Siivoilin ullakkoa ja löysin filmien kehityspurkin, altaat litkuille, kehityskoneen (vai valotuskone se lie), ja kuvien kuivaajan kiillotuslevyineen. Ja jotakin muuta "asiaan kuuluvaa krääsää". Kehittelin itse noilla laitteilla 60-luvun lopulla mustavalkokuvia. Jopa kehityskoneen lamppu syttyi vielä ja koneen paksu suurennuslasi oli ihan kirkas. Tietääkö kukaan onko vanhoilla kuvavehkeillä enään mitään arvoa, paitsi tunnearvoa:)
Kehityslaitteet
3
834
Vastaukset
- Alvari R, antiikkia itekin
Kylmaar se vissiin on niin, että tunnearvo on rahallista arvoa suurempi. Vastajust pimiöhurmioon hurahtanut (niitäkin on, kuulemma ) tekee löytöjä, kun huippukoneita saa melkein kiitoskaupalla.
Pidä tallessa, jospa vaikka eläkepäivien iloksi jollekin lapsenlapsenlapselle näytät sen maagisen elämyksen kun näkymätön kehittyy näkyväksi.
Älä ny kumminkaan näitä nykysiä muovipapereita siihen kuivuriin lätkäise, se on menoa, molemmille.- KuvaMuori
Kiitos hauskasta vastauksesta. Kunhan kyselin että onko ne mahdollisesti arvossaan. Vielä kun toiset 40 v odottaa, niin sitten panen rahoiksi. On siellä paperiakin vielä laatikollinen jäljellä, taidan kokeilla että vieläkö ne on kunnossa:)
- tkmy
KuvaMuori kirjoitti:
Kiitos hauskasta vastauksesta. Kunhan kyselin että onko ne mahdollisesti arvossaan. Vielä kun toiset 40 v odottaa, niin sitten panen rahoiksi. On siellä paperiakin vielä laatikollinen jäljellä, taidan kokeilla että vieläkö ne on kunnossa:)
kuvista tulee toinen toisensa perään harmaita, silmissäsi ei ole vikaa muoriseni. Paperi ei kestä kovinkaan pitkää säilytysaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988