Itse olen harkinnut yrittäjäksi ryhtymistä. Meillähän on monilla erilaisia motiiveja miksi sellaiseen pitempikestoiseen prosessiin viitsii satsata kun työntekijänä voin vaihtaa paikkaa hetkessä. Joillekin yrittäjyys on mahdollisuus ansaita enemmän rahaa tai olla oma isäntänsä jne. Itselläni on lähinnä se että tulisi pitkiä päiviä töissä niin ettei tarttis vaan telkkaria tuijottaa ja pikaruokaa syödä. Kysyisin jo muilta yrittäjiltä suoraan "auttaako pitemmät työpäivät teillä jaksamaan
yrittäjyys
2
452
Vastaukset
- sAAmari
tarvitsen työntekoa jo mielenterveydellisistäkin syistä.
Perehdypä käsitteeseen 'eustressi'. Itse tarvitsen aika paljon stressiä voidakseni hyvin, nimenomaan hyvää stressiä. Toimin parhaiten pienen paineen alla. - jaksaja
ei minun jaksamistani yrittäjänä auta yhtään nämä pitkät työpäivät, vaikka työnarkomaani taidan olla. kyllä se on nimenomaan nämä pitkät päivät ja liian lyhyet lomat, jotka väsyttävät. sairaslomaa ei pidellä, vaikka henki menisi. toki on alakohtaista, miten voi lisätyövoimaa käyttää. meidän alalla pikatuuraajien käyttö on mahdotonta.
ota ennemmin toinen palkkatyö rinnalle, vedä siinä itsesi piippuun ja ala sitten ylimäärätienesteillä harrastamaan laskuvarjohyppyä. siinä on enemmän elämän makua kuin tässä hommassa.
yrittäjällä pitää kova motivaatio. tuo syy yksistään ei kanna. kymmenen syytä lisää, kova tahto ja erinomainen idea, niin sitten voi alkaa elämäänsä uhraamaan, kannattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884