Morjens! Onko mahdollista saada reseptiä antibiottikuuriin lääkäriltä helposti? Naamassa on jatkuvasti noin alle kymmenen finniä ja ne ärsyttää. Ikääkin alkaa olla kohtapuoliin 30v. Kiitos vastauksista, joka osaa neuvoa!
Onko mahdollista?
3
444
Vastaukset
- minä
Kyllä on, helppoa kuin vesileikit.
Siitä vaan terveyskeskuslääkärille, antibiootit ovat niitä kaikkein helpoimmin saatavissa olevia e-pillereiden ohella.- ...
terveyskeskuksesta on aika vaikeaa saada ne antibiootitkin! Mulla oli kans naama täynnä kipeitä ihonalaisia finnejä ja sain jonkun avitcid-voiteen!! Joka ei ole edes tarkoitettu ihonalaisille finneille!! Sitten menin yksityiselle ihotautilääkärille ja se ihmetteli et mulle määrättiin avitcidia ja määräsi heti antibiootit! Että kannattaa mennä yksityiselle, tietenkin voi aluks koittaa saada terveyskeskuksen lääkäriltä ne antibiootit,mut tuntuu et ne antais ne vain jos naamassa ei ole yhtään puhdasta kohtaa, vaan koko naama on yks iso paise.
- sain
... kirjoitti:
terveyskeskuksesta on aika vaikeaa saada ne antibiootitkin! Mulla oli kans naama täynnä kipeitä ihonalaisia finnejä ja sain jonkun avitcid-voiteen!! Joka ei ole edes tarkoitettu ihonalaisille finneille!! Sitten menin yksityiselle ihotautilääkärille ja se ihmetteli et mulle määrättiin avitcidia ja määräsi heti antibiootit! Että kannattaa mennä yksityiselle, tietenkin voi aluks koittaa saada terveyskeskuksen lääkäriltä ne antibiootit,mut tuntuu et ne antais ne vain jos naamassa ei ole yhtään puhdasta kohtaa, vaan koko naama on yks iso paise.
lääkäriltä antibiootit, naama on ku petolinnun peräpuoli ja hän sitten määrää YHDEN vaivaisen tabletin päivässä. Oiskohan ollu Oricykliiniä, joka ei auttanut sitten tasan yhtään, maha vaan alko vääntelehtiin siitä... Et kannattaa vaatia lääkäriltä kunnon satsia joka vois edes vaikuttaa vähääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760