Kuka parhaimman näköinen?

pikkanen galluppi

Niin, eli kuka Lordilaisista on teiän mielestä parhaimman näköinen?

Mun suosikki on basisti eli se sarvipäinen-pääkallo -tyyppi. Kaikkien asut ja maskit on kyllä mahtavia!

206

51197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan ihana

      ppikku naismuumio

      • hmmmmmmm

        se on munki lemppari!


      • purkle

        Awa on paras. Mä asun porvoos, ja Awa on sielt kotosin. Mun kaverin ope on opettanu awaa musa-luokalla... =D

        awa on muutenki kiva ;)


      • kyllä

        Awa on kyllä nii ihana että.. ja tosi hyvä laulaja kanssa.


      • EVIL

        kyllä se ykkönen on AWA tulee mieleen Evil Dead 2 lopussa se lentävä muori =D .... toisena Ox siitä tulee mieleen Master Of Universe sarjasta Skeletor =D


      • Awa

      • juua

        kaikki on aivan perseestä.Sitten rupeen arvostamaan kun ne ottaa naamarit pois ja näyttää ketkä sen euroviisun toivat.


      • AWA is the best!!!!!!!, kätkeytyy loistavasti


    • Lotri

      OX! Oxilla on parhaat maskit. Sen jälkeen ite mr. Lordilla

      • hed.

        Se nainen, awa, kaikkein kammottavin. näyttää kuolleelta. pelkään sitä. :D


    • tirlandaa

      järkyttävän komee ;)

      • mieltä

        Tukka ja naama hyvät yhdessä. Paras noista, mutta Lordi myös hyvä ja kaikki muutkin ;))))


    • -.-.-.

      Awa on seksikäs siinä mekossaan!

      • tiivi-taavi

        Mun mielestä kaikki on aika pelottavia mutta AWA on nainen... ei sen kuulu olla niin kauheen pelottava mut onneks ei olekkaan!! LORDI


      • maskittomana

    • mölö

      Mun suosikki on KITA! mahtavat hampaat ja todella monsterimainen naama. Todelista monsteri asennetta!

      • Kita-fani

        Kita on suoloinen varsinkin kun hän ryhtyi leikkimään ''kapellimestaria euroviisu finaalissa


    • herrasmies huijari

      mun mielest se rumpali eli kita on parhaimman näkönen mut kyl ne muutki on tosi loistavan näkösiä ps:ootko muuten koskaan nähny niitten kasvoja?

      • AWA

        TOTTA HELVETISSÄ!!


      • tiivi-taavi

        Olen nähnyt AWAn kasvot! todella kaunis. Hänellä oli huppu päässä joten en nähnyt paljon... sain myös nimmarin!!


      • seiska on perstettäkin syve...

        uusimmassa seiskassa julkaistiin etunokkamiehen Lordin, eli Tomin kuva ilman maskia.

        Aika typerä juttu. Suomi kun sai niin hyvää mainetta, varsinkin Lordi maailmanlaajuisesti. Niin nyt paljastetaan komean karmivan Lordin tavallinen naama! Aivan kuin seiska haluasi pilata Lordin maineen.


      • seija

        Tomi on paras Lordi ja komein, iki-ihana peikko :)


    • Elma

      Rumpali eli KITA on mun suosikkini! ;) Ihan paras!!

      • Jokuuuddjfhj

        Mun mielestä kans rumpali on hienoimman näkönen :)


    • Cecilie_

      Amen, Awa, Lordi itse -siinä minun suosikkini. Upeita kaikki!

    • Nimetön

      Joo, no mun lemppari on joko itse Mr. Lordi tai tämä kitaristi Ox. Kysymys: miks ne aina muuttaa ulkonäköään ja nimiään? Ainoastaan Lordi & Kita ovat pysyneet samoina...

      • Lumikki

        Lordiin on vaihtunu pari jäsentä, esim kosketinsoittaja. Toista en muista. Ja niillä on tietysti uudet nimetkin.


      • Kita!
        Lumikki kirjoitti:

        Lordiin on vaihtunu pari jäsentä, esim kosketinsoittaja. Toista en muista. Ja niillä on tietysti uudet nimetkin.

        Kita on just paras! Hampaat forever :P


      • zekelos
        Kita! kirjoitti:

        Kita on just paras! Hampaat forever :P

        Se se on. Kita.


      • HAnnA
        Kita! kirjoitti:

        Kita on just paras! Hampaat forever :P

        oon ihan samaa mieltä!!!


    • :DD

      2.Rumpali
      3.Kitaristi
      4.Lordi
      5.Se ihme hyypiö ;D

    • LeonardF

      Kita (rumpali)

    • Lordi kaikkitietävä

      ...on tietty AWA. Ainut nainen. Ois muuten mielenkiintosta nähä senki kasvot. Sitte tulee mr.Lordi. Itse pääjehu. Sitte tulee Ox. Magee. Sitte tulee loput. Awa is the best!

      • Maskittomia kuvia...

        Ei siitä sen enempää, pientä sisäistä salapoliisia peliin ja etköhän löydä Awan oikean naaman. Aloitan sanomalla, että käytä Wikipediaa.


      • sehän on vanha!!
        Maskittomia kuvia... kirjoitti:

        Ei siitä sen enempää, pientä sisäistä salapoliisia peliin ja etköhän löydä Awan oikean naaman. Aloitan sanomalla, että käytä Wikipediaa.

        Googlasin kuvia Leena Peima nimellä ja se muijahan on ikäloppu!!!


      • oletko
        sehän on vanha!! kirjoitti:

        Googlasin kuvia Leena Peima nimellä ja se muijahan on ikäloppu!!!

        Aloittanut jo koulun käynnin?


      • hmmmmmmm
        sehän on vanha!! kirjoitti:

        Googlasin kuvia Leena Peima nimellä ja se muijahan on ikäloppu!!!

        yhen kuvan oon awasta nähny bild lehessä ja iha hyvän näköne se mun mielest oli....


      • mättää??
        Maskittomia kuvia... kirjoitti:

        Ei siitä sen enempää, pientä sisäistä salapoliisia peliin ja etköhän löydä Awan oikean naaman. Aloitan sanomalla, että käytä Wikipediaa.

        Antakaa hyvät ihmiset lordin olla lordi maskeineen päivineen, vai onko teillä elämä jo niin tylsää, että tarvitsee kaikki "riisua aseista"! Ehkäpä juuri teidänlaisten lapsellisten ihmisten takia lordi haluaa pysyä maskiensa takana, että uskaltaa liikkua normaalisti kadulla ilman että tarvitsee pelätä kiljuvia teinejä niskassaan...

        HUH mitä touhua!


      • gorgle
        sehän on vanha!! kirjoitti:

        Googlasin kuvia Leena Peima nimellä ja se muijahan on ikäloppu!!!

        ei löy´y??? tahtoo tahtoo


      • AWA

        MÄ VOIN KERTOO MILLAI AWA OIKEESTI O. SIL ON PITKÄT VAALEET HIUKSET JA SEN OIKEE NIMI ON LEENA EN OSAA KUVAILLA PAREMMI.


      • dddd
        mättää?? kirjoitti:

        Antakaa hyvät ihmiset lordin olla lordi maskeineen päivineen, vai onko teillä elämä jo niin tylsää, että tarvitsee kaikki "riisua aseista"! Ehkäpä juuri teidänlaisten lapsellisten ihmisten takia lordi haluaa pysyä maskiensa takana, että uskaltaa liikkua normaalisti kadulla ilman että tarvitsee pelätä kiljuvia teinejä niskassaan...

        HUH mitä touhua!

        mikä juttu ½½%
        ja loisto olla mega suosittu miimku lordi
        on mutta mikä hinku ihmisillä on nähdä lordi
        ilman namaria ja niitä siistejä jatteita
        mä oon ihan yllällää.


      • juu,
        Maskittomia kuvia... kirjoitti:

        Ei siitä sen enempää, pientä sisäistä salapoliisia peliin ja etköhän löydä Awan oikean naaman. Aloitan sanomalla, että käytä Wikipediaa.

        Joo, niitä varmasti on. Mutta ei niitä tarvi kaikkien nähtäväksi julkaista, kun asianomainen taho on niin toivonut. Terve vaan.


      • surname
        sehän on vanha!! kirjoitti:

        Googlasin kuvia Leena Peima nimellä ja se muijahan on ikäloppu!!!

        on Peisa, siis: Leena Peisa


    • Imppa Juvonen

      Paras hahmo on vampyyrinainen - olen nähnyt painajaisia! Sitten ehkä Freddy Kruger -kitaristi ja muutkin.

    • amenrulaa

      Amen on iiiiiiiiihana...!!

    • Stuntman198

      Ehdottomasti kita... Ja lordi kans =) Mut kita on kyllä mahtava... Jos joku ei tiiä kuka on kita se on sen bändin rumpali...

    • animagus

      ...on mielestäni parhaan näköinen, vaikka muuten suosikkini onkin kitaristi Amen. Ei sillä etteivätkö olisi upeita kaikki! Aivan käsittämätöntä, että asut on itse tehtyjä!

      • tottakai

        tosi ihana kieli finaalissa! Hallelujaa!


    • mielestä

      parhaat on Mr. Lordi ja Kita:)

    • (ex)Veijari-77

      Minä ihastuin Awaan, ja aion kosia tänä kesänä. Voipi olla monta kilpakosijaa, mutta periksi ei anneta!

      • AWA

        AITOTSÄ TOSIAAN KOSII SITÄ MUIJAA.
        VOI V...U VAIK ON SE MEIJÄNKI MIELEST KAUNIS JA SULONE MUT MITE SÄ AIJOT LÖYTÄÄ SE? VASTAATHAN MEILLE?


      • Ell.N

        Tuolla joukossa ei kukaan iha-Kikka-Kananen pärjäis ;D


      • Awa paljastettu

    • komein!

      mielestäni. Sillä on siivetkin. Kävin muuten katsomas se HRH-musavideon tänään, on hyvä!

      • Lääpällään

        Mistä ositteesta voi kuulla ja nähdä Lordin voittovideon ???? Lordi on Komea !


      • tiitu

        onn iha paras ja muutenkin


    • se ou

      toi mr lordi ole entinen storyboard artist..mikä sekin nyt sit mahtaa olla mut ""historiaa tehdään öisin elokuvassa"" esim

    • ainoa oikea

      Ox. Sillä on jotenkin vaikuttava ja aidon näkönen asu. Sitten varmaan Awa.

    • hemmuli

      Mun mielestä itse laulaja on parhaimman näköinen,tai kosketinsoittaja

    • Liz

      Kaverini taas pitää Kitaa tosi suloisena :)

    • The Moomin

      Se kitaristi muumio jollon suu silleen näyttää et ois vinos sen maskin takii xD
      Sil naisel on noloin maski :D
      Lördellä on aika tavanomanen sit se pääkallo ja on iha siisti ja se rumpali jonka maski näyttää vähänniiku ravulta on aika hieno xD

      • tiitu

        MR LORDI ON PARAS JA SILLÄ SIPULI JA SIIHEN EI LUULIS MUILLA OLEVAN SANOMISTA


    • RiZanGeL

      KITA on ehdoton suosikki. Voisipa sanoa, että näyttää pelottavan hyvältä!
      Mutta kaikissa näkyy huippu kädenjälki. :D

    • anonymiteetti

      Awa on niin kaunis.

    • merijalkaväestä
    • se on

      lordi itse!

    • se on

      lordi itse!

    • KITA AUKI!

      Kita on kyllä paras... :D

      SE HEITTI NE SEN KAPULATKI YLEISÖLLE VIISUISSA!!!!!!!!! MULLE NE KAPULAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      *ANNA TÄNNE NE!!!!!!*
      *MUNMUNMUN!*
      *LYÖ KAPULAT SAANUTTA!*
      *MINUNMINUMINUN!*
      *JUOKSEE PAKOON KAPULOIDEN KANSSA*

      *JEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!
      !
      !!!!!!*

      • KITA FANISSS

        KITA ON PARAS!!! PARHAIN MASKEERAUS!!


    • amen....

      eli siis amen...lordi tulee hyvänä kakkosena...

      • Tietenkin

        No se kita :)

        Ihana kun heitti ne kapulat yleisöön.


      • Nimetön
        Tietenkin kirjoitti:

        No se kita :)

        Ihana kun heitti ne kapulat yleisöön.

        jonku silmään pystyyn töröttämään lensi ne kapulat. =D


    • köppäinen

      Miksi ihminen ihannoi pahaa?

      • näitä

        Niin, Lordihan on iso show, ei pahuutta... vai onko kysymyksesi väärällä palstalla.


      • sosialisti
        näitä kirjoitti:

        Niin, Lordihan on iso show, ei pahuutta... vai onko kysymyksesi väärällä palstalla.

        Jos lordi ei riisu naamareitaan julkisuudessa,
        se todistaa porvarillisen musiikin rappiotilan
        maailmassa.
        Saako muuten yleisökin käyttää lordin
        konserteissa naamareita,olla kännissä tms.
        Pian vappuyön mellakat toistuvat Helsingissä.


      • Elina
        sosialisti kirjoitti:

        Jos lordi ei riisu naamareitaan julkisuudessa,
        se todistaa porvarillisen musiikin rappiotilan
        maailmassa.
        Saako muuten yleisökin käyttää lordin
        konserteissa naamareita,olla kännissä tms.
        Pian vappuyön mellakat toistuvat Helsingissä.

        kait olet nyt tyytyväinen kun Lordilla ei ole enään Naamaria.

        P*skapaperi - lehti Seiska meni ja julkaisi hänen kuvan.

        Ja ihan tavallisen näköinen herra sieltä paljastui .. Ei ainakaan Pirunsarvia löytynyt kuvasta.

        Naurettavaa tollainen epäluuloisuus siitä että Lordin musiikki tekisi ihmisistä mellakoitsijoita / Saatanan palvojia (joka on miljoona kertaa erillaisempaa kuin lordin musiikki)

        Oletko nyt tyytyväinen?

        Ja vaadit että lordi riisuu naamarinsa mutta et itse esiinny omalla nimellä.


      • luokittelematon
        sosialisti kirjoitti:

        Jos lordi ei riisu naamareitaan julkisuudessa,
        se todistaa porvarillisen musiikin rappiotilan
        maailmassa.
        Saako muuten yleisökin käyttää lordin
        konserteissa naamareita,olla kännissä tms.
        Pian vappuyön mellakat toistuvat Helsingissä.

        Mitä yhteistä on vapun rähinöillä(ei mellakoilla) ja Lordilla? Vastaus:vain sinun pienessä päässäsi näillä asioilla on yhteys! :D
        opettele ajattelemaan suurempia kokonaisuuksia ja ja erottelemaan sieltä pieniä kokonaisuuksia omille paikoilleen.ei tarttis pelätä turhaan mellakointeja.

        (kirjoittaja huomauttaa)ehkä ihmisten olisikin syytä mellakoida koskaa valtaapitäjät eivät kuuntele kansaa,mutta tällä asialla ei ole mitään tekemistä Lordin kanssa!päin vastoin KANSA valitsi Lordin ja Lordi valitsi käyttää naamioita,ehkä Lrdia ei kiinnosta paljastaa itseään kuten joku Jessica Simpson reality showneen päivineen.
        Mitä se sua kiinnostaa/kuuluu kuka siellä maskin takana on ja miten tämä on porvarillista?
        Kysympä vaan?


      • swanton
        luokittelematon kirjoitti:

        Mitä yhteistä on vapun rähinöillä(ei mellakoilla) ja Lordilla? Vastaus:vain sinun pienessä päässäsi näillä asioilla on yhteys! :D
        opettele ajattelemaan suurempia kokonaisuuksia ja ja erottelemaan sieltä pieniä kokonaisuuksia omille paikoilleen.ei tarttis pelätä turhaan mellakointeja.

        (kirjoittaja huomauttaa)ehkä ihmisten olisikin syytä mellakoida koskaa valtaapitäjät eivät kuuntele kansaa,mutta tällä asialla ei ole mitään tekemistä Lordin kanssa!päin vastoin KANSA valitsi Lordin ja Lordi valitsi käyttää naamioita,ehkä Lrdia ei kiinnosta paljastaa itseään kuten joku Jessica Simpson reality showneen päivineen.
        Mitä se sua kiinnostaa/kuuluu kuka siellä maskin takana on ja miten tämä on porvarillista?
        Kysympä vaan?

        Kalma ja kita ovat kaikkie aikojen parhaat monsterit. on lordi ittekkin ihan siisti


      • ihmisen tyhmyydellä!
        sosialisti kirjoitti:

        Jos lordi ei riisu naamareitaan julkisuudessa,
        se todistaa porvarillisen musiikin rappiotilan
        maailmassa.
        Saako muuten yleisökin käyttää lordin
        konserteissa naamareita,olla kännissä tms.
        Pian vappuyön mellakat toistuvat Helsingissä.

        Kuinka todella voi yhdistää musiikin ja siihen kuuluvan rekvisiitan ja esiintymisen johonkin typerien pentujen haluun tuoda itseään esille idioottimaisella tavalla!?!?--> viitaten vappuun...

        Seurasitko euroviisuja tai oletko muuten englannin kielen taitoinen? Kuuntele sitä musiikkia, se ei ole saatanan tai pahuuden ylistämistä päin vastoin, maskit ja lava show on näyttävä jopa pirullinen, mutta sen kun yhdistät biisien sanoihin niin kompensoivat aika hyvin toisensa!

        Vitsi mitä idiootteja täälläki pyörii, menkää takas sinne kiven alle mistä ootte joskus pois eksyny!


      • SIELLÄ
        sosialisti kirjoitti:

        Jos lordi ei riisu naamareitaan julkisuudessa,
        se todistaa porvarillisen musiikin rappiotilan
        maailmassa.
        Saako muuten yleisökin käyttää lordin
        konserteissa naamareita,olla kännissä tms.
        Pian vappuyön mellakat toistuvat Helsingissä.

        ON NAAMARIT PÄÄSSÄ, JOKA IKINEN ON IHAN ERI NÄKÖINEN ILMAN MEIKKIÄ:)!!


      • Hellurei ja hellät tunteet

        Mä en ymmärrä mitä pahaa on Lordissa?? Jos he näyttävät pahalta ei maskin alla kuitenkaan ole sen pahempi tai julmempi ihminen kuin me muutkaan.

        Ja sitä paitsi onhan jokaisessa leffassakin ja muissakin käytetty maskeja etkö sitten katso niitä ollenkaan?? Ja onko ne sinusta pahoja kun nekin ovat fiktiivisiä henkilöitä.

        Herätäkää elämään Lordi toi jotain mitä ei oltu uneksittukaan moneen vuoteen suomeen ja nyt sitten sen kunniaksi heille ei anneta yksityisyyttä jos he sitä ovat toivoneet.

        Pistetään vaan toisten elämä risaseksi jotta kansa tietäisi millainen henkilö on maskin takana... vääryyttä taas

        Mutta minkäs voit lehtien ahneudelle...


      • Kalmafani
        swanton kirjoitti:

        Kalma ja kita ovat kaikkie aikojen parhaat monsterit. on lordi ittekkin ihan siisti

        Kyllä Kalma oli ehdottomasti paras, ja on vieläkin. Harmittaa kyllä etten tuota zombiejätkää kerennyt koskaan livenä näkemään, mutta kyllä se miun ymmärtääkseni osas revitellä ihan kunnolla.


      • Lordi fani

        ookko ihan terve järkinen?....Lordi ei oo paha
        sehän on pelkkää musaa ja kauhu-showta....samaa voin sanoa susta että miksi sinä olet tyhmä?.


      • Ell.N
        sosialisti kirjoitti:

        Jos lordi ei riisu naamareitaan julkisuudessa,
        se todistaa porvarillisen musiikin rappiotilan
        maailmassa.
        Saako muuten yleisökin käyttää lordin
        konserteissa naamareita,olla kännissä tms.
        Pian vappuyön mellakat toistuvat Helsingissä.

        Ettekö Te ymmärrä.. Heillä on hahmot.


        He ovat kuvitteellisia, kauhiaa kun joutuu aikuiselle (?) selittää taidetta :D


    • infernaalinen ärjähdys

      Kyllä tämä Lordin ex-basisti moottoripyöräzombi Kalma on kaikista hienoin hirviö mitä on ollut ja tulee olemaan. Netissä vihjailtiin että ehkä joskus vielä Kalmakin voidaan satunnaisesti nähdä Lordin keikoilla, odotan innolla koska ja missä. Keep on rocking \,,/

    • NAPPIS22

      SEISKASSA TOMI PUTAANSUUN KUVA ELI LORDIN

      WWW.SEISKA.FI

      SE SIITÄ LORDIN YKSITYISYYDESTÄ, KIITOS TOSIAAN SEISKAN

      • myös kettuuntunut

        Menkää seiskan nettisivuille ja sinne antamaan palautetta asiasta. Minä ja muutama ystäväni tehtiin se jo..kyllä oikeesti voisi kyseinen lehti hieman ruveta miettimään jos moni ottaisi asiaan kantaa.


      • tsippa tsappa satasen laina
        myös kettuuntunut kirjoitti:

        Menkää seiskan nettisivuille ja sinne antamaan palautetta asiasta. Minä ja muutama ystäväni tehtiin se jo..kyllä oikeesti voisi kyseinen lehti hieman ruveta miettimään jos moni ottaisi asiaan kantaa.

        MIE KYL KÄYN LAITTAAN HETI KÖ SINNE TAAS PÄÄSEE!!

        SEISKA BOIKOTTIIN!!!


      • ---000---
        myös kettuuntunut kirjoitti:

        Menkää seiskan nettisivuille ja sinne antamaan palautetta asiasta. Minä ja muutama ystäväni tehtiin se jo..kyllä oikeesti voisi kyseinen lehti hieman ruveta miettimään jos moni ottaisi asiaan kantaa.

        kävin myöskin laittamassa palautetta.... Myöhäistä ehkä, mutta ehkä ne joskus tajuais...


      • p''kalehdelle

        laitettu. Toivottavasti mahdollisimman moni boikotoi ostamista tai tilaamista


      • pare

        Eipä unohdeta tätä Samoma-leirin iltapäiväroskan tempausta. Kehtasivat eilen vielä aukeaman verran jeesustella, että tomin vanha kuva on julkaistu ulkomailla. Huh-huh, itse julkaisivat tuoreen kuvan kokonaan!

        http://www.doteurovision.com/phpnews/news.php?action=fullnews&id=1088

        In March 2006, the Finnis tabloid newspaper ILTA-SANOMAT published a photograp of Lordi himself in cicilian clothing, with his face partially showing. Lordi called this an insult towards them and an attempt to destroy the "monster image" they had worked ten years to create.


      • Pirulainen

        Etkö tiennyt sitä?


      • BOIKOTOINRO7!!
        myös kettuuntunut kirjoitti:

        Menkää seiskan nettisivuille ja sinne antamaan palautetta asiasta. Minä ja muutama ystäväni tehtiin se jo..kyllä oikeesti voisi kyseinen lehti hieman ruveta miettimään jos moni ottaisi asiaan kantaa.

        Nyt taitaa olla kyseisen lehden sivut täynnä palautetta.. todella suututtaa tuo!! Se siitä Lordin rauhasta.. seiska SUCKS!!! (sopii vessapaperiks, ihan vaikkapa mökille


      • ENTINEN 7-LUKIJA

        TÄHÄN LOPPUI TÄMÄN PERHEEN 7-TILAUKSET JA IRTONUMEROJEN OSTOT. TOISEN KUNNIOITUS EI TUNNU OLEVAN KO. LEHDEN PERIAATTEITA...


    • Judith

      Eikö toi Lordi hössötys voi jo riittää? Raivostuttaa nähdä niitä joka paikassa! Lapsellisia aikuisia!

      • fan

        Et vissiin pallopää tajua kuinka hyvän työn ko. yhtye teki?!?! Lue lehtiä ja seuraa uutisia tai oo sit hiljaa!

        Ääliö!!


      • Judith
        fan kirjoitti:

        Et vissiin pallopää tajua kuinka hyvän työn ko. yhtye teki?!?! Lue lehtiä ja seuraa uutisia tai oo sit hiljaa!

        Ääliö!!

        Niin mäkin rakastan sua!


      • jonka
        fan kirjoitti:

        Et vissiin pallopää tajua kuinka hyvän työn ko. yhtye teki?!?! Lue lehtiä ja seuraa uutisia tai oo sit hiljaa!

        Ääliö!!

        lordi teki?


    • Twilight Zone

      Awa on niin viehko naismonsteri. Kauniit vaatteetkin ja liikkuu kauniisti, oikein odotan että näen hänet.
      Miehistä minuun vetoaa eniten Ox, se perusilme on niin hauska. Upea niittivyö myös, samoin Lordilla.
      Amenin suu vinossa -maski ei oikein puhuttele

    • tiitu

      musta mr lordi on kaikkein parhaimman näkönen ja sen puku on iha mahtava :]

    • Onko siis kysymys siitä, että kenen kanssa menisi mieluummin saman peiton alle? Siinä tapauksessa Awa.

      Jos kysymys on siitä, että kenen kuvaa ei haluaisi nähdä. Siinä tapauksessa menee äänini Amenille

    • kuka on paras

      Koko bändi vaikuttaa pikkulapsilta joilla on aikuisen koko. Onko näillä miehillä jotenkin jäänyt ET ja muut avaruusotökät elämään vaikka ikää tulee. Yleensäkin, ketä tämmöinen oikeasti voi kiinnostaa?

      • AWA

        ON SIIN YKS TYTTÖKI JOS ET SITÄ TIENNY (tyhmä).


      • Never grow old

        On jääny päälle ja minua kiinnostaa. Never grow old


    • minä vain
    • et kaikki ne on yhtä mahtavan oloisia =o)
      eli en ala erityisemmin eritteleen kettään.

    • tsippa tsappa satasen laina

      ON SE SAATANAN KUMMA KO NOI SEISKAN TEKIJÄT EI OSAA SUOMEE!!!OVAT SIT MENNEE JULKASEEN KUVIA TOMI PUTAANSUUSTA..JA TOIVE OLI JOTAI MUUTA...

      MÄ AINAKIN LAITAN SEISKAN BOIKOTTIIN...ONKO KUKAAN MUU MESSISÄ??

      • Seiskan prkle

        Eihän se mitään auta mutta siitä vain seiskalle suoraan nettipalautetta niin riittää heilläkin luettavaa..Minä laitoin jo!!! Ihme porukkaa...


      • Prkl

        Kyllä rupes sen verran vituttamaan, etää loppui seiskan tilaus tähän päivään.


      • hmmmmmmm

        munki mielestä oli seiskalta väärin... toivottavasti erottavat päätoimittajansa!!


      • taas kerran

        MÄ VIHAAN SITÄ SONTALEHTEÄ!!!
        Kuulin tuosta tänään et ne on julkassu kuvia, ja en halua nähä vilaustakaan tuosta törkyturhasta saastalehdestä!!! Vi..u että pistää vihaksi!!
        Toivottavasti Suomen kansa tajuis olla ostamatta sitä lehteä, sitähän ne kirjottaa mikä myy!


      • ällistys
        taas kerran kirjoitti:

        MÄ VIHAAN SITÄ SONTALEHTEÄ!!!
        Kuulin tuosta tänään et ne on julkassu kuvia, ja en halua nähä vilaustakaan tuosta törkyturhasta saastalehdestä!!! Vi..u että pistää vihaksi!!
        Toivottavasti Suomen kansa tajuis olla ostamatta sitä lehteä, sitähän ne kirjottaa mikä myy!

        Joo - seiska on töryn kerääjä lehti, mutta mitä helvettiä vaahdota yksistä kuvista. Saksassa, ku oli laittanut loordin kuvan kanssa lehteen ja vetänyt isot rahat so what - kyllä niitten oikeen pärstät on esille ollut jo netissäkin. Kaikki aivan syvältä.............


      • Asiakas

        Markettien yms hyllyiltähän lehtiä löytyy. Kyllä ne kauppiaat voi lehdet sieltä poistaa. Joten käykää sanoon kun liikutta asioilla. Pistäkööt vaikka viestin tilalle...

        Kauppiaatkin saa pisteet kotiin.


      • Ei se poista
        Asiakas kirjoitti:

        Markettien yms hyllyiltähän lehtiä löytyy. Kyllä ne kauppiaat voi lehdet sieltä poistaa. Joten käykää sanoon kun liikutta asioilla. Pistäkööt vaikka viestin tilalle...

        Kauppiaatkin saa pisteet kotiin.

        käy sinä osta lehdet ja polta roviolla heh.heh......


      • Maskiton Awa "paljaste...
        taas kerran kirjoitti:

        MÄ VIHAAN SITÄ SONTALEHTEÄ!!!
        Kuulin tuosta tänään et ne on julkassu kuvia, ja en halua nähä vilaustakaan tuosta törkyturhasta saastalehdestä!!! Vi..u että pistää vihaksi!!
        Toivottavasti Suomen kansa tajuis olla ostamatta sitä lehteä, sitähän ne kirjottaa mikä myy!

        http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,830689,00.html
        Ruotsalaisen Aftonbladetin päivän lööpissä on maskittoman Awan kuva ja nimi! Törkeän huonoja ovat häviämään, protestia Aftonbladetin toimitukseen ja pian!!!


    • Amen is best!

      Amen ehdottomasti! Senkin lisäksi että sattuu olemaan musiikillinen innoittajani, tästä muumiosta ei kyllä liikkuvuutta puutu. Amenin hyppely on kyllä ihan parasta! Amen rock's!

    • näkösiä

      kaikki yhtä pellejä,isot ihmiset kehtaa tollasta pelleilyä.hävetkää!

    • mami

      moi mä tykkään eniten oxsista, awasta ja amenista
      koska niillä on kivat asut (kaikkilla on) mutta niillä on kivoimmat ja ne on kivoimman näkösii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • olkko

      kaik o oikee kunno PIRUI...


      ihme touhuu... YYYYÄÄÄKKKK!!!!

      • Lordi fani

        HUKUTA ITTES JOS ET KESTÄ!.


    • Mällis

      100 % turha aihe!

    • toimittaja81

      Kyl ite Mr. Lordi alias Putaansuo on hyvä jätkä. Vaikka hänen toiveitaan ei kuunnella vaan kasvokuva on kohta jokalehdessä. Suomen "1" juorulehti vain kerkesi ensin...

    • Lordi jyrää!

      Must kaikki on kivoja ja ihania! Vaikee sanoo kuka on pelottavin..Awa on kyl aika pelottava!

    • jennijeejee

      Awa ehdottomasti. hyppii nii kivasti ku soittaa. : D ja sen kieli.. aah!!

    • erkki

      SEISKA BOIKOTTIIN!

      • palautetta kehiin

        kaikki antamaan palautetta törkeästä teosta seiskalle.


    • IceColdJargo
    • Jefe.

      Itse asiassa kaksi tyyppiä:

      Ox- Kaveri näyttää siltä kuin kokoaikainen pikkuv*tututs päällä ;)

      Kita- Maski näyttää kuin olisi enemmän tai vähemmän pihalla asioista :)

    • Lordi fani

      on kans se pääkallo tyyppi eli Ox.

    • Kanenite

      Amen on kyllä minun mielestä tyylikkäin hahmo.
      Sen puvussa on paljon yksityiskohtia, toki muittenkin puvuissa on sitä, mutta amenilla enemmän... Minun mielestä ^^

    • On kauhein

      Kyl se o Vanhanen

    • swanton

      Seiska boikottiin!!!

      • Päivää!

        Naamion takana onkin mies,kunhan leikkaa pitkän tukkansa!


      • sietämätöntä
        Päivää! kirjoitti:

        Naamion takana onkin mies,kunhan leikkaa pitkän tukkansa!

        Taiteilijan toiveita ei kunnioitettu ollenkaan, en osta ikinä tuota lehteä enää.


    • pippeli jeesus

      haistakaa vittu!!!!!!!!!!!!

      • swanton

        teeppä näin!


    • Ell.N

      jotenkin

      TheMostHorribleMonster of LorDi

      - kisoihin ... =/

      Höpö~höpö =/

      Wai Wielä Parhaimman Näköinen ,,, höps =?)

    • PIKKUVELJENI VITSAILI

      KITA JA AWA JOSTA PIKKUVELJENI IRWAILI MINULLE ETTÄ SE ON MUN TULEVA TYTTÖYSTÄVÄNI.HEH

    • QQQÅÅÅ

      Ihan perseestä kaikki naamaripellet

    • ooo

      helsingin sanomien netti sivuilla on juttua kun seiska julkaisi lordin kuvan...
      seiskasta sanotaan että lehden peruutuksia on tullut, että ihmiset reagoivat liian kiihkeästi...

      että näin...

    • Näin tapahtukoon

      on ihana hahmona. Sehän on kuin suoraan haudasta noussut. Muuten kosketti se, kun sillon se koira, bokseri. Koirista tykkäävät ovat WAU!

    • JÄRKIKÄTEEN!!!!!!!!!

      ÄO 0000000000000000

    • BOIKOTTIIN

      Siis miksi täytyi laittaa Lordin kuva kanteen ? MIKSI? Ja jutun tekstikin on pelkkää paskaa , Heli Karonen tapa ittesi!! Olet säälittävän huono toimittaja, vaihda alaa tai tapa ittesi!

      Tämän julkaisukuvan takia loppuu lehden tilaaminen!!!

      t.ex-tilaaja

      • Ei silloin

        pidä toimia näin.


      • dddd

        moi sulla omi hyvä juttu ja lordi on paras.


      • Ex-siskan lukija

        Se loppui nyt siihen!! Meinaan kyseisen lehden lukeminen. Niinkuin se ei olisi kaikille selvää että Lordi haluaa toimia maskien takaa, ja rauhassa. Jopa he itse siitä puhuivat viisuvoiton jälkeen.. ja paljon ennen sitä!! Nyt teki seiska sen tempun että riisui naamion ja uskompa että maksaa kalliin hinnan tuosta tempusta. Kehoitan muitakin HYVÄN MAUN JA MUSIIKIN ystäviä boikotoimaan kyseisä lehteä. KERRASSAAN TÖRKEÄ TEMPPU!!! Tuo lehti kun kolahtaa luukusta, se lentää ikkunasta pihalle samantien!! Etten sanois että VIT*****


    • kun isottelee.........
      • Hard.........

        Näin voin vaikuttaa..........


    • hyihitto

      Mun mielestä Lordi on häpeäks suomelle! Tollaset yököttävät hirviömaskeihin ja asusteisiin pukeutuneet pellet! Jestas, kaikkea musaa sitä tehdään. Sekin on pelkkää huutamista, emmä voi ainakaan ymmärtää miten sellanen voi voittaa euroviisut? SÄÄLITTÄVÄÄ SANON MINÄ, MIHIN TÄÄ SUOMIKIN ON VAJONNU!

      Hyvä vaan et Halonen ei kutsu niit itsenäisyysjuhliin jollei ne tuu ilman naamareita, emmäkää tollasii karseuksia kutsuis mihinkää. Ajaisin pois maasta!

      • Hanna

        Mun mielestä Ox on ehkä vähiten pelottava. Amen tai Mr. Lordi on kauhein. Kidan maski on vähä "epätodellisempi" kuin muut.


      • Viisukisa

        !!!!!!!!!!!!!!


      • meiti

        että siinä taas yks nunna tai munkki


    • dddd

      moi! lordi on paras ja mun ihku!

      • EN IKINÄ ENÄÄ

        jos jotku tuo euroviisuvoiton suomeen ja ainoa toive oli että saisi olla rauhassa lehtikuvaajilta niin heti seiska pistää kuvan kanteen. vähintä mitä voisi tehdä on kaikkien lopettaa seiskan tilaus. itse tein jo niin.


      • On niitä

        maailmassa rikkaampiakin asioita!


      • boikottiin
        EN IKINÄ ENÄÄ kirjoitti:

        jos jotku tuo euroviisuvoiton suomeen ja ainoa toive oli että saisi olla rauhassa lehtikuvaajilta niin heti seiska pistää kuvan kanteen. vähintä mitä voisi tehdä on kaikkien lopettaa seiskan tilaus. itse tein jo niin.

        No nyt viimeistään väki älyää että Seiska on pelkkä roskalehti, joka rahastaa ihmisten sensaation ja juorunnälkäisyydellä. Eli täynnä pelkkiä pahanilkisiä roskajuttuja. Vihdoinkin ihmisten silmät aukenevat!!


      • ..SinneMistOnTullu
        EN IKINÄ ENÄÄ kirjoitti:

        jos jotku tuo euroviisuvoiton suomeen ja ainoa toive oli että saisi olla rauhassa lehtikuvaajilta niin heti seiska pistää kuvan kanteen. vähintä mitä voisi tehdä on kaikkien lopettaa seiskan tilaus. itse tein jo niin.

        ON OLEMASSA MAAILMAN ÄÄLIÖMÄISIN LEHTI NIMELTÄ SEISKA... Niillä vi*un Horopäillä ei ollu muuta mielenkiintosta ku julkistaa Lordin kuva..Vaikka Lordi on varmasti selvin sanoin sanonut että hän ei halua julkistaa kuviaan.. Saat*nan seiska ei oo halunnu ku mainetta ja mammonaa.. PAINUKOOT SINNE MISTÄ ON TULLUKKI !!!!!!!


    • SEISKALLE
      • Lordi fani

        TEHKÄÄ PORUKALLA JOUKKO KANNE!.


      • HYVIN TEHTY
        Lordi fani kirjoitti:

        TEHKÄÄ PORUKALLA JOUKKO KANNE!.

        Upeaa seiska. Aion ostaa seiskan ihan kannatuksen vuoksi. Totta kai julkkis julkaistaan, ei lehdistöltä voi pyytää pitämään salaisuutta. Eikö Tomilla ole todellakaan tuon vertaa tietoa lehdistöstä. Ainoa yllätys oli se, että kuvat julkaistiin näin pian. Oletin, että menisi sentään viikko-kaksi.

        Suhteellisuudentajua, hyvät ihmiset. Tomi P. on ihminen ja Lordi on vain viihdettä, kuten Tomi itsekin sanoo. Ei otetata tätä nyt näin vakavasti. Iloa mukaan elämään, Lordi-fanit ja älkää olko niin kovin vihaisia :)


      • ALKAA

      • redneck pohjanmaalta
        Lordi fani kirjoitti:

        TEHKÄÄ PORUKALLA JOUKKO KANNE!.

        naurettavaa, lapsellista. teistä on tullut joukkohysterian uhreja, lordiuskovaisia. kaikkea sitä näkee. hohhoijaa


      • seiska my ass
        HYVIN TEHTY kirjoitti:

        Upeaa seiska. Aion ostaa seiskan ihan kannatuksen vuoksi. Totta kai julkkis julkaistaan, ei lehdistöltä voi pyytää pitämään salaisuutta. Eikö Tomilla ole todellakaan tuon vertaa tietoa lehdistöstä. Ainoa yllätys oli se, että kuvat julkaistiin näin pian. Oletin, että menisi sentään viikko-kaksi.

        Suhteellisuudentajua, hyvät ihmiset. Tomi P. on ihminen ja Lordi on vain viihdettä, kuten Tomi itsekin sanoo. Ei otetata tätä nyt näin vakavasti. Iloa mukaan elämään, Lordi-fanit ja älkää olko niin kovin vihaisia :)

        Painakaa se pehmeämpään paperiin ettei pukamat aukea..


      • meiti
        HYVIN TEHTY kirjoitti:

        Upeaa seiska. Aion ostaa seiskan ihan kannatuksen vuoksi. Totta kai julkkis julkaistaan, ei lehdistöltä voi pyytää pitämään salaisuutta. Eikö Tomilla ole todellakaan tuon vertaa tietoa lehdistöstä. Ainoa yllätys oli se, että kuvat julkaistiin näin pian. Oletin, että menisi sentään viikko-kaksi.

        Suhteellisuudentajua, hyvät ihmiset. Tomi P. on ihminen ja Lordi on vain viihdettä, kuten Tomi itsekin sanoo. Ei otetata tätä nyt näin vakavasti. Iloa mukaan elämään, Lordi-fanit ja älkää olko niin kovin vihaisia :)

        sitäkö se julkkis sitten tarkoittaa että ku on julkkis niin sen kuva täytyy tai on ihan must julkaista.vaihtakoot sitten seiskaki nimekseen julkkis


      • hmmmmmmm
        HYVIN TEHTY kirjoitti:

        Upeaa seiska. Aion ostaa seiskan ihan kannatuksen vuoksi. Totta kai julkkis julkaistaan, ei lehdistöltä voi pyytää pitämään salaisuutta. Eikö Tomilla ole todellakaan tuon vertaa tietoa lehdistöstä. Ainoa yllätys oli se, että kuvat julkaistiin näin pian. Oletin, että menisi sentään viikko-kaksi.

        Suhteellisuudentajua, hyvät ihmiset. Tomi P. on ihminen ja Lordi on vain viihdettä, kuten Tomi itsekin sanoo. Ei otetata tätä nyt näin vakavasti. Iloa mukaan elämään, Lordi-fanit ja älkää olko niin kovin vihaisia :)

        ...siltä että yrität vaan ärsyttää ihmisiä viestilläsi ja saada huomiota osaksesi...


    • Nimetön

      eikös niillä ole ollu sellanen zombi ennen? siis Ox korvas sen ja Awa korvas niitten entisen kosketin soittajan? se joka oli ennen Oxia oli tyylikkäin, mut nyt Ox on ehkä se paras :)

      • !!!!!

        Haistakoot kaikki ketkä täällä haukkuu lordii! Ei tarvi sit tulla tänne jos ei oo muuta asiaa ku solvata!! Seiska on roskalehti pahimmasta päästä, hyi mä en ainakaan tilais sitä!! Törkeää yksityisyyden loukkausta että julkaisivat Tomin kuvan!! Jokanenhan sen tietää, että tavallinenhan mies siellä maskin takana on, nii että ihan turhaa mennä pilaamaan toisten duuni kun lordi on 10 vuotta tehny töitä hirviömaskien eteen! ni että seiska boikottiin!!!


    • ALEX

      kyllä MR.LORDI on ihanin.

    • king

      Mun mielest lordi on niin ..tun hyvä siis se on ihan mieletön.....
      Jeee....

    • Rock

      Ketä kiinnostaa jonkun Putaansuun ulkonäkö, Awa on mielenkiintoinen

    • miekkonen vaan

      No näin miehen näkökulmasta tietenkin Awa eli Leena Peisa. Kuvia tästä kauniista blondista tuntuu olevan netti täynnä.

    • PROTESTI!!!

      http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,830689,00.html
      Maskiton Awa komeilee Aftonbladetin päivän lööpissä! Törkeän huonoja ovat ruotsalaiset häviämään, nyt kaikki protestia englanniksi / ruotsiksi Aftonbladetin toimitukseen!

    • 41N

      ... On ehdottomasti OX!
      Kita tulee hyvänä kakkosena.

    • palautetta

      Antakaapa 7-päivää lehdelle huutia siitä, että julkaisi Putaansuun kuvan.
      Esimerkiksi; [email protected]

      • 7:an ISO VIRHE

        Pitäisi tukkia... ei muuta kuin lähetellään kaikkiin
        seiskan osoitteisiin viestiä mitä mieltä olemme heidän RAUKKAMAISUUDESTAAN!


    • Allu
      • Nimetön

        Ajattelin julkaista tämän "toimituksen" valokuvan.


      • Mitä:::::::::::::::::

        Saako nimesi julkistaa Internetissä ????????????????


      • Allu

        Ashole


    • Without-Wings

      Mun mielestä sillä rumpalilla on paras asu!

    • ymmärtämätön

      Minua todella ällöttää koko Lordi. Ei voi enään ymmärtää........

    • markus m

      Laittelin Seiskan palautteeseen asiallisen kommentin Lordin kuvan julkaisemisesta vastoin heidän pyyntöään.
      Tehkää samoin jos tuntuu sille.

    • Sananvapaus

      Hyvä Seiska, teitte aivan oikein.

      Suomessa vallitsee sananvapaus, joten kaikilla on oikeus ilmaista mielipiteensä ja lehtiäkään ei voi sensuroida.

      Unohtivatko ihmiset nyt Mohammed-kohun? Taitavat suomalaiset olla samaa tyhmää kastia ja ryhtyvät boikotoimaan tuotteita (niinkuin islamilaiset tekivät Arlan suhteen) ja alkavat harrastamaan häiriköintitoimia Seiskaa vastaa.

      Hälyttävää tässä tapauksessa ihmisten määrä sillä Lordi ei ole mikään uskonto. Taidanpa tilata Seiskan kotiin; lehti jossa vallitsee sananvapaus!

      • Seiskassako?

        Hieno mielipide, olenkin aina ihmetellyt kenelle sitä seiskaa oikein tehdään. Eiks oo hienoa saada oma lehti, joka maksaa eilisen tähdille rymyreissuja ja kuvaa kännisten riidat. Hanki Elämä!


    • ex tilaaja

      kun saatte seiskalta postia niin lähettäkää "kyllä" kuori takaisin ja laittakaa paskapaperia mukaan... ja seiska maksaa koko lystin !!!

      • Anti7

        Lordi voitti Euroviisut ja bändi pyysi kohteliaasti olla julkaisematta kuvia ilman maskeja.Niin mitä tekee seiska,julkaisee kuvan Lordista.Kylläpä oli seiskalta kaunis kiitos Lordin voitosta.Mitäpä muuta ko. sontalehdeltä voi odottaa. Seiska ei kelpaa edes perseen pyyhintään.Sen sanon että piru minun nenäni niistäköön jos seiskan joskus ostan.Kannattaa tosiaan perua seiskan tilaus, ne jotka tilaa sitä.Joku raja sentään.


      • tingelitangeli

        Keskittykää te siellä seiska lehdessä ihan vaan
        Matti Nykäseen!!!Teillähän on siellä sille ihan oma toimittajakin..Merilä meinaan.Jos jotain vielä sen Matti Nykäsen kuminaama kiinnostais.
        Antakaa Lordin olla.Lupaan olla ostamatta,lukematt
        a ja tilaamatta paskalehteänne nyt ja iankaikkisesti.Ilmoitin mielipiteeni täällä koska kaikki muut kanavat ovat niin tukossa ettei niistä pääse läpi.Myös julkkikset voisivat boikotoida ja olla osallistumatta seiskan kinkereihin jatkossa,en usko enää yhtään lukemaani juttua.


      • Lordi rules.../Seiska
        tingelitangeli kirjoitti:

        Keskittykää te siellä seiska lehdessä ihan vaan
        Matti Nykäseen!!!Teillähän on siellä sille ihan oma toimittajakin..Merilä meinaan.Jos jotain vielä sen Matti Nykäsen kuminaama kiinnostais.
        Antakaa Lordin olla.Lupaan olla ostamatta,lukematt
        a ja tilaamatta paskalehteänne nyt ja iankaikkisesti.Ilmoitin mielipiteeni täällä koska kaikki muut kanavat ovat niin tukossa ettei niistä pääse läpi.Myös julkkikset voisivat boikotoida ja olla osallistumatta seiskan kinkereihin jatkossa,en usko enää yhtään lukemaani juttua.

        Kuinkahan moni peruuttaa nyt kun julkaisivat Lordin kuvan..? mä ainakin sain hyvän syyn lopulta peruutukseen !


      • .....

        Laittakaa tyhjä kuori, seiska maksaa postimaksun tyhjästä kuoresta ja lisäksi saavat opin siitä millainen heidän lehtensä tulisi olla: tyhjä, elikkäs saisivat lopettaa lehden tekemisen.


    • Zalza

      Että sit jaksetaan mokomasta kauheudesta jauhaa. . Koko viisujen taso 0-luokkaa jos "ihaillaan" sellaisia jotka luulevat olevansa "maailman napa". Sanoituksia pitäis kai harkita mitä kumin ja lateksin välistä päästää. Mikä siinä kummajaisten orkesterissa on muka heistä itsestään se "jokin". . aikuiset ihmiset. .että viittiikin ja kehtaa vielä liikkua moisissa varusteissa. Ulkomailla pidetään Suomalaisia yksinkertaisina musiikin suhteen ja onhan maine jo juomakansana. Onko muka hyvää mainosta maastamme. .. hoh huh

    • hrh06
    • .........

      Ah, Amen on suorastaan HOT siinä muumion puvussaan. Sopii täydellisesti hänen loistavaan soittotyyliinsä.

    • vuosia 42, 8 ja 9

      Mun ykkössuosikki on Ava sitten Kita ja nämä samat on mun lastenkin suosikkejakin ja kyllä me jokainen tykätään koko remmistä Lordihan on aivan suloinen...

    • Erkki

      Minun mielestä hurjimman näköinen on Kita.

    • titsuli

      Awa on paras,ja niin kyl muutki,mahtavat maskit kaikilla

    • L0rd1 f2ni

      ox ja kita

    • hävettä S24 käytös

      POISTAKAA HERRANTÄHDEN JO NUO RUMILUSTEN KUVAT NETIN RUUDUILTA!!!

      EIKÖ SUOMI24 YLLÄPITÄJÄÄ YHTÄÄN HÄVETÄ MAINOSTAA HULLUJA RUMILUKSIEN KUVIA. KUVIA JOITA JO PÄIVÄKOTI LAPSETKIN PITÄÄ HIRVIÖINÄ.

      MISSÄ LUURAA SUOMI24 VASTUUNTUNTO??????

      • kommunisti

        Itse asiassa meidän tulee muistaa,että juuri
        Euroopan "päiväkotilapset" äänestivät lordin
        euroviisuvoittajaksi.
        Sen sijaan musiikilliselta tyyliltään tuo
        heavyrock on porvarillista roskaa,joka
        paljastaa rikkaiden ihmisten rappiotilan.
        Ei heavyrock ole kannibalismia(satanismia)
        vaan kaupallista noituutta.
        Valitettavasti Helsingin keskutassa tapahtuu
        tänä iltana yllättävän paljon myös
        järjestyshäiriöitä.
        Saako yleisökin käyttää todella naamareita,
        olla kännissä ja narkeissa??Hah,hah,hoo


    • on se vaan niin hyvä

      Minun lempparit on Amen itse Lordi.....

    • tonni hillman

      Mä puolestani diggaan eniten Alicesta!

    • edftgyhkjlö

      Awa on ihana :)

    • Enary-fani

      Enary, ehdottomasti. Harmi, ettei ole soittanut Lordin riveissä sitten vuoden 2005...

    • MOI125

      Joo, Enary on ihana.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe