Kaksoisnainen ja jousimies! vastatkaa ihmiset, näin minulle kävi!

Natasein

Rakastuin jousimieheen jonka kanssa olin puolitoista vuotta yhdessä... ensimmäiset puoli vuotta meni hyvin ja hän oli minun kanssani kunnes hän näytti todellisen luonteen minulle! jousimiehet ovat pettäviä ja ne haluavat alentaa ja tehdä pahaa ainakin kaksosille! he ovat mustasukkaisia ja nauttivat siitä kun saavat loukata ja kiusata. he ovat aina kavereiden kanssa eivätkä jaksa kaksosen mäkätystä koska olemme väärässä ja meillä on liian paljoj mielipiteitä. heille kaverit ovat etusijalla ei tyttöystävä, joten te kaksoisnaiset jotka ovat alkaneet seurustelemaan jousimiehen kanssa, älkää jatkako suhdetta vaikka kuinka rakastattekin koska siitä ei tule mitään tai ainakaan minulla ei tullut mitään jousimiehen kanssa! :,(

6

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaksosN

Olisin voinut varoittaa sinua kaikesta tuosta jo ennen kuin sait siipeesi ja pahasti.

En olisi osannut paremmin kuvata yhdessäoloa JousiMiehen kanssa! Osuit naulan kantaan.

Itse seurustelin myös 1,5 vuotta - se riitti.

• varmaan poikkeus

neljättä vuotta yhdessä ja kaikenlaiset vaikeudet voitettu eikä moni suhde olis niistä yli päässyt, mutta me ollaan luotu toisillemme. :)

• Kallu

Lueskelin näitä kirjoituksia täällä, ja yksi piirre tuntui työntyvän esille (muillakin palstoilla): kun suhde epäonnistuu, on syy aina miehen. Miehen epäonnistuminen on yksi hänen syytään ja naisen epäonnistuminen ei ole epäonnistumista, vaan suoraa seurausta miehen osaamattomuudesta.

Tällä ei ole mitään tekemistä horoskooppimerkkien kanssa.

• TuplaN

Ei kovin todennäköinen SATTUMA, että alkuperäisen viestin sisältö oli kuin suoraan omasta suustani.

Yhden ainoan JOUSIMIEHEN kanssa oon seurustellu ja juttu meni JUST noin kuten tää Natasein kuvaili.

• Itse seurustelin aikoinaan 1,5 vuotta erään jouskarin kanssa, joka ei pettänyt, mutta halusi viettää meidän yhdessäoloaikammekin kavereidensa kanssa. Yöllä sai sitten olla kaksin. Toinen jouskari kyllästyi 2kk kuluttua, mutta kolmas kerta toden sanoo! Olemme seurustelleet nykyisen jouskarini kanssa 1,5 vuotta ja saman katon alla niistä on vietetty jopa yli vuosi. Edelleen menee loistavasti ja molemmilla fiilis että nyt tärppäsi se oikea :)

Toki riitoja syntyy, mutta selvitämme ne aivan eri tavalla, kuin edellisissä suhteissani, joissa mies juoksi karkuun, kun jäi alakynteen kaksosnaisen puhuessa. Nykyinen mieheni pärjää minulle verbaalisesti, ja sitä minä kaksosena arvostan toden teolla! Rakastan meidän henkeviä ja älyllisiä keskustelujamme, enkä enää koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, jolta ei näitä taitoja löydy.

Ehkä ovat hieman harvemmassa tämmöiset uskolliset, kiltit ja ihanat jouskarit, mutta niitäkin löytyy. Jossei heti tärppää, ei muuta kuin kiertoon ja äkkiä! Itse olen kokeillut eri horoskooppimerkkejä, joista jousimies on ainoa, jonka kanssa tunnen olevani sukulaissielu. Eiköhän kohdallesikin vielä yksi kunnollinen jouskari tipahda. Kunhan kierrät kaukaa jouskarit, joille auto, ystävät, peili, harrastus tms. ovat sinua tärkeämpiä. Onnea etsintään ja hyvää kesää :)

• Petetty

Minä toisin jaksoin viisi vuotta jousimiestä, muuten kertomasi on kuin omasta elämästäni. Kaverit meni kaiken ohi ainakin tyttöystävän, ja kavereitten(naispuolisten) kanssa voi harrastaa seksiä eihän se tyttöystävältä ole pois, mitä tyttöystävä ei tiedä ei se sille kuulukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe