Mulla on ollu jo viime aikoina tosi usein vasemman puolen rintalihas ihan älyttömän jumissa. Sattuu siis tosi puuduttavasti periaatteessa koko vasemman puolen yläkroppaan. Oon yrittäny sitä jumpata ja venytellä ja kaikkea, mutta silti se tuntuu aina olevan jumissa. Oon oikeakätinen, eli sen suhteen liikarasituksesta tai mistään ei pitäisi olla kyse. Olisiko kenelläkään vinkkejä miten tuon ikävän toistuvan jumituksen saisi pois tai edes helpottumaan hieman? Kiitos jo etukäteen!
rintalihakset jumissa
5
4291
Vastaukset
- vaikkapas...
Älä venyttele sitä äläkä rasita. Ota Buranaa kuuri. Ja sit jos ei auta mee lääkäriin ja pyydä kortisonipistos !
- tarkkamarkka
vaan jotain rinnakkaislääkettä, esim. Ibumetin. On paljon halvempaa ja samaa ainetta.
- Nimetön
Vaivasi johtuu todennäköisesti nikamalukon ai-
heuttamasta hermopinteestä. Venyttely saattaa
vain pahentaa tilannetta. Asiansa osaava hiero-
ja pystyy korjaamaan tilanteen. - edi...
koko vasen puoli yläkroppaa jumissa ja rintalihasvenyttely ei auta, voi olla hermopuristustakin, mene tarkemmin tutkituttamaan alan henkilöille josta saat tarkat ohjeet...
- Liina
Lihaksen venyttely on tainnut sittenkin tepsiä. Enää ei nimittäin ole lähellekkään niin jumiutunut olo. ;) Pitänee mennä käymään asiantuntijalle jos ongelma rupeaa tosissaan uusimaan itseään. Ja millekkään Burana-kuurille ei missään vaiheessa ollu tarkoitus käydä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179