olen kai täydellinen nainen, pikku siili, ehkä, .. elämä aika sekavaa... olen 35v. entä te samanlaiset?
1.2 syntyneitä
5
671
Vastaukset
- rölli2
Heippa veskari!
Tapasin joku aika sitten semmoisen ihmisen joka oli syntynyt 3.2 ja nainen, hän ainakin omien puheidensa mukaan oli lähellä täydellistä ja aika sopivalta vaikuttikin..
Olen ite syntynyt 25.1 ja mies vähän samantyylinen..
mut ehkä en kehu itseeni niin..
Mutta mielenkiintoista...... - LUONTEESTA TUOSTA
tuosta ihan läheltä. Jos olet niin kovin täydellinen, niin missä on sun elämä. Täälläkö?
- 1.2
syntynyt jo 43 vuotta sitten.Omasta mielestäni aika vesimies nainen ja voisi sanoa,että jos antaa pikkusormen vie koko käden:)
- annu01
täytin viimeksi 44v. Elän elämäni parasta aikaa, mielestäni. Vihdoinkin uskallan elää yksin... oltuani 3 kertaa aviossa.
Eka mies oli rapu, toka neitsyt ja kolmas kalat... eikä kukaan ollut se oikea. - llps
pieni, pyöreä, itsenäinen, luottava asenne aina tulevaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862