kehen ootte rakastunu?

kauris olen..

.. ja kalaan. Ikuisesti ja ilman onnea..

19

2527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fisu1

ja yhdessä emme voi olla eikä toista ilmankaan..

• kala...

rakastunut...turhaan. kaikkea ei voi saada...

• kauris N

en ole ennen rakastanut ketään , vaikka olen seurustellutkin. entiset oli oinas,jousimies ,kaksonen. ei synkAnnyt niin hyvin kun tän nykyisen kala miehen kanssa.

• Kalat(M)

vaan mikä tekee tuosta nöpönenäisestä kauris-naisesta niin saavuttamattoman?

• kalamiehelle

Kauris-naisen ujous... Enkä ihan hevin enään tunnusta tunteitani kala-miehelle, eivät vielä tähän mennessä ole olleet halukkaita sitoutumaan /kokeilemaan miten suhteen käy, paenneet.. Jokusen vuoden kuluttua saan sit kuulla , kuinka ovat itkeneet perääni...Jep.Jep.

Ja tuntemani kalamiehet eivät ole osoittaneet kunnolla kiinnostumistaan, anteneet ymmärtää, että turha kuvitella sen kummempia. Eiköhän silloin olekin parasta pysytellä "sopivan matkan" päässä, saavuttamattomissa... :)

Ei muuta, kuin osoitat ja KERROT kauris-naiselle, mitä oikeasti haluat HÄNEN suhteensa.:) Rohkeutta ja onnea sinulle!! :)

• kaurisneiti*

oon rakastunut.

• Kau-Ris

Ihastunut olen, mutten rakastunut.

• ihanaan

olen sydämeni menettänyt!

• Lettu^^

Kauris mieheen :)

• kauris

kaksosnainen on vaan niin ihana....

• rapuNaiseen

vie pojat kielen mennessään p))

• kaurisneito

Olen rakastunut / rakastanut 2 krt kala-mieheen, kerran skorpioniin, kerran härkään.
      Ja tunteet sen verran vahvat heitä kohtaan, ettei tunne varmaan koskaan häviä... Palaa pienellä liekillä sydämessä ja henkilön kohdatessani sattumalta, meinaa lähtee tuli irti... :)
      Muiden merkkien kanssa ei ole tunnetta syntynyt..esim. vaaka,neitsyt,leijona,kaksonen,oinas,jousimies,kauris,rapu.... Vesimiehen kanssa muuten vaan mukavaa ;)

• kauris itse (nainen)

Mä olen taas jousimieheen, itse olen kauris (n).
      Edellinen oli myös jousimies, sitä ennen rapu ja eka ihastus tais olla härkä...
      Jotenkin aina noi jousimiehet tulleet kohdalle.
      Mutta hyvin on mennyt tän nykyisen kanssa, 8v jo oltu yhdessä =)

• Capricorn2

Olen naimisissa vesimiehen kanssa mutta tällä hetkellä sydän sykkii skorpionille...
      Vesimies tylsä, rutinoitunut, ärtyisä...

• skorppioni.

rutinoituneeksi sekä ärtyisäksi muuttuu aikaa myöten myöten myös...

• rrakastunut

Kalaan :)

• Rakkaudet

1. Vesimies
      2. Leijona
      3. Vaaka

Viimeisen kanssa sitten loppuelämä vietetäänkin...

Tosi moni kaurisnainen siis lankeaa itsekeskeiseen (tosin hurmaavaan) kalamieheen? Miksi näin? En tosin sanoisi että vaakakaan on helppo homma...:O)

• jaa'a

En tällä hetkellä kehenkää.... Kaikki on nii tyhmiä, minkäs pojat sille mahtaa =D Sori jos laukkasin, puhuin nyt vaan meijän luokkalaisist.... :P

• kaurisgirl

Jaa, no... En oikee keneenkää.... Kukaa ei oo oikee... Siiis... Kaikki on aika outoja....Jos älyytte?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe