Oireina on ollut: Yhtäkkinen huimaus ja tunne että nyt loppuu ilma ja sydämen lyönnit. Tunne että lyhistyy siihen paikkaan. Huimausta ollut reilun viikon. Enemmän ja vähemmän. Vapinaa jonkin verran. Kuumeilua ja taas ei-kuumeilua. Sydämentykytystä. Rintatuntemuksia. Kylmä hiki. Valonarkuutta silmissä ja sellaista yleistä ihmeellistä pahaa oloa.
Sydämessä ei ollut mitään vikaa, eikä veriarvoissa kun olin sairaalassa testeissä.
Lääkäri ohimennen mainitsi paniikkihäiriöstä, että voiskos sulla olla sellainen, mutta että jatketaan labratutkimuksia vielä.
Huimaus on ollut niin kovaa että en ole kauppareissua selvinnyt tekemään.
Psyykkinen stressi on ollut kyllä kova koko kevään. Oma rakkaani lähti elämästäni, syytä ilmoittamatta ja sen jälkeen armoton hiljaisuus. Lisäksi töissä ollut kiivas tahti koko kevään. Onko jollain kokemusta vastaavasta?
Voisko tää olla paniikkia?
Kuka auttaa voi...
T: mies hesasta
Onko mulla paniikki?
4
488
Vastaukset
- minä vaan
Mulla alko paniikkihäiriö ihan samalla tavalla. Eli mies jätti yhtääkkiä ilman mitään kunnollista syytä.Jäin tytön kanssa kahden,ja koko ajan pelko että jotain sattuu ja kuin sit tytön käy...nyt alottanut lääkityksen,toivottavasti rupeis pian auttaa. Lääkäriin siis vaan rohkeesti,meitä on monta!
- paniikkiakka
Hei! Kyllä tuo on paniikkia. Ilman tohtorointiakin, sen voi sanoa.
Paniikin voi laukaista niin moni elämän asia.
Alkoholi, masennus,stressi jne.
Mainitsit asioita, ja taidat itsekkin ymmärtää niiden yhteyden oloosi.
Hae apua ajoissa, se on tärkein nevoni.
Älä jää yksin potemaan ja kärsimään. Asiat vain pitkittyvät ja olosi kroonistuu.
Paniikki ei välttämättä jää väijymään elämääsi ikuisiksi ajoiksi, siihen on hoitokeinoja.
Mutta ei kannata jäädä odottelemaan, ei ketään tulla kotoa hakemaan ! - homma
Sulla on niin kova ressi vaan, että oireet alkaa näkyä :/
- se sitä on
Mulla on kanssa stressi päällä ja paniikkia puskee samaan aikaan. Rentoudu hyvä mies! Pysähdy ihan miettimään. Yritä asettaa päivääsi pieni rentoutumishetki, kuuntele vaikka meditaatiomusiikkia ja pysähdy hetkeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783