kyyneleitä ...

yksinäisyys

Kyyneleitä , tuskaaa ...
muistot vain rakkaudesta . JÄTTIVÄT JÄLKEENSÄ , VOISIKO KUKAAN ENÄÄ RAKASTAA , VÄLITTÄÄ MINUSTA IHMISENÄ , NAISENA . Rakastaa sellaisena kuin olen , en ole täydellinen , vaan haluan et olisi joka aidosti rakastaisi , näkisi minut tälläisenakin ihmisenä . En ole nyt hirviö , elämänkoulun koulima . HELLYYTTÄ , RAKKAUTTA ETSIN JA HYVÄKSYMISTÄ TÄLLÄISENÄ KUIN OLEN !

12

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtuaali ystävä

sä varmasti vielä löydät sellaisen ihmisen. Kouluja on täälläkin käyty ja ne vahvistavat, vaikka sillä hetkellä ei siltä tuntuisikaan.
      Katsos sitten sulla on paljon elämänkokemusta hyvään suhteeseen kun sopiva mies osuu paikalle.

*tarjoaa nenäliinan*

• rerre,

Millainen sitten olet?

• olen ...

Millainen olen ... ? Olen ns. tavallista elämää yrittävä elävä nainen . Tiettyjen olosuhteiden myötä minulta otettiin pois kyky liikkua kuten normaalisti . Ulkoisesti kilot karisseet ja muutama muu asia joka ei näy . En ole häirikkö , seurallinen , asioita laajakatseisesti miettivä , näkevä . Pidän kiinni siitä mitä oli ennen , vaatteet , hiukset , siisti ulkoinen olemus . Tietystä syistä monien on vaikea näyttää normaalisti tunteensa minua kohtaan .
        En valita , paremmin olen kuunteleva osa puoli . Ystäviä, tuttuja on paljon ... mutta poden tietynlaista yksinäisyyttä . Kaipaan läheisyytä , hellyyttä ja rakkautta .

• rerre,
        olen ... kirjoitti:

Millainen olen ... ? Olen ns. tavallista elämää yrittävä elävä nainen . Tiettyjen olosuhteiden myötä minulta otettiin pois kyky liikkua kuten normaalisti . Ulkoisesti kilot karisseet ja muutama muu asia joka ei näy . En ole häirikkö , seurallinen , asioita laajakatseisesti miettivä , näkevä . Pidän kiinni siitä mitä oli ennen , vaatteet , hiukset , siisti ulkoinen olemus . Tietystä syistä monien on vaikea näyttää normaalisti tunteensa minua kohtaan .
        En valita , paremmin olen kuunteleva osa puoli . Ystäviä, tuttuja on paljon ... mutta poden tietynlaista yksinäisyyttä . Kaipaan läheisyytä , hellyyttä ja rakkautta .

Jos haluat tutustua niin anna mailiosoitteesi. Katsotaan mihin asiat etenee. Mietin tässä, että eikö niistä sun monista ystävistä kukaan ole ollut sellainen kenestä olisit enemmänkin kiinnostunut? Mitkäköhän on ne syyt miksi monien on niin vaikeaa näyttää sulle tunteensa?

• SSce

pitkän suhteen jälkeen on aika vaikeeta olla yksin.. sitä on viettäny paljon aikaa sen kumppanin kanssa ja tehny päätöksiä se huomioon ottaen.. se näkyy aika paljon itsetunnossa, tuntuu ettei ketään voi enää saada eikä kenestäkään muusta voi tykätä enää.. tulee yksinäinen olo kun on "laiminlyöny" kavereita ja loppujenlopuks kaikki valuu ku kaivosta alas ja ootkin ihan yksin

ois kiva jutella jonkun kanssa jolla samanlainen tilanne..

mulla ei oo koskaan ollu mitään itsetunto-ongelmia, on sanottu tosi komeeksi ja karismaattiseksi, mut kaiken tän jälkeen vaan masentaa, vituttaa ja vihaa, tuntuu ettei oo sitä itsetuntoa enää ollenkaan.. oonkin vakavasti harkinnu että lähen vaan pois ihan yksin

jos haluat jutella tai tarvitset seuraa ni vastaappa tähän jotain..

• SSce:lle

• yksinäisyys

Niin ystäviä on , tuttuja paljon . Kuka uskaltaa lähestyä ... !
      Tietyt syyt kuten kirjoitin . Tuntuu vain niin pahalta , sisin on tyhjä . Se kun kokee elämän kovan koulun ei jaksa enää luottaa , ihmisarvo on kaukana .
      Se kyllä saadaan tietyiltä tahoilta lyötyä maahan .
      Naisellisuus , välillä täytyy miettiä mitä se on . En tiedä itsekkään ... aikalailla hakoteilla näissä asioissa . Vaikka pidän kiinni kaksin käsin , mut vaikeaa se on .
      Kunpa pystyisin kirjoittamaan syyn , moni varmaan ymmärtäuisi miksi . Sydän vuotaa kyyneleitä !

• rerre,

No voin kirjoitella kanssasi ja onhan sinulla hyviä ystäviäkin joille voit purkaa murheitasi.

• kyyneleitä
        rerre, kirjoitti:

No voin kirjoitella kanssasi ja onhan sinulla hyviä ystäviäkin joille voit purkaa murheitasi.

[email protected]

• kiva nainen.

pyörätuolissako sä istut? ootko ruma ja typerä kun kukaan ei kelpuuta?

• Tuntematon

Ei se ainakaan pyörätuoli ole esteenä, koska esim. minäkin rakastan vaimoani, joka on pyörätuolissa eli ei ihan kaikkea kannata suustaan möläyttää.

• ?????????????????

Huh , huh , EN TODELLAKAAN VOISI SANOA ET OLISITTE KIVA , anteeksi vaan !
        Vaikka istuisin pyörätuolissa tai olisin mikä tahansa , en ole typerä ja eikä kyllä kukaan ole rumaksi vielä nimitellyt ... mutta jospa siinä oisi syy !? Pidän itsestäni huolta, niin sisäisesti kuin ulkoisesti . Mutta on asioita joihin ei voi vain vaikuttaa .
        Olen kouluja käynyt ihminen , nainen kiva sellainen , mutta tietyt syyt eivät tuo ihmisiä lähelleni tavalla jota kaipaan . Mutta joskus elämä koulii ilman omaa syytä tai en siihen olisi itse voinut vaikuttaa . Tuttavia ja ystäviä on , mutta penään todellisia ystäviä . Sinä , kirjoittaja et varmaankaan ole siinä joukossa , mieti sanojasi ! Tämä omani että muidenki puolesta !!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5335
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      57
      1981
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1713
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      17
      1689
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      27
      1305
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1290
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1087
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1048
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      887
    Aihe