Oireina on ollut: Yhtäkkinen huimaus ja tunne että nyt loppuu ilma ja sydämen lyönnit. Tunne että lyhistyy siihen paikkaan. Huimausta ollut reilun viikon. Vapinaa jonkin verran. Kuumeilua ja taas ei-kuumeilua. Sydämentykytystä. Rintatuntemuksia. Kylmä hiki. Valonarkuutta silmissä ja sellaista yleistä ihmeellistä pahaa oloa.
Sydämessä ei ollut mitään vikaa, eikä veriarvoissa kun olin testeissä.
Lääkäri ohimennen mainitsi paniikkihäiriön, että voiskos sulla olla sellainen, mutta että jatketaan labratutkimuksia.
Huimaus on ollut niin kovaa että en ole kauppareissua selvinnyt.
Psyykkinen stressi on ollut kyllä kova koko kevään. Onko jollain kokemusta vastaavasta?
Paniikkihäiriö mulla?
2
521
Vastaukset
- Kevättyttö
Just samanlaisia tuntemuksia on mullakin... Otettu kaikenlaisia labroja, sydänfilmi ym. Nämä OK! Lääkäri epäili paniikkihäiriötä, johon määräsi Citalopram 10mg -lääkkeen. Tämä pitäisi alkaa vaikuttamaan 2-4 vko:n kuluessa. Olen käyttänyt sitä vasta vajaan viikon, joten tässä eletään toivossa, että apu löytyisi....
Tsemppiä sulle! Et ole yksin oireidesi kanssa...- ei paniikkihäiriötä..
Aluksi epiltiin paniikkihäiriötä mutta kohtaukseni kestivät monta tuntia ja paniikkihäiriössä kohtaukset lyhyitä. Itselläni sekavamuotoinen masennus ja ahdistushäiriö, aiheutunut traumaattisesta stressi kokemuksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780