Millaisia oireita nielitippuri voi antaa?
Googletin kyllä jo mutta siellä on sitä ympäripyöreää diipadaapaa,nyt kaipaisin kokemuksen syvää rintaääntä.
Kurkkuun sattuu nielaistessa,siis on jonkun verran arka nielu,ja tätä esiintyy juuri suuseksiä seuraavana päivänä.
Voisiko siis olla joku tauti joka muistuttaa olemassaolostaan aina suuseksin jälkeen vai pitäisikö oireitten tuntua/olla tuntumatta koko ajan?
Jotenkin vaan olen yhdistänyt tämän ajoittaisen mutta pitkäaikaisen kurkkuvaivan suuseksin antamiseen.
Nielutippuri??
4
1576
Vastaukset
- nieluviljelyyn,
ei se muuten selviä.
- sukupuolitaudit
tarttuvat myöskin nieluun,kyseessä voi olla myöskin klamydia...
- ääää
sukupuolitaudit kirjoitti:
tarttuvat myöskin nieluun,kyseessä voi olla myöskin klamydia...
Osaako joku nyt kertoa mitään mistä voisi arvella onko kyse taudista vai ei?
- typykkä
ääää kirjoitti:
Osaako joku nyt kertoa mitään mistä voisi arvella onko kyse taudista vai ei?
itse harrastin kanssa suojaamatonta suuseksiä (antavana osapuolena) miehen kanssa ja nyt on kurkku ollut hieman kipeä. nielaistessa sattuu ja muutenkin vähän aristaa. mien helposti taudit tarttuvat suuseksissä? miten yleistä tämä on? jätkä vakuuttaa, ettei hänelle ole tauteja, mutta mistä sitä ikinä tietää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486318Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki734353- 483915
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213276- 1972990
- 402712
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132579törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202556- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508