Carolan esitys oli ylivoimaisesti paras, ja biisi myös! Oli skandaali, ettei Ruotsi voittanut!
Ruotsin olisi pitänyt voittaa!
8
669
Vastaukset
- inka
olla eri mieltä. Minä taas en pitänyt Carolasta lainkaan.
En laulusta enkä tekopirteästä esityksestä.
Minä fanitin Lordia.
Makuasioista ei kannata kiistellä. - Carolan esitys paras!
Asun ite täällä Ruotsissa ja monet täällä tykkäs että Lordi oli paras! Ruotsilla ois ollu paljon parempiakin kappaleita lähettää sinne kilpailuun, esim BWO joka tuli toiseks, mutta Carolalla on paljon faneja täällä jotka kaikki äänesti sitä ruotsin karsinnoissa.
- Sar
Eiköhän tää biisi oo kuultu jo 30 vuotta sitten. Samaa Abbakamaa kuin muutkin Ruotsin euroviisut. No makunsa kullakin
Ps. Abba on mun mielestä hyvä ja niin on Carolakin, mutta jotain uutta kiitos. - kakkiainen
Mielipideasioista ei voi kiistellä, ylivoimainen euroviisuvoittaja oli Lordi kaikilla mittareilla mitattuna, eikä mikään abbaa jäljittelevä tissikurki pysty säälittävällä poppipaskallaan sitä muuttamaan vaikka kuinka Ruotsi on tuplamestari.
Euroviisut olivat muutenkin historialliset, ekaa kertaa siellä soitettiin MUSIIKKIA, jota voi siksi itsekseen kutsua. - rölli
maailman parannusbiisejä on jo tarpeeksi.
- Lordin kätyri
Ruotsin biisi oli mitäänsanomaton, samoin Venäjän, millä ihmeen perusteella nuo olivat edes lähellä kärkeä, noh Venäjän ymmärtää kun kaikki naapurivaltiot äänestivät ex. kommareita, tiedä minkä takia????, pelkäävät venäjää?
Euroviisujen show-arvon ylivoimainen kunkku oli Lordi. Fanitin ihan hulluna, samoin teki 1300000 Suomalaista launantaina, puhumattakaan nyt koko euroopasta...
Show oli ihan mieletön veto ja heittäytyminen omalla jutulla maailman valokeilassa, ei puutu äijiltä rohkeutta!
Showbisnes on showbisnestä ja sen se osaa, ja musa, ihna kreisiä :(=) - lordi-fani
sun musiikkimaku on skandaali
- Hallelion
... lätkässä ei laulannassa - luulis sen jo riittävän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770