varmaan on monella ollu sama tunne ku on ihastunu johonkin, mutta ei ole varma mitä toinen oikein meinaa... on hyviä merkkejä ilmassa, mut ei ole kuitenkaan varma ja luota omiin vaistoihinsa. on ehkä tapahtunut jotain pientä vipinää, mutta silti sitä vaan miettii mitä toinen ajattelee... itse oon niin paska tilanteessa mitä en oikein edes sallisi itelleni nyt. ajattelen tätä tytöä joka päivä koko ajan ja ollaan usein yhteydessä, mut se ei vaan voi toimia... melkein pelottaa... im so in love.. :(
sekaisin tanjasta
poika tunteellinen...
1
397
Vastaukset
- niihin
vaistoihin :) Silloin olet juuri oikeilla jäljillä,
Tanjasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018444- 565342
- 244967
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284874Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364700Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764595- 624173
- 433817
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403094- 452809