Poikien karvaset jalat

Kyssäri

Kysyisin, miten naiset/tytöt suhtautuvat, kun 17-vuotiaalla pojal on suhteellisen karvaset jalat? Tykkäättekö te naiset/tytöt siitä, vai onko se inhottavaa? Lähinnä kaipailisin vastauksia juuri alle 18-vuotiailta tytöiltä :).

7

2693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttöön vaan,

kyllä se on yököttävää ja inhottavaa yhtä lailla kun sekin jos tytöllä on karvoja jaloissaan... paljon mukavampi on laittaa jalkaa toisen jalan päälle jos ei ole karvoja siellä hankaamassa kuin teräslangat. Suosittelen ajamaan kaikki pois, minä ajan myös alapäänkarvani (ja poikien pitää myös ajaa ja kainalot kanssa!). -tyttö16.-

• säde

ei tosiaankaan haittaa:) pitäähän miehellä olla karvaset jalat:) miehen ajetut ja karvattomat jalat näyttää aivan kamalalle..miehelle kuuluu karvat, naiselle ei:)

Tätä mieltä on tämä tyttö:)

• trvi

Kyllä miehellä karvoja kattelee. Pahempi melkeen olis sellanen pistelevä sänki, ku pehmoset karvat. En mä ainakaan sanois poikaystävälleni että pitää ajaa pois.

• karvat

Kyllä mä ainakin tykkään et mun poikaystävällä saa ja pitää olla karvat jaloissa, ei ne kuitenkaan mitään 'kovia' karvoja ole kuten parta esimerkiksi :)

• you worry

Minusta ovat kivoja lähinnä vaikka vähän kutittavatkin :D

• Kyssäri

siis ei ne jalat oot kertaakaan sheivattu, eikä karvat "teräviä" ole :P... muuten vaan haluan tietää mielipiteitänne teiltä :)

• karvat saa olla miehellä

Kyllä miehellä saa ja oikeastaan pitääkin olla karvat. Mun mielestä miehen ei tartte sheivata karvoja mistään. Mua ei poikaystävän karvat haittaa
        -n18

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1314
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      139
      824
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      726
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe