Mulla on ollu jo viime aikoina tosi usein vasemman puolen rintalihas ihan älyttömän jumissa. Sattuu siis tosi puuduttavasti periaatteessa koko vasemman puolen yläkroppaan. Oon yrittäny sitä jumpata ja venytellä ja kaikkea, mutta silti se tuntuu aina olevan jumissa. Oon oikeakätinen, eli sen suhteen liikarasituksesta tai mistään ei pitäisi olla kyse. Olisiko kenelläkään vinkkejä miten tuon ikävän toistuvan jumituksen saisi pois tai edes helpottumaan hieman? Kiitos jo etukäteen!
rintalihakset jumissa
5
4233
Vastaukset
- vaikkapas...
Älä venyttele sitä äläkä rasita. Ota Buranaa kuuri. Ja sit jos ei auta mee lääkäriin ja pyydä kortisonipistos !
- tarkkamarkka
vaan jotain rinnakkaislääkettä, esim. Ibumetin. On paljon halvempaa ja samaa ainetta.
- Nimetön
Vaivasi johtuu todennäköisesti nikamalukon ai-
heuttamasta hermopinteestä. Venyttely saattaa
vain pahentaa tilannetta. Asiansa osaava hiero-
ja pystyy korjaamaan tilanteen. - edi...
koko vasen puoli yläkroppaa jumissa ja rintalihasvenyttely ei auta, voi olla hermopuristustakin, mene tarkemmin tutkituttamaan alan henkilöille josta saat tarkat ohjeet...
- Liina
Lihaksen venyttely on tainnut sittenkin tepsiä. Enää ei nimittäin ole lähellekkään niin jumiutunut olo. ;) Pitänee mennä käymään asiantuntijalle jos ongelma rupeaa tosissaan uusimaan itseään. Ja millekkään Burana-kuurille ei missään vaiheessa ollu tarkoitus käydä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521