Kävin eilen ravintolassa syömässä klo 19 aikoihin, tunti syömisen jälkeen tuntui outo tunne vatsassa. Kotiin päästyäni tuli ripulia ja alkoi pahoinvointi ja aaltomainen mahakipu joka paheni kokoajan, tuntui ihan supistuksilta ja oli todella kova kipu. Mikään asento ei ollut hyvä, makuullaan ei varsinkaan pystynyt olemaan ollenkaan. Aamuyöstä sitten oksensin 5 kertaa ja kipu alkoi pikkuhiljaa helpottaa, aamukymmeneltä oireet olivat poissa. Olikohan kyseessä ruokamyrkytys vai joku vatsatauti? Kipu oli kyllä ihan sietämätön.
Ruokamyrkytys?
4
1446
Vastaukset
- ravintolaan
mene sinne ravintolaan tekemään ilmoitus
ja vaadi rahasi takaisin.
Syöttivät jotain vanhoja jämiä sulla,
söitkö lihaa ? Yök ! - ravintola???
Mikä ravintola oli kyseessä?
- myös olla
sappikohtaus. Minulla ainakin kivut ovat kuin supistuksissa, oksennuttaa ja on kamalan paha olo eikä pysty olemaan missään asennossa.
- katjuska
kuuluuko sappikohtaukseen ripuli? Oon luullu että sappikohtauksessa kipu olis kyljessä?
Ihan tavallinen ravintola oli kyseessä, ison ketjun ravintola. Söin naudan ulkofileetä,kypsänä. Muut seurueessa olleet eivät saaneet samanlaisia oireita. Uskon kyllä, että kyseessä oli ruokamyrkytys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693