. Ei lähetettä jatkotutkimuksiin vaikka kovin on lähellä rajaa. Onko muilla ollut tälläisiä lukemia, oletteko saaneet
Ei lähetettä jatkotutkimuksiin vaikka kovin on lähellä rajaa. Onko muilla ollut tälläisiä lukemia, oletteko saaneet
lähetettä jatkoon....
Niskaturvotusta 2,2mm viikot 13+3, alkoi kamalasti pelottaa
4
1085
Vastaukset
- menee
hei. tuskinpa sinulla on syytä huoleen, koska jos olet rajan alla, olet alla ja silloin riskiä ei ole. ole nyt ihan rauhassa ja nauti odotuksesta =)
- pukkaa
Miten niin lähellä rajaa? Toihan on aivan keskivertolukema. Jos menee paljon yli kolmen, niin sitten saat lähetteen.
- odottava mamma
myös meillä oli toi lukema 2,2 viikolla 13 . Kätilö kysyi lääkäriltä onko aihetta jatkotutkimuksiin ja lääkäri sanoi että ei koska ei mene yli 3. alussahan se asia hieman mieltä painoi mutta nyt oon jo unohtanu koko asian ja oon nauttinu odotuksesta. ei olis enää kuin muutama viikko ja sais nyytin kainaloon. Ole huoletta sinäkin, kaikki varmasti hyvin ja onnellista odotusaikaa!!
- Heinä
Vauvat.net.-keskustelupalstalle oli joku kirjoittanut, että nykyinen suositus np ultran tekemiseen olisi viikot 11-13, koska myöhemmin tehdyissä ultrissa on todettu tulevan liian paljon vääriä hälytyksiä.
Sinäkin olet jo 14.viikolla, joten lukema on tuolloin varmasti täysin normaali. Minulla on itsellä np ultra vasta ajankohtana 13 1, ja olen siitä harmissani, jos noita vääriä hälytyksiä kerran tuolloin saattaa tulla. Aiheutuu siitäkin turhaa murehtimista..aivan kuin sitä ei olisi tässä alkuvaiheessa muuten kylliksi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252564Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2052174Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131568Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191469Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501376- 971339
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621141Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise931129Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035