Hei!
Haluaisin kokeilla tuota rasvaamista pahimpien repeämisten estämiseksi (jos vaikka toimisi!)..ja joku mainitsi Weleda öljyn..
siis millä nimellä tämä tuote tarkalleen tunnetaan?
Kiitos!
Mikä Weleda öljy?
5
1822
Vastaukset
- kokemuksia olis tarjolla
ostin ja jäi käyttämättä kun oli niin voimakas haju ja jätti ihion tosi kamalaks. jos aamulla laitto ni ei voinu pukea pitkään aikaan ja silti vaatteet rupes haiseen sille öljylle ja illalla jos laitto ni ei voinu mennä maate ku koko sänky olis haissu sille öljylle. käytin sitte tavallista sebamedin f f emulsiota sekä aqualan l perusrasvaa ja arpia tuli pari pientä vaikka painoo tuli reilut 20 kg. niihin vaikuttaa tosin ihotyyppi paljon (mulla on kuiva mutta joustava iho).
- kans
Ostin sitä Weledan synnytykseen valmistautumisöljyä, mutta ei oo tullu käytettyä (kerran kokeilin) ja haju oli tosi voimakas ja jotenkin vaikee käyttää (hierotaan 10min 4krt/vko). Jotkut ovat siitä kyllä apua kuulemma saaneet. Sitä myydään ainakin Sokoksen luontaistuoteosastolla, hinta n.10e.
- Tua
Itse olen käyttänyt Ceridal Intimeä välilihan öljyhierontaan. Myös Ceridal Lipolotion käy. Molempia saa apteekista ilman reseptiä, ks. http://www.ceridal.com/?id=4483c&select=Ceridal
- öljyjen suurkuluttaja
Itse olen Weledan ihoöljyjä käyttänyt ahkerasti. Sopii hyvin hierontaöljyiksi tai suihkun jälkeen levittäväksi vielä hieman kostealle iholle. Weledan Tyrni- ja Sitrus ihoöljyissä on ihanan sitrusmainen tuoksu, joka piristää kivasti. Tyrniöljyssä on lisäksi muutenkin paljon vitamiineja, jotka tekevät iholle hyvää. Selluliitin hoitoon suosittelen ehdottomasti Weledan Koivu-selluliittiöljyä yhdistettynä Weledan Koivu-vartalonkuorinnan kanssa.
- miku.09
hei
msitä suomessa voi ostaa weledatuotteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698