Yöt pahoja

yh isä 35

Taas yksin nukkumaan.Hyvää yötä.

6

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtuaali ystävä

YH isä 35. Täällä ei ole edes lapsia..
      Toivottavasti nukut oikein hyvin ja näet oikein kivoja unia :)

• nainen26

nukuit kuitenkin rauhallisesti.itse olin koko eilisen yksin kotona,nukahdin punaviinipullon voimasta,sain migreenin vielä,niskat jumis jännityksestä..ja sit kuitenkin iloitsin edes jotakin kun suomi voitti euroviisut ja pääsin eilen edes harrastaan fyysistä liikuntaa eli aerobicia.se korvaa ns.ystävät joita oikeasti kaipaan todella paljon ja paljon kiinteämmin elämääni,kuin heillä on aikaakaan.minä olen ensimmäisiä kertoja täällä palstalla ja olen aivan kauhistunut miten paljon yksinäisiä ja onnettomia tääl on.jokaista kun voisikin auttaa :)

• Tommi

• yh äiti

Nyt on hyvä ajankohta opetella olemaan yksin, opetella rakastamaan itseäsi sellaisena kun olet ja mieti mitä ihan oikeasti haluat elämältä, mitä tunnet ja mikä on tärkeää.
      kun tiedän näihin vastauksen, olet vahvempi aloittamaan uutta elämää, yksin tai yhdessä! Jos olet äskettäin vasta jäännyt yksin, kaikki tuntuu ikävältä ja toisen ihmisen kaipuu on vahva, mutta siitä huolimatta opettele itsesi ja löydä itsevarmuutesi, sillä silloin sinun ei tarvitse koskaan olla enään yksinäinen.
      Mies joka tietää mitä haluaa, huomataan!

Minäkin jäin henkiin!
      Hyvää jatkoa sinulle!

• yh isä 35

Olen ollut yh-isänä kohta 5 vuotta.
        1.Vuosi meni hyvin
        2.Vuosi oli tosi yksinäistä
        3.Vuosi taas vähän paremmin
        4.ja 5.Vuosi ovat olleet pahimmat yksinäisyydessä.Ottajia on ollut muttei ole kelvanneet.Tiedän tasan tarkkaan mitä etsin ei vielä ole löytynyt.Mutta silti uskon hänen vielä löytyvän.Henkisesti olen vahvempi kun koskaan.Enkä missään tapauksessa ole epätoivoinen vaikka tännekkin kirjoitan.

• tunteet monelle tuttuja
        yh isä 35 kirjoitti:

Olen ollut yh-isänä kohta 5 vuotta.
        1.Vuosi meni hyvin
        2.Vuosi oli tosi yksinäistä
        3.Vuosi taas vähän paremmin
        4.ja 5.Vuosi ovat olleet pahimmat yksinäisyydessä.Ottajia on ollut muttei ole kelvanneet.Tiedän tasan tarkkaan mitä etsin ei vielä ole löytynyt.Mutta silti uskon hänen vielä löytyvän.Henkisesti olen vahvempi kun koskaan.Enkä missään tapauksessa ole epätoivoinen vaikka tännekkin kirjoitan.

Rohkeasti tunnustat et ole epätoivoinen ... mutta oletko kaikesta varma . En kirjoita tätä loukkauksena , arvosteluna , mutta oletko miettinyt kaikki asiat missä voisitkin olla epätoivoinen .
        Moni vaikka olisi parsuhteessa voi kokea tiettyjen syiden pohjalta yksinäisyyttä , kaipausta tiettyihin asioihin . Yöt on pahimpia , silloin kaikki palautuu mieleen . Henkisesti olet ehkä vahva , yh isä , onko lapsesi siinä iässä et asettavat tietyt rajoitukset tai sitovat tietyllä tavalla .
        Ja henkinen puoli yleensä kasvaakin jos itsellä löytyy halu selviytyä . Ja ehkä on päivä lähelläkin , löydät mitä etsit . Toivon vain että olet omien tunteiden kanssa sinut . Käynyt asiat läpi , tilanteesi . Siitä on hyvä jatkaa !
        Tämä on ajatusten vaihtoa , etsimistä eihän se nyt välttämättä tarrkoita että olisit epätoivoinen . Vaikkaa alussa on mitä mietin itse . Se on mun ajatukseni .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe