VESSANPÖNTTÖÖN KOKO LORDI

YÖK

ALA-ARVOINEN koko lordi! Vessanpönttöön koko bändi! Mikäli todella lordi ja kannattajat vetävät maallemme mainetta nin minä sanon että tuhoon menee konkkaronkka ilman parannusta! Heviläiset tunnetaan kyllä! Saatanallisia tuntomerkkejä he kantavat. Parannusta tarvitaan todella paljon ja pian. Olen itse 100 prosentin varma missä heviläiset viettävät tulevaisuutensa! Arvaa pois! Ellet arvaa oikein tai tiedä oikeata vastausta niin sittempähän tiedät kun olet tämän maan ja maailman jättänyt!

13

1450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvettikin sulaa....

tästäkö kysymys......

Elämä on sitä sun tätä, tällä kertaa tätä

Yhtä Juhlaaaaa......

Kiltti Pohjoisen Poika siellä maskin takana,
      seurakunnan kasvatteja, että silleeen.....

• jikjnh

nyt vaikka munaa!

• Heikki

Tosiuskovaisethan ne parhaiten tietävät mihin muut joutuu?

• hittolainen!

Näitä tarvitaankin lisää! Lisää tosiuskovaisia!

Mietippä mitkä/ketkä aiheuttavat eniten pahaa maailmassa? Fundamentalistit ja monikansalliset yhtiöt. Ei hevimusiikin tekijät, taikka sen kuuntelijat.

Ollaan nyt ylpeitä ku kerranki viisutki voitettiin.

• nyt lähtee järki!!

just tollaset hullut "tosiuskovaiset" ja kiihkoilijathan ne vasta saatanasta onki!!!

• näppylät!!
        nyt lähtee järki!! kirjoitti:

just tollaset hullut "tosiuskovaiset" ja kiihkoilijathan ne vasta saatanasta onki!!!

Ku miettii mistä ne pahimmat sodat on saanu alkunsa!!!

• sar

Olipa taas niin yleistävä kommentti että ihan itkettää. Ellei arvon Yök tiedä, niin on olemassa esimerkiksi lukuisia gospelhevareita (veikkaisin että ovat uskovaisia). Kerroppa asiantuntijana joutuuko nekin helvettiin?

Hard Rock Hallelujah.
      Eläköön Lordi!!

• MikaR

Ota asioista selvää ennenkun alat vinkumaan. Et tiedä saatananpalvonnasta kyllä hevonvittua!

• Turpa

Ööh, "heviläiset" viettää varmaan tulevaisuutensa...

MARSISSA!! Niinhän sanottiin, että jos/kun Suomi voittaa euroviisut, niin helvetti jäätyy, Marsista löytyy elämää jne. Heviläiset varmaan jättää Suomen ja tän maapallon ja menee Marsiin asumaan!! Sitähän tarkotit YÖK?

• voi voi...

Suosittelen lämpimästi uskontotieteeseen perehtymistä, kun et mistään mitään tiedä, varsinkaan saatananpalvonnasta!!! Ja p.s. en ole saatananpalvoja enkä edes satanisti!! (Mikäli edes tiedät niiden eroa.. hah..)

• mojova

...hakkeroimaan tätä sun mielipidettäsi,ja sitte kun mä saan selville sun ip-osoittees,sitte mun onkin helppo tulla hakkeroimaan sun konettas ja sun kiihkosotahullu-uskovaa persereikää ja 100% tiedän jo etukäteen kuinka sä tuut kiljumaan vielä polvillas anteeksiantoa LORDI ille.

• on Lordi

Vai että vessanpönttöön? Suksi sinä vittuun! Itse olet oikein pikku perkele. Saatana on tunkeutunut sinuun ja luulet olevasi hyvällä asialla. Mene kirkkoon vaikka parantumaan!

Olen henkilökohtaisesti tavannut Lordin eli Tomi Putaansuun Kiss -konserttimatkalla Tukholmassa vuonna 1996. Siinä on rauhallinen mies, jolla on hyviä ideoita. Eikä lähellekään mainitsemasi satanisti. Putaansuu oli ko matkan varsinainen järjestelijä. ps. Mene helvettiin!

• Lordista

Mie vaan sanon oman mielipiteeni ja se on tämä:
      Ei kaikkien tarvitse digata Lordista.
      En minä ainakaan diggaa.
      Makunsa kullakin.
      Ja musamakunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe