Menkää lääkäriin !!!

Anneli 33

Hyvät ihmiset. Miksi kysytte täällä jos teitä askarruttaa jokin asía tai pelkäätte syöpää. Menkää lääkäriin. Itse kävin lääkärillä ja terveydenhoitajalla kertomassa vaivoista ja rintakivuista. Heistä olin liian nuori! Vasta puoli vuotta myöhemmin nuori terveyskeskuslääkäri otti tosissaan ja lähetti mammoon.

On paljon parempi tietää kuin pelätä ja kaikki syövät on helpompia hoitaa alkuvaiheessa.

Syöpäpotilas..

3

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi ei itsellä

Serkkuni (silloin 24) valitti kurkkukipua usealla kerralla terveyskeskuksessa, lähetettiin kotiin tavallisena flunssana. Myöhemmin todettiin kurkkusyöpä kuoli 2 viikkoa diaknoosin jälkeen.
      Apellani hengenahistusta (ikä 64) lähetettiin kotiin useaan kertaan paniikkihäiriön takia, pari viikkoa sitten todettiin keuhkosyöpä ei voi tehdä mitää odottaa kuolemaa.
      Vaimoni kuoli rutiini leikkauksessa kun lääkäri ei kerennyt tai jonkin muun syyn takia ei antanut ennaltaehkäisevää hoitoa (ehkä olisi pelastunut).
      Näitä voi jatkaa vaikka kuinka paljon mutta tässä oli lähimmät tapaukset.
      Minulla on se käsitys että terveyskeskus lääkärit eivät kerkeä tai niitä ajaa taloudellisuus tekemään hätiköityjä ja "helppoja" diaknooseja.
      Itse käyn yksityisillä lääkäreillä ja tk.ssa ainoastaan paikkaamassa jonkin haavan tai jonkun muun sellaisen yksinkertaisen asian.
      Yksityiset suhtautuu asiaan erinlailla ja nehän tekevät vaikka mitä tutkimuksia kun potilas vain vaatii ja maksaa.
      Eli käytännössä suomessa ihmiset ovat eriarvoisessa asemassa ne joilla on varaa saavat hoitoa ajoissa ja ne joilla ei ole varaa todennäköisesti kuolevat todennäköisesti syöpiin yms.

• syksyn lääkärissä

kipeää selkäänsä. Määrättiin fysioterapiaa ja hierojaa. Anoppi vaati ja vaati lisätutkimuksia, magneettikuvaa tai jotain. Ei mitään suostuttu tekemään. Lopulta meni maaliskuussa itse yksityiselle magneettikuvaan ja siitä viikon päästä aloitettiin syöpähoidot. Hänellä todettiin myelooma, luuydinsyöpä.

Seuraavalla viikolla todettiin sitten miehellä hodgkinin tauti ja siitä olenkin täällä kertonut. Hän onneksi meni eri asian takia yksityiselle ja kokeita määrätessä pyysi ylimääräisiä ja niistä itse pyydetyistä ylimääräisistä selvisi, että jotain hälyttävää on. Lisätutkimukset paljastivat syövän.

Ja itse olen niin luulosairas, että en voi rampata joka näpyn takia lääkärissä joten on hyvä, että on tälläinenkin palsta. Toki on se mahdollisuus, että joku joskus saa rauhoittelua täällä väärällä hetkellä ja jättää sen vuoksi lisätutkimukset väliin ja onkin syöpää. Mutta kokemuksia voi aina kysyä.

• sairaudesta Myelooma
        syksyn lääkärissä kirjoitti:

kipeää selkäänsä. Määrättiin fysioterapiaa ja hierojaa. Anoppi vaati ja vaati lisätutkimuksia, magneettikuvaa tai jotain. Ei mitään suostuttu tekemään. Lopulta meni maaliskuussa itse yksityiselle magneettikuvaan ja siitä viikon päästä aloitettiin syöpähoidot. Hänellä todettiin myelooma, luuydinsyöpä.

Seuraavalla viikolla todettiin sitten miehellä hodgkinin tauti ja siitä olenkin täällä kertonut. Hän onneksi meni eri asian takia yksityiselle ja kokeita määrätessä pyysi ylimääräisiä ja niistä itse pyydetyistä ylimääräisistä selvisi, että jotain hälyttävää on. Lisätutkimukset paljastivat syövän.

Ja itse olen niin luulosairas, että en voi rampata joka näpyn takia lääkärissä joten on hyvä, että on tälläinenkin palsta. Toki on se mahdollisuus, että joku joskus saa rauhoittelua täällä väärällä hetkellä ja jättää sen vuoksi lisätutkimukset väliin ja onkin syöpää. Mutta kokemuksia voi aina kysyä.

Olen kiinnostunut kuulemaan miten anoppisi selkä oli kipeenä ja mitä lääkärit hänelle siitä sanoivat?.--Mitä magneetti kuvaus paljasti? Miten anoppiasi nyt hoidetaan? Kuinka hän voi? Minkälainen Myelooma hänellä on? Ym.Ym. kaikkea muuta mitä liittyy hänen sairauteensa.Olen kiinnostunut siksi koska olen vähän niinkuin samassa junassa anoppisi kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe