kanssa. Silti kyllä iljettää lukea noita avara"katsannon" uusliberalisitsia mielipiteitä kahden miehen välisisitä suhteista. Ehkä kyse on suvianneliittolaisuudesta.

Taisteleven työväenliikkeen edustajat eivät hyväksy ???????????

10

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommunisti isolla K:lla

      Etkö voisi jättää minua rauhaan?

    • herkällä alueella. Tiedätkö missä vaiheessa sikiön kehitystä sukupuoli määräytyy, ja kuinka moninaiset vaihtoehdot "luonnolla" on käytettävissään? JOS olet näistä tietoinen, ehdotan "suun suppuun" panemista. Jos itse satut olemaan yhteiskunnan "virallisen enemmistön" edustaja, ole onnellinen. Mutta älä kirjoittelullasi aiheuta "virallisesta" poikkeaville tuskaa, koska EIVÄT he ole valinneet biologista olemustaan!

    • voi*

      Kommunistin täytyy kunnioittaa juuriaan,ja Leninin säätämiä lakeja.NL:ssa homoseksualismista joutui vankilaan.

    • 4. polven kommunisti

      Kommunismi määrittelee homouden sairaudeksi. Kommunismissa sairaat pyritään parantamaan.

    • oikeus.

      Juoppous, homotaipumus ja muut poikkeavuudet toivotusta käyttäytymisestä ei saa missän tapauksessa komukoitte yksin oikeus.
      Tartteehan toisetkin ihmisryhmät mustatlampaansa.

    • juulia

      Kaikki komukat on homoja ja tämä on FAKTA.

      • ne pystyvät sitten lisääntymään?


      • juulia
        vom kirjoitti:

        ne pystyvät sitten lisääntymään?

        HOHOOHOOO etsä oo huomannu että kommarit on jo sukupuutossa. Ja lopun hoitaa niiden sairas aate Neuvostoliitossa yksinään kuoli 150 Miljardia ihmistä ja tämä on FAKTAA.


      • juulia kirjoitti:

        HOHOOHOOO etsä oo huomannu että kommarit on jo sukupuutossa. Ja lopun hoitaa niiden sairas aate Neuvostoliitossa yksinään kuoli 150 Miljardia ihmistä ja tämä on FAKTAA.

        Suurin osa Neuvostoliitossa tapahtuneesta kansanmurhasta tapahtui juuri Stalinin aikana, samana aikana natsi-Saksassa Hitler teloitti myös kaikki juutalaiset ja toisinajattelijat. Unohatamatta sitä että Hitler halusi laajentaa tämän fasistisen diktatuurin ympäri Eurooppaa, tappaen sen puolesta miljoonia viattomia ihmisiä.

        Kaiken lisäksi Hitler ehti tappaa nämä miljoonat ihmiset muutaman vuoden aikana, joten ajattele sitä jos Hitlerin valtakausi olisi kestänyt yhtä pitkään kun Stalinin valtakausi Neuvostoliiton johdossa. Tässä tapauksessa Hitler olisi ehtinyt murhata koko Euroopan juutalaisväestön sukupuuttoon asti, lisäksi myös kymmenet miljoonat muut Eurooppalaiset olisivat saaneet surmansa natsien vainoissa.


      • juulia
        DarkFear kirjoitti:

        Suurin osa Neuvostoliitossa tapahtuneesta kansanmurhasta tapahtui juuri Stalinin aikana, samana aikana natsi-Saksassa Hitler teloitti myös kaikki juutalaiset ja toisinajattelijat. Unohatamatta sitä että Hitler halusi laajentaa tämän fasistisen diktatuurin ympäri Eurooppaa, tappaen sen puolesta miljoonia viattomia ihmisiä.

        Kaiken lisäksi Hitler ehti tappaa nämä miljoonat ihmiset muutaman vuoden aikana, joten ajattele sitä jos Hitlerin valtakausi olisi kestänyt yhtä pitkään kun Stalinin valtakausi Neuvostoliiton johdossa. Tässä tapauksessa Hitler olisi ehtinyt murhata koko Euroopan juutalaisväestön sukupuuttoon asti, lisäksi myös kymmenet miljoonat muut Eurooppalaiset olisivat saaneet surmansa natsien vainoissa.

        Hitler oli partiopoika verratuna Staliniin. Stalin tapatti yli 150 Miljardia ihmistä. Säälittävä komukka yrittää taas vältellä vastuutaan. Sitä paitsi Stalin tappoi myös 15 Miljardia juutalaista eli monta sataa kertaa enemmän kuin Hitler. Painu Pohjois-Koreaan komukka.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe