Ompas hauskaa että minultakin löytöö jo oma "YHTEISÖ". Heh, täällä olen nyt yhdessä "kuppilassa" nettikoneella ja on ilosta huomata että minullakin on faneja myös internetissä!
HAUSKAA KESÄÄ KAIKILLE!!!!!!!!!!!
TOIVOO MASA ALIAS MATTI NYKÄNEN.
TERVE VAAN KAIKILLE
6
873
Vastaukset
- jalmari jalinkulli
toi vois olla aito Matti kun kirjoittaa löytöö ja luulee että netti on paikka jossa on ihmisiä sisällä..mutta ei kai sentään niin idiootti sittenkään osaa edes kirjoittaa...
- Matin äidinkielenopettaja
Matti on ollut oppilaani ylä-asteella 3 vuoden ajan ja muistan hänet mainiosti. Usein hän kirjoitti hyviä tarinoita ja harvemmin kirjoitusvirheitä tuli. Arvosanat vaihtelivat 8-10 välilliä, keskiarvon ollessa 9.
Matti on siis kirjoitustaitoinen nuori mies. - luikihärö
Matin äidinkielenopettaja kirjoitti:
Matti on ollut oppilaani ylä-asteella 3 vuoden ajan ja muistan hänet mainiosti. Usein hän kirjoitti hyviä tarinoita ja harvemmin kirjoitusvirheitä tuli. Arvosanat vaihtelivat 8-10 välilliä, keskiarvon ollessa 9.
Matti on siis kirjoitustaitoinen nuori mies.Muutama virhe, äidinkielenopettaja:
- Äidinkielen opettaja
- Yläaste
- Luokkansa parhaimmistoa
- Matti kävi apukoulun
- höpö höpö
Ei tässä ole Matti Nykänen vaan joku pelle haluaa
pilailla ja jos tämä tyyppi on oikeasti Masa niin
sitä hirveämpi juttu. Suomen tyhmin julkkis
ylivoimaisesti.- tupe
oot oikeesa!
mutta teema kiinostaa kaikkia.ps.tunsin sen.....
- Tupe
Matti on Matti ja pysyy!
mutta terkkuja sille < oon tuntenut sen jo vuosia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086