Kysyisin, miten naiset/tytöt suhtautuvat, kun 17-vuotiaalla pojal on suhteellisen karvaset jalat? Tykkäättekö te naiset/tytöt siitä, vai onko se inhottavaa? Lähinnä kaipailisin vastauksia juuri alle 18-vuotiailta tytöiltä :).
Poikien karvaset jalat
7
2678
Vastaukset
- käyttöön vaan,
kyllä se on yököttävää ja inhottavaa yhtä lailla kun sekin jos tytöllä on karvoja jaloissaan... paljon mukavampi on laittaa jalkaa toisen jalan päälle jos ei ole karvoja siellä hankaamassa kuin teräslangat. Suosittelen ajamaan kaikki pois, minä ajan myös alapäänkarvani (ja poikien pitää myös ajaa ja kainalot kanssa!). -tyttö16.-
- säde
ei tosiaankaan haittaa:) pitäähän miehellä olla karvaset jalat:) miehen ajetut ja karvattomat jalat näyttää aivan kamalalle..miehelle kuuluu karvat, naiselle ei:)
Tätä mieltä on tämä tyttö:) - trvi
Kyllä miehellä karvoja kattelee. Pahempi melkeen olis sellanen pistelevä sänki, ku pehmoset karvat. En mä ainakaan sanois poikaystävälleni että pitää ajaa pois.
- karvat
Kyllä mä ainakin tykkään et mun poikaystävällä saa ja pitää olla karvat jaloissa, ei ne kuitenkaan mitään 'kovia' karvoja ole kuten parta esimerkiksi :)
- you worry
Minusta ovat kivoja lähinnä vaikka vähän kutittavatkin :D
- Kyssäri
siis ei ne jalat oot kertaakaan sheivattu, eikä karvat "teräviä" ole :P... muuten vaan haluan tietää mielipiteitänne teiltä :)
- karvat saa olla miehellä
Kyllä miehellä saa ja oikeastaan pitääkin olla karvat. Mun mielestä miehen ei tartte sheivata karvoja mistään. Mua ei poikaystävän karvat haittaa
-n18
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176339Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696000Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887