mul oli joku vuos sit anoreksia mistä sit parannuin..nyt tuntuu et mul on BED.. :/ oon lihonnu 10kg ja pitöis saada pois! ku tiiän et sit ois helppo syödä normisti jos ois hyvis mitois!
Täshän ei oo kauheesti aikaa lomaan ja aattelin jos paastoisin 8pv ja pari päivää nutraisin?
MIltä kuulostaaa??? Apuja ????
Apua laihtumiseen??
9
2447
Vastaukset
- Tajuux
No mä tegisi niiq nii et olisin syömättä??? Sitte laihtus vai etkö sä muga pysty olemaan syömättä????!!!1 Mullakin oli bed mut oon proana kannattaa paastota ainagi guugaus
- !!!!!!!!
PIDÄ TURPAS KII PASKA
- oon proana
!!!!!!!! kirjoitti:
PIDÄ TURPAS KII PASKA
MÄ ARVASIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- !!!!!!!!!!!!!!
oon proana kirjoitti:
MÄ ARVASIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
vittu ku oot tyhmä
- öötota
!!!!!!!! kirjoitti:
PIDÄ TURPAS KII PASKA
Mitä tarkottaa proana??
- pitävät
öötota kirjoitti:
Mitä tarkottaa proana??
anoreksiaa elämäntapana eivätkä siis edes yritä parantua siitä. Ei kannata ryhtyä, voi sitä valita vähän terveellisemmänkin elämäntavan.
- ...
Älä paatoa, et sä sen avulla laihdu. Tai korkeintaan lihaksia. Syö noin n. 1000 kaloria päivässä terveellisesti, niin tulee tuloksia. Paino alkaa laskea tolla määrällä, eikä mene säästöliekille. Eikä herkkuja. Turha yrittää laihtua lomaan mennessä, et onnistu siinä enää. Mut paato on huono. Heti ku alat syödä, nii kilot tulee takas.
- kkkkkkkkkkk
syömällä laihtuu, jos syö oikein. paasto ei siis mikään kuningasidea, varsinkin jos haluaa vähänkään pysyvämpiä tuloksia.
- sinäsinä
itse laihduin kun pienensin annokset lähes puoleen vanhoista. söin myös herkkuja, mutta pienempinä annoksina. nyt on 7 kg lähteny kuukaudessa. mut 10kg on aika vaikea lähteä irrottamaan ennen lomaasi, sillä vaikka mitä tekisit, saat lomaalla kaikki takasin, ellet sitten ajatellut sielläkin ollla syömättä?? ja mikäs loma se sellainen taas olisi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862