Mitä liikku jousumies miehen päässä jos ottaa yhteyttä vanhaan yttöystävään 10 vuoden takaa! Erikoista, eikö? 10 vuotta on pitkä aika... Ja ihmiset muuttuu..
Ajatuksenjuoksu??
6
1177
Vastaukset
- merkinnyt paljon
sille miehelle. Rakkautena, kaukorakkautena, miten vaan. Joidenkin herkkien ja ujojen ihmisten romanttiset ja eroottiset tunteet saattavat olla nivoutuneena pitkältäkin ajalta yhteen ihmiseen, ihastuksen tai kaukorakkauden kohteen sitä itse edes tietämättä.
- muutu vuosien varrella,
kehittyy kyllä mutta ei muutu.
- k.a.u.r.i.s
etkö ole imarreltu, kun ilmeisesti luulee sinun pysyneen samannäköisenäkin kuin kymmenen vuotta sitten??!! Kai jätit kauris lähtemättömät muistot jouskarin päähän. Kyllä kauriit osaa :)
- kauris
että on ainakin mieleen jääny. Hassua vaan että tää tyyppi on ihan selkeesti päättäny että mä olen niiiiin ihana, ja sitten pian on kuitenkin seuraava nainen kehissä. Ja on muuten varmasti aina ollu kännissä kun ottaa yhteyttä. Eipä tee vaikutusta, ei...
- ...
kauris kirjoitti:
että on ainakin mieleen jääny. Hassua vaan että tää tyyppi on ihan selkeesti päättäny että mä olen niiiiin ihana, ja sitten pian on kuitenkin seuraava nainen kehissä. Ja on muuten varmasti aina ollu kännissä kun ottaa yhteyttä. Eipä tee vaikutusta, ei...
mulla on aivan samanlaisia kokemuksia eräästä jouskarimiehestä. mahtaako olla tyyppivika? ;)
- Voi olla
... kirjoitti:
mulla on aivan samanlaisia kokemuksia eräästä jouskarimiehestä. mahtaako olla tyyppivika? ;)
Voi olla ihan kyllä vähän tyyppi vikaakin tossa asiassa.Ei niitä yht.ottoja kannata vakavasti ottaa.Voi olla että sillä raukalla ei ole ketään muuta mihin vois olla yhteydessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224