Eli aika-ajoin huomaan miten nenäpäätä alkaa koskea. 1-2 päivää kun kipu on alkanut, nenä alkaa punoittamaan ja siihen muodostuu finni.. mutta erikoista on että finni ei koskaan "kypsy" vaan jää ihon alle kyhmyksi. Kipu häviää, mutta kohtaan jää punoitus pitkäksi aikaa.
Eli onko nämä finnejä vai jotakin ihan muuta? Ja mikä auttaisi poistamaan punoituksen kohdasta?
kiva mennä sukujuhliihin ensi viikonloppuna!
Finni ihon alla?!?
3
1550
Vastaukset
- däm
joo kyseessäon varmaa niinki ihmeellinen asia ko ihonalainen finni :D. se tulee vähäenne kipeek ja jos puristaa täysillä nii saa puhkastuu sen..MUTTA älä tee sitä. puhjetakseen tali joutuu työntyyn koko paksuniho osan läpi ja siittä tulee pahemman näkönen, ja on pitkään sellanen..eli kestää parantuakseen kaksinkertaisen ajan siitä miten se lähtee siittä itestään. se sisltää yleensä myös paljon nestettä.
- kärsivä
älä todellakaan purista sitä..! Siitä tulee pahat jäljet.. siitä se itsekseen häviää, ei sille mitääb voi..
Mulle nenänpäähän iski karmean finnin, ja ens viikonloppuna ois ylioppilasjuhlat.. apuaa... yleensä kun en oo finneist´ä joutunu hirveesti kärsimään.. joskus on pieniä ja silloin tällöin tulee yksi tosi kipä ja ihan jättimäinen finni johonkin t-alueen seutuville.. mitenhän saan peitettyy tään hirvityksen?!? - mmmmioio
kärsivä kirjoitti:
älä todellakaan purista sitä..! Siitä tulee pahat jäljet.. siitä se itsekseen häviää, ei sille mitääb voi..
Mulle nenänpäähän iski karmean finnin, ja ens viikonloppuna ois ylioppilasjuhlat.. apuaa... yleensä kun en oo finneist´ä joutunu hirveesti kärsimään.. joskus on pieniä ja silloin tällöin tulee yksi tosi kipä ja ihan jättimäinen finni johonkin t-alueen seutuville.. mitenhän saan peitettyy tään hirvityksen?!?Mulla oli ylppäreissä naama kuten yleensäkin, eli täynnä finnejä. Vieraina oli sukulaisia joita en usein tapaa. Yksi heistä kysyi, että "Mistä otit itsellesi tuon nenälävistyksen?"
Luuli siis jotain nenässä olevaa, meikeillä peiteltyä näppylää koruksi. :/
Sanoin vaan että "Ei mulla oo lävistyksiä" ja kävelin pois. En paljon hengaillu omissa juhlissani sen enempää. Illalla vedin kunnon lärvit hämyisessä baarissa.
Tiedän ihan faktana sen, että en ikinä pääse aknesta eroon. yli 10 vuotta jo kulunut tätä... mihin ne tästä enää lähtis. Oon ihan tottunutkin jo ajatukseen. En ees muista millasta on sileä ja kivuton iho kasvoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780