moikka.oon syöny joka päivä vitalinea jogurtteja mis on 0% rasvaa ja lisättyä sokeria.huomasin vasta et se on makeutettu aspartaamilla.onks siitä haittaa sikiölle??kuitenki sitä on varmaan aika vähän siinä,vai?
vitalinea jogurtista
4
615
Vastaukset
- kyllä
käyttämään ihan puhdasta maalaisjärkeä! Itse en ole paljon aspartaameja tms tutkinut ja ihan hyvin on mennyt. Liika höpöhöpö vouhotus tuo vaan stressiä!
- angel_86
Oon kans sitä mieltä, että vaikka tietysti on hyvä jos viitsii vähän katsella mitä suuhunsa pistää, niin silti järjen käyttö on sallittua. Itse en myöskään oo juurikaan katsellut minkään makeutusaineiden tai muidenkaan "kiellettyjen" aineiden perään, vaan oon syönyt sitä mitä on milloinkin mieli tehnyt, ja mielestäni oon silti ihan yhtä hyvin pärjännyt kuin muutkin. :) Enkä koe olevani huono ja vastuuton "äiti", vaikka oon syönytkin kaikkea sen kummemmin miettimättä. :)
- mie vaa
mutta lappunen minkä minä sain mukaani neuvolasta,niin sen mukaan tätä makeutusainetta voi käyttää.
- syklamaattia ja sakariinia
ei suositella raskausaikana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862