mitä pitäis varata sairaalaan mukaan kesävauvalle vaatteeksi. riittääkö ihan body,sukat,myssy, pienet tumput,puolipotkarit tai collegepuku. todennäköisesti kotiudumme sairaalasta kävellen jos vaan lääkäri antaa luvan. joten makuupussin varmaan joutuu vaunuihin laittaa?
kesävauvalla vaatteet
3
563
Vastaukset
- äiti 10/2005
riippuu varmaan paljon siitä että kuinka lämmintä silloin on. itse laittaisin varmaan bodyn,sukat,myssyn,tumput ja jonkun kokopuvun tai housut ja paidan. varmuuden vuoksi vaikka vielä ohut viltti vaunuihin mukaan. kannattaa varautua siihenkin ettet välttämättä pysty sairaalasta kovin pitkälle kävelemään,kuinka pitkä matka teillä on? itse en ainakaan pystynyt kovin pitkiä matkoja kävelemään,kun oli aika hellänä tuo alapää.
- odottava mamma
pari sataa metriä..kiitti neuvoista.Oon tietämätön kun ensimmäinen tulossa. Mutta sen tiesin että ilma vaikuttaa paljon.
- äiti 10/2005
odottava mamma kirjoitti:
pari sataa metriä..kiitti neuvoista.Oon tietämätön kun ensimmäinen tulossa. Mutta sen tiesin että ilma vaikuttaa paljon.
no enpä mäkään itteäni hirveänä asiantuntijana pitäisi,vaikka oon yhen lapsen maailmaan synnyttänyt.. =) mutta olen huomannut kumminkin käteväksi viltin pitää mukana niin saa tarvittaessa sen vauvan päälle,jos vilu iskee.
toivotaan että pystyt itse kävelemään matkan,olis vähän tyhmä joutua tilaamaan taksia noin lyhyen matkan takia. onnea synnytykseen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828