And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?
Tuohon lähinnä kiteytyy se, mitä ajattelen juuri nyt. Ihan hullua, että olen rakastunut erääseen mieheen, joka on aivan mahdoton tapaus. Eikä se ihastuminen/rakastuminen ole häipynyt minnekään moneen vuoteen. Olen välillä vain uskotellut itselleni, etten ole enää kiinnostunut, mutta totuus on toinen. Pelkään tosissani että olen rakastunut. Täytyy varmaan muuttaa ulkomaille.
Eräs tietty laulu..
Sinun (n)
1
628
Vastaukset
- sinun se sama
High up above or down below
when you're too in love to let it go
If you never try you'll never know
Just what you're worth
Ihan hullua, että olen rakastunut erääseen mieheen, joka on aivan mahdoton tapaus. Ja toivon, ettei hän muutaisi ulkomaille. Ainakaan vielä, ehkä kanssani sitten joskus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064632Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491504
- 361403
- 381226
- 141132
- 1591026
- 271018
- 6944