Harmittaa mul on naurettavan pakkomielle aina jostain ulkonäköasiasta..nykyisellä naisellani on mielestäni iso nenä ja en pidä siitä ex-muija oli mielestäni liian pieni..aina on jotain..muut kehuu ja ei ole koskaan sanonu mitään noista asioista muut kun minä onko mul päässä vikaa...miten pääsisin tästä viastani..
pakkomielle ulkonäöstä
henri
2
399
Vastaukset
- miina
Mä oon sitä mieltä et kun sä kasvat(siis henkisesti)niin eiköhän ongelmakin katoa.Ei AIKUINEN ihminen katso toisia ihmisiä arvostellen!!!!!Saatika omaa kultaansa!Tai kokeileppa katsoa peiliin.Katsooko sieltä takaisin maailman täydellisin mies????
- ...johtuu...
...siitä että itselläsi on hirveän huono itsetunto, etkä voi sietää jotain (joitakin) piirrettä itsessäsi (ehkä et itsekään tätä huomaa, vaan se on alitajuista). Projisoit tunteesi sitten tyttöystäviisi.
Ihminen joka ei hyväksy itseään ei hyväksy myöskään muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760