Eli tarvitsisin tässä tonic vettä, mutta ei ole mistään löytynyt. Tiedän että Sinebrychoffin valmistaa ainakin tätä Schweppes juomasarjaa, johon kuuluu tonic vesiä:
http://www.koff.fi/fi/tuotteet/virvoitusjuomat/schweppes.html
Mutta kun ei ole missään marketissa sun muussa putiikissa näitä näkynyt. Pitäisikö näitäkin jostain alkosta hakea tai viinakaupasta tilata?
Tonic vesi?
5
5485
Vastaukset
- liikkeen nimi
lidl kaupassa on tonic juomaa
- Tuhkis
Joka kaupassahan tota tonic wateria myydään, just ostin ite pullon että saa taas GT:t tehtyä.. myydään 0,5l ja 1,5l muovipulloissa. Myös alko taitaa sitä myydä..
- zip
voitko kertoa mistä kaupasta ostit sitä, ja mitä merkkiä se oli? Olen etsinyt nyt kolmesta marketista tätä tonic vettä, ja ilman tulosta.
- konna2
ainakin tota Schweppes:n toniccia nyt löytyy lähes joka kaupasta ,jopa tosta lähistön pikku Siwasta. Alkosta sitten ainakin saa ,jos et muualta löydä.
- goddammit
Tonicissaha on kiniiniä joka on muunmuassa käytetty malarian hoidossa. kyllä niitä kaikkialta saa ainaki Schweppesiä, ja gin tonicia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195477
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723