Miten asiat toimii Joensuussa..? Pääseekö täällä odottaja hammaslääkäriin jonon ohi? Onko hammashuolto ilmaista raskauden aikana? Kuinka monta ultraa kaupunki tarjoaa? Jne..
joensuun odottajat
3
172
Vastaukset
- tarjolla
Hammaslääkäristä en tiedä, mutta ultria on kolme (rv.12, rv.20 ja synnytystapa-arvio ultra loppuraskaudesta) ja ne on ilmaisia jos käy keskustan terveysasemalla. Jos käy äitipolilla, niin joutuu maksamaan poliklinikkamaksun (22€?). Hammashuollosta voi kysyä neuvolasta tai soittaa hammashoitolaan suoran.
- joensuulainen odottaja
jooo.. elikkä hammaslääkäri jonon ohi ei pääse.. joutuu odottaa niin ku muutki.. ja ilmainen sen piti olla mutta kyllä ne mulle sieltä laskun mukaan antoi.. hitsi vie! :/
joo.. ja ultrat tuliki jo selville =)- anni
Joo, jonon ohi ei todellakaan pääse. Jos on vailla esim. tarkastusta niin sen voi kuulemma tehdä hammashygienisti, joka voi tarvittaessa poistaa esim. hammaskiveä yms. Reikiä ei tietysti paikkaa. Hygienistille voi kuulemma päästä vaikka viikossa. Minulle ei kukaan ole sanonut että hoito olisi ilmaista, joten olen osannut odottaa laskua. Joillakin paikkakunnilla tarkastus saattaa olla ilmainen raskaanaolevalle, mutta ei kaikki hoidot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760