Voi helvetti että Berg on surkea kiekollisena!!!
Ihan hyvä omassa päässä mutta ylivoimassa aivan paska!!
Taitoa ei tarpeeksi..
Liikkuvuus hidasta ja kankeeta.
Berg ei ole todellakaan ensi kaudella sm-liigan paras pakki. EI IKINÄ!!
Berg = SURKIMUS!!!
ponööö
2
357
Vastaukset
- paraskin!
Jos meillä olis vaiks toiseks , neljänneks ja viidenneks parhaat pakit ni se olis ihan jees?
Berg tulee olemaan ensi kaudella liigassa lähes ainoa pelaaja, joka mahtuisi mihin tahansa NHL-joukkueeseen. Tätä ei pidä unohtaa.
SM-liiga ei ole NHL ja hieman erilaiset pelaajatyypit nousevat liigassa esiin verrattuna NHL:ään. Pitää paikkaansa, että liigassa on useita pelaajia, joiden kiekollinen osaaminen on parempaa kuin Bergillä. Mutta kun katsotaan kokonaisuutta, niin eiköhän Aki ole liigan eliittiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2191778- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111951- 80922
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606