Sirkushuveja,

leivästä ei niin väliä!

11

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentoemäntä

      Potkutkin sait kun luulit lentokoneen olevan linnanmäen laite.

      • pääsisimme "suhteessamme " eteenpäin, kerro, mitkä asiat Lentoemäntä-täti ilmoittaa ohjaamoon ennen lentoonlähtöä!


      • Kalle
        vom kirjoitti:

        pääsisimme "suhteessamme " eteenpäin, kerro, mitkä asiat Lentoemäntä-täti ilmoittaa ohjaamoon ennen lentoonlähtöä!

        Miksi toverin "Lentoemäntä" pitäisi se sinulle kertoa??

        Etkö ymmärrä, että sitä kysyessäsi halauat tietää onko hän oikea lentoemäntä vai ei?? Eikö niin, yksinkertaista - mutta ei taida mennä jakeluun stalinistilassa?

        Miksi sen haluat tietää? Taidat pelätä hänen todella olevan lentoemäntä, joka tietää sinun salaisuutesi ja vielä paljastaa sinut palstalla.

        Mutta sinun omat reaktiosi hänen viesteihin osoittavat selvästi, että joko lentoemo on hyvä arvaamaan tai sitten hän tietää - mutta ainakin hän on saanut monta hyvää osumaa ja stalinisti on joka kerta älähtänyt kalikan osuessa.

        Ei lentoemo sinua ole paljastanut vaan omat reaktiosi hänen viesteihin vahvistaa lentoemon viestien paikkansapitävyyden. Mietihän sitä ja ota Hota niin ei pakota.

        /Kalle, joka on huomannut ettei Hota auta stalinismiin


      • Kalle kirjoitti:

        Miksi toverin "Lentoemäntä" pitäisi se sinulle kertoa??

        Etkö ymmärrä, että sitä kysyessäsi halauat tietää onko hän oikea lentoemäntä vai ei?? Eikö niin, yksinkertaista - mutta ei taida mennä jakeluun stalinistilassa?

        Miksi sen haluat tietää? Taidat pelätä hänen todella olevan lentoemäntä, joka tietää sinun salaisuutesi ja vielä paljastaa sinut palstalla.

        Mutta sinun omat reaktiosi hänen viesteihin osoittavat selvästi, että joko lentoemo on hyvä arvaamaan tai sitten hän tietää - mutta ainakin hän on saanut monta hyvää osumaa ja stalinisti on joka kerta älähtänyt kalikan osuessa.

        Ei lentoemo sinua ole paljastanut vaan omat reaktiosi hänen viesteihin vahvistaa lentoemon viestien paikkansapitävyyden. Mietihän sitä ja ota Hota niin ei pakota.

        /Kalle, joka on huomannut ettei Hota auta stalinismiin

        kertoa mä voisin,...."


    • Kommunisti isolla K:lla

      Perkeleen olmi sinä olet. Jos minulla olisi sirkus, niin syöttäisin sinut leijonille.

      • niin, että jos kerrot mikä OLMI on, niin lopetan kiusaamisesi?


      • Kommunisti isolla K:lla
        vom kirjoitti:

        niin, että jos kerrot mikä OLMI on, niin lopetan kiusaamisesi?

        Sinä olet olmi. Perkeleen herra valheellisissa vaatteissa. Armeijassa upseeri siviilissä lentopäälikkö. Molemmat ovat juuri niitä olmin virkoja, joissa tavallista työmiestä simputetaan. Autapa Aapo minua hieman tämän herranperkeleen opettamisessa. Kyllä työmies tietää puunkin kusevan, jos herra oikein käskee.


      • Kalle

      • Kalle kirjoitti:

        http://users.tkk.fi/~atammist/albumit/Excu2005/imagepages/image53.htm

        /Kalle, joka antaa stalinistien tekojen puhua heidän aatteensa puolesta ja paskat välittää toimimattomiksi todetuista teorioista - tee sinäkin samoin, jos pystyt

        osoitti sosiaalista mielenlaatua auttamalla miestä mäessä! Jorma Etto saattaisi sanoa:"..vastaa kun ei kysytä.."


      • Kommunisti isolla K:lla
        vom kirjoitti:

        osoitti sosiaalista mielenlaatua auttamalla miestä mäessä! Jorma Etto saattaisi sanoa:"..vastaa kun ei kysytä.."

        Minä edustan tällä palstalla taistelevaa työväenliikettä. Sinä olet jo kertonut olevasi herraskakara puolifasistisen armeijan upseeri öykkäri lentokoneen ohjaamossa.


      • Kommunisti isolla K:lla kirjoitti:

        Minä edustan tällä palstalla taistelevaa työväenliikettä. Sinä olet jo kertonut olevasi herraskakara puolifasistisen armeijan upseeri öykkäri lentokoneen ohjaamossa.

        mokomin, ole hyvä vaan!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe