Amfetamiinista

Joku

Oletko koskaan kokeillut amfetamiinia?
Mitä mieltä olet amfetamiinista?

23

7090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuten moni muukin

      päihde. Hyvä olo on olla tilassa, vaan laskut on järkyttävät. Joten ei ole "hintansa" väärti.
      Balanssi on huono, laskut liian pahat siihen hyvään verrattuna mitä siitä saa.
      Kannabis on parasta päihdettä, ei laskufiiliksiä ollenkaan. Kohtuu käytöllä ei mitään haittoja.

      • .........

        kummosta,Lisää virtaa,hetkellistä huvia.
        auttaa naksujen laskuissa.
        huonoja puolia,huomaa niin selvästi käytön.ei kestä kauaa,kallista.
        laaduissa tietty eroa


      • Ex-veturi
        ......... kirjoitti:

        kummosta,Lisää virtaa,hetkellistä huvia.
        auttaa naksujen laskuissa.
        huonoja puolia,huomaa niin selvästi käytön.ei kestä kauaa,kallista.
        laaduissa tietty eroa

        Ei kestä kauaa? Kauanko sen sitten pitäisi kestää? Eikö muka 5-12 tuntia pärisemistä riitä?

        Taitaa olla kaikista päihteistä pitkäkestoisin kerta-annoksella tuo amfetamiini, ehkä tietyt psykedeelit kestää kauemmin..


      • kemikaaleista
        Ex-veturi kirjoitti:

        Ei kestä kauaa? Kauanko sen sitten pitäisi kestää? Eikö muka 5-12 tuntia pärisemistä riitä?

        Taitaa olla kaikista päihteistä pitkäkestoisin kerta-annoksella tuo amfetamiini, ehkä tietyt psykedeelit kestää kauemmin..

        Toi on aika pitkä vaikutteinen.Itse vedin kerran hyvin vahvaa vauhtia melkeen nolla toleranssilla jonkun 0,3 pommin ja seuraavan kerran tuli mieleen n.15 tunnin päästä ,että voisi ottaa lisää.Olin todella pärinöissä 15 tuntia ja aika meni nopeesti.


      • -E-
        Ex-veturi kirjoitti:

        Ei kestä kauaa? Kauanko sen sitten pitäisi kestää? Eikö muka 5-12 tuntia pärisemistä riitä?

        Taitaa olla kaikista päihteistä pitkäkestoisin kerta-annoksella tuo amfetamiini, ehkä tietyt psykedeelit kestää kauemmin..

        riippu aivan paljon vetää,minkä laatusta
        ja minkä kanssa.

        jos sit ei paljoo vedä ni se tunne et se toimii häviää nopeesti,varsinki viinan ym.kanssa. vaik oikeesti toimiski viel.siit ku ei sillee mee "sekasin"


    • kokeiltu

      Muutamista ekoista kerroista tulee hyvä fiilis ja kaikinpuolin loistelias olo mutta laskut ovat jotain aivan kauheaa.

      Kuluttaa elimistöä todella raskaasti.Tappaa punasoluja jotka kuljettaa vatsasta happea keuhkoihin eli hapen otto kyky heikkenee.

      Psyykkisesti raskasta enemmän käytettynä ja voi olla vähän käytettynäkin.Addiktion muodostumisen riski on hyvin suuri.Amfetamiini huijaa käyttäjäänsä niin,että ei huomaakaan kun se rupee viemään mukana.Pystyy valvomaa vuorokausia amfetamiinin voimalla.

      Kyllä tietysti musiikki kuulostaa vauhdeissa hyvältä ja on puhelias ja sosiaalinen ja energinen olo.

      Mutta sen vetäminen ei ole kuitenkaan järkevää haittapuolien takia vaikka on siinä hyviäkin puolia ja voihan sen käyttö pysyä hallussakin tietysti mutta mun mielestä jälkiolot on jotain sellaista mitä ei välttämättä kannata kokea.

      Tuli tuota vedettyä pari vuotta ja vaikee siitä oli päästä eroon kun ei enää pysyny kunnolla kohtuu käytössä mutta mitään en vaihtais mutta en mä spiidii enää varmaan koskaa vedä.

      Bolttakaa Budii!

      • HÖRHÖR

        vattasta punasoluja.
        Mulla ainakin happi tulee keuhkosta aivoon.
        Se tappaa kyllä piri-nistejä,
        runsaastikin.
        Samoin kiduttaa essotkin.
        sano


      • toi happi juttu
        HÖRHÖR kirjoitti:

        vattasta punasoluja.
        Mulla ainakin happi tulee keuhkosta aivoon.
        Se tappaa kyllä piri-nistejä,
        runsaastikin.
        Samoin kiduttaa essotkin.
        sano

        vähän legendaa kun ei voi muistaa miten toi juttu tarkalleen meni mutta meni miten meni.


      • joojoo joo
        toi happi juttu kirjoitti:

        vähän legendaa kun ei voi muistaa miten toi juttu tarkalleen meni mutta meni miten meni.

        Keuhkot - ottaa happee vereen
        Vatsa - pilkkoo saggiksen ja laittaa ravinteet vereen

        Kirjoitin tämän viestin käyttäen hyväksi mm:
        Sormiet - ne käsiä ohkasemmat siinä käsien päässä
        Silmät - ne kaks punertavaa palloo sen isomman pallon keskellä
        Aivot - se keltanen mössö sen isomman pallon sisällä, käytetään välillä ajatteluunkin


      • Aika kummallista. Kuulostaa hyvin vakavilta oireilta ja addiktio muodostuu erittäin helposti, mikä lisää riskiä sydän ongelmia ja punasolujen totaalisen tuhoutumisen


    • HÖRHÖR

      nimittäin mieltä amfetamiinista.
      Mutta emmä ole sitä kokeillut:
      vaan vedin niin perkeleesti.

      Luojan kiitos, jäin henkiin.
      Tosin mä oon MT-eläkkeellä.
      Haluuks säkin semmosen?
      sano

    • minttu17

      ei kannata koittaa.ku kerran koittaa haluaa uudestaa sitte huomaa et käyttää kokoajan,vaikee lopettaa.kaikki menee rahat,kaverit,läheiset..lopuks kaikki on kiinni niistä vitun vedoista tekee mitä vaa että saa ne

      • housebabe

        Ite nokitin kaks, ehkä kolme kertaa monta vuotta sitte, valvoin ne pari yötä, sellanen kirkas mut ei kummempi olo. Jossain vaihees alko väsyttää.

        Parin vuorokauden sisään tais tulla yöllä jotain harhoja, en tie johtuko piristä vai viinasta, siis senki lopettamisesta, tai bentsoista.

        Joka tapauksessa, pirin ottamisen yhteydessä tuli sellanen kylmä, vähän kuolemankaltanen olotila, tie olinko lähellä övereitä? Ja toisella kertaa menin aika sekasin, tosin olin ottanu kaikkee muutaki. No joo, eipä tehny mieli enää piritellä. Ja muutenki, läpi yön valvominen on mun mielestä vitun tylsää.

        Mulle se jäi pariin kertaan. Muista huumeist oon ollu kiinnostunu mut en amfetamiinista.


      • Anonyymi
        housebabe kirjoitti:

        Ite nokitin kaks, ehkä kolme kertaa monta vuotta sitte, valvoin ne pari yötä, sellanen kirkas mut ei kummempi olo. Jossain vaihees alko väsyttää.

        Parin vuorokauden sisään tais tulla yöllä jotain harhoja, en tie johtuko piristä vai viinasta, siis senki lopettamisesta, tai bentsoista.

        Joka tapauksessa, pirin ottamisen yhteydessä tuli sellanen kylmä, vähän kuolemankaltanen olotila, tie olinko lähellä övereitä? Ja toisella kertaa menin aika sekasin, tosin olin ottanu kaikkee muutaki. No joo, eipä tehny mieli enää piritellä. Ja muutenki, läpi yön valvominen on mun mielestä vitun tylsää.

        Mulle se jäi pariin kertaan. Muista huumeist oon ollu kiinnostunu mut en amfetamiinista.

        Huumeitahan ei edes kannata käyttää omasta mielestäni, koska siinä vahingoittaa itseään psyykkisesti sekä fyysisesti.


    • eräjormajorma

      Kerran oon kokeillu. Mukavana lepposa olohan siitä seuras. Ei nyt ihan niin energinen mitä ootin, mut ei se nyt varmaan mitään huippulaatua ollu muutenkaan. Juttua kyllä riitti, kun muuten olen aika hiljainen tyyppi, mutta pireissä ei todellakaan tarvinnu miettiä mitä sanoo vaan suu kävi kuin papupata.
      Laskut oli tosiaan melko hirvittävät. En aio kokeilla uudelleen.
      Loppujen lopuksi aika tylsä, robottimainen huume.

      • oooooooooooo

        hurjat,tärisyttää niin pirusti eikäv oi keskittyy mihinkää ja siihen menee monta päivää,eka päivä pahin ja sit lakaa lievittää.

        puheliaisuus on huvittavaa,varsinki jos tyyppi joka on tosi hiljanen,tulee siihen selittää koko elämän kertaasa,hehee

        jos on hyvää ainetta ni tulee usein kylmä alkuunsa..


    • ksadfirui

      ...Bile shittii! Kannattaa ottaa vaan, jos lähtee radalle/reiveihin. On vaan niin vitun siistii tanssia hyvässä pöhinässä. Laskui voi tasoitella esim. pilvellä.

    • Anonyymi

      En ole.
      Suomalaisten huumeiden kokeilu ja käyttö ovat yleistyneet 1990-luvulta lähtien eli se osoittaa, että osoittaa, että yhä useammalla suomalaisella on omakohtaista kokemusta huumeista. Minun mielestä myös meidän yhteiskunnasta tulee yhä enemmän huumemyönteisempi. Esim. monet Helsingin uudet julkiset vessat (esim. länsimetroasemilla) on jo varustettu näyttävästi käytettyjen huumeruiskujen roskapisteillä, niinkuin käyttö olisi jotenkin jo laillistettu.

      Todella toivon, että Huumausainepolitiikka uudistetaan, mutta valvonnan tehostaminen ei ole ainut keino; jos siis huumeongelmia halutaan vähentää, sosiaalisten ongelmien vähentäminen on oikeaa politiikkaa, ei rangaistusten pidentäminen.
      Haluan, tähän vielä lisätä sen, että Vihreät on ainoa eduskuntapuolue, joka kannattaa huumeiden käytön depenalisaatiota eli että huumeiden käytöstä tai pienten määrien hallussapidosta ei rangaistaisi.
      Ote vihreitten puolueohjelmasta: ”Huumeiden käytöstä tai pienten erien hallussapidosta pitäisi jättää syyttämättä ja tuomitsematta tai rikosoikeudellisista rangaistuksista olisi luovuttava.”
      En tuomitse ketään, joka käyttää huumausainetta/aineita, sillä olemme kaikki tasa-arvoisia

    • Anonyymi

      Paljon se ottaa ja vähän antaa. Ei kannata laskea grammoja ja euroissa se on helppo laskutoimitus, se vie kaikki. Niinku pitkällä juoksulla. Väkivallan täytteeseen eloon saa tottua suuntaan ja toiseen. Poliisivankilan seinät käypi tutuksi ja jos haluaa niin piri ja parisuhde jälkikasvuineen kruunaa koko elo helvetin. Heippa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe