SILLÄ SIPULI!!! looordin musasssaa on saatannallinen ryttmi, kunnon gospel musa on USKOVAISS MUSAA EIKÄ MITÄÄ rock and r oll musiikkia joka on tunnetusti tullut amerikasta ja kasvanut mustien saatanan palvojien keskuudessa!!! uskokaaa nyt minua. ..me uskovaiset olemme teitä tavallisia viisampia!! jeesus sanoi että synnittömät heittävät ensmmäisen kiven ja minä olen lessstaadiolainen ja synnitön JUMNAAAALNA KARIZA
lordi on saatananpalvontaa!!
5
685
Vastaukset
- Rytmi veressä
"loordin musassa on saatanallinen rytmi"
En tiennytkään, että 4/4 on saatanan keksintö. Aina oppii jotain uutta :D - järki päähän
"me uskovaiset olemme viisaampia.." Et ainakaan hurskas ole. Eikö Jeesus rakasta niitä, jotka eivät itseään kehuskele ja nosta muita ylemmäksi? Et ole synnitön, etkö ole edes kuullut perisynnistä? Jeesuksen mielestä me KAIKKI olemme syntisiä, mutta on eri asia, kuka pyytää syntejään anteeksi ja kuka ei.
- tositodempiuskovainen
Kuule, ei kukaan todella uskovainen
sano itseään muita viisaammaksi
eikä synnittömäksi
eikä rupea Jumalaksi Jumalan tilalle
eikä Jumalan Karitsaksi
(Jumalan Karitsa = Jeesus).- senkin pallinaamat XD
mistä teitä pässejä oikein sikiää, jotka ottaa kaikki läpät tosissaan.
- oon lammas,
senkin pallinaamat XD kirjoitti:
mistä teitä pässejä oikein sikiää, jotka ottaa kaikki läpät tosissaan.
joka kuuluu Suuren Paimenen laumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872