Likastetut kurikset!

Rukka-män

Pukeuduin aamulla pelkästään pentumallisiin keltasiin kuriksii, jossa olkaimet, mustiin Dunlop-saappaisiin, punaiseen Rukan sadetakkiin ja pinkkeihin lasten kurahanskoihin. Hupun vedin tiukasti päähäni ja menin likastamaan kurikset läheiseen leikkipuistoon. Pois tulin bussilla. Aamuruuhkan aikaan bussi oli tietysti täynnä porukkaa ja kävin kuraiselle lattialle makaamaan. Monet kävelivät ylitseni märillä kengillään ja kotiin päästyäni kurikset olivat aivan likastetut. Muita samaa harrastavia?

19

3578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jolle boy

Kyllä on ja missäs päin oot tänäänhän olis märkää ja kuraista likastaa kuriksiamme ? Mulla taas on rukan keltaset henkselikurikset keltasii kurarukkasii myöden ,toi kuranen bussin lattia olis unelma möyryy.Harrastetaako yhdessä ? palaile pian !

• Rukka-män

Lahdessa on tullut möyrittyä. En oo aiemmin uskaltanu näyttäytyä kuriksissa julkisella paikalla, mutta nyt uteliaisuuteni vei voiton. Keräsin kyllä paljon vihaisia katseita.

• Jolle boy
        Rukka-män kirjoitti:

Lahdessa on tullut möyrittyä. En oo aiemmin uskaltanu näyttäytyä kuriksissa julkisella paikalla, mutta nyt uteliaisuuteni vei voiton. Keräsin kyllä paljon vihaisia katseita.

Ai vihaisia no riippuu mitä oot tehny ? Mulle taas on naurettu ja tultu juttelee onpa nuoriso räkinykki ja yrittäny kusta mun kuriksilleni sekä pakottanu mua istuu kuraan ! Hitsi kun on noin 100 kilsaa matkaa olis kiva tavata samanhenkisiä ja rypee yhessä kuriksissa , taidanpa tänään lähtee kuristelee kun eukko on pois himassta :-)

• sottaaminen nou

Mä en tajuu minkä takia kaikkiin leikkeihin pitää yhdistää jotain suttaamista tai jopa ulostamista. Tykkään kurahousujen materiaalista ja kahinasta mutta en ymmärrä miksi hieno kiiltävä pinta pitäisi sotata.

Tuohon ylikävelyjuttuun en sitäpaitsi usko OLLENKAAN. Taitaa olla vaan sedän päiväunissa tuo juttu.

• täysin yksin

Kyllä kaltaisiasi on paljon.
      Jokaisena sadepäivänä heitä on lähes joka bussissa.
      Joskus nykyään jopa pitkänmatkan bussissa ja jopa junissakin.
      Finnair on suhtaunut vähän oudoksuen kurahousu-veijarien yrityksiin päästä ulkomaanlennoille, kotimaan kylläkin.
      Oikeesti kurahousujen käyttäjiä ja niistä nautiskelevia ihmisiä on suomessa n 300 ja tästä määrästä alle 100 jotka voivat käyttää niitä niin että oma persoona hyväksyy tällaisen poikkeavan mieltymyksen. Vain noin 20 henkilöä on sellaisia jotka pystyy käyttämään aitoja olkain-kurahousuja jopa arkisissa askareissaan kuten autonpesussa, veneilyssä, puutarha/pihahommissa sekä sitten tietenkin ab/roolissa.
      Mutta noita sinunkaltaisia täytyy vielä odottaa ja ensimmäinen kun menee bussiin niin se nostetaa sieltä suoraan joko mustavalkoiseen tai punavalkoiseen autoon joita yhdistää siniset vilkkuvalot mm katossa. Sitten he vie tämän ilmiön paikkaan jossa täti tulee ja ottaa kurahousut pois, laittaa vaippahousut ja lepositeet ja letkuruokinnan. Niuvanniemessä on tällainen paikka, Jammun petikaverina.

• mutta

gore-tex asu ajaa saman asian mulla, kävin lauantai yönä uimassa läheisessä joessa asu päällä ja takaisin päin kävellessä löysin ihan mutaisen lätäkön, siinä sitä tuli istuskeltu ja pyöritty hetken aikaa. Sunnuntaina suihkuun pesulle asu päällä, ihanaa. Yritin samaa uinti reissua sunnuntaina päiväl ihan farkut jalassa, mut ei ihan pokka riittänyt,liikaa muita ihmisiä liikkeellä, onhan kesää vielä jäljellä!!??

• kahlikset

Lähdin aamupäivällä vähän kävelee järven rantaa pitkin. Laitoin ensin muovipöksyt ja ruikkasin KY-liukkaria sisään, sitten urheilukerraston, siihen päälle Honkkarin kahluusukkahousut, sen päälle keltaiset henkselikurikset ja vihreen sadetakin. Päähän vielä keltainen syydvesti ja käteen keltaiset tiskihanskat. Jalkaan olisin laittanut vaimon punaiset kontiot, mutta kun eivät mahtuneet niiden kahluuhousujen päälle, joten oli tyytyminen sinisiin kiinalaisiin. Aikani siinä kävelin, vastaan tuli joku äiti penskoineen, asiallisesti pukeutuneet kaikki, vaikka naisella olikin vaan joku nailonasu. Ei muita liikkeellä. Slloin päätin mennä kahlaamaan järveen, kahlasin niin syvälle, ettei vettä mennyt housujen sisään, vesi painoi edestä kiristynyttä housua, ei auttanut kuin painaa käsi veden alle ja helpottaa oloa. Runkkasin siinä vedessä seisoessani. Onneksi ketään ei näkynyt missään, vettä tuli aika kaatamalla. Kun nostin käden ylös, hihassa ollut vesi solahti housuihin. Totesin, ettei niistä ole enää suojaksi, ja menin lopulta rantaveteen kokonaan vatsalleni ja ryömin siinä kuin entinen sissi. Siitä nouseminen olikin hankalaa, kun kahluuhousut oli vettä täynnä. Tuli mieleen joku vanha sirkuspelle, jolla oli ne isot vannehousut. Vesi hölskyen kävelin kotiin. Meni suoraan saunan pesuhuoneeseen, missä ryhdyin riisumaan. Täytyy pistä uusiksi, kunhan vesi vähän lämpenee, oli muuten vielä pirun kylmää.

• Rukka-män

punaset kumpparit on tosi kiihottavia! Mutta kokoa 44 on vaikeaa löytää :( ne sopis täydellisesti mun asuun.

• Jolle boy
        Rukka-män kirjoitti:

punaset kumpparit on tosi kiihottavia! Mutta kokoa 44 on vaikeaa löytää :( ne sopis täydellisesti mun asuun.

Eukollani siis on punasii ja valkosiakin kontioita käytössä :-) Kuristen likaaminen on mun mielestä jees varsinkin kun kuraisella sateisella säällä heittää ne jalkakäytävälle ja jengi kävelee niiden päältä välittämättä niistä yhtään astumalla kurasella kengällä suoraan kurahousuihin ja onpa joku räkässyt niiden päällekkin sitten ne on kiva keratä siitä ja laittaa jalkaansa !

• kiiltävät kurikset
        Jolle boy kirjoitti:

Eukollani siis on punasii ja valkosiakin kontioita käytössä :-) Kuristen likaaminen on mun mielestä jees varsinkin kun kuraisella sateisella säällä heittää ne jalkakäytävälle ja jengi kävelee niiden päältä välittämättä niistä yhtään astumalla kurasella kengällä suoraan kurahousuihin ja onpa joku räkässyt niiden päällekkin sitten ne on kiva keratä siitä ja laittaa jalkaansa !

mua puhuttelee märkyyttään kiiltävät kurikset ja sadetakit. Likaiset työvaatteet evvk...mutta ei se mitään, kiva kun meitä on joka lähtöön.

• Rukka-män
        Jolle boy kirjoitti:

Eilen illalla pukeuduin sadeasuun ja lähdin taas talsimaan lenkkipolulle. Likastin kurikset oikein kunnolla kuralätäkössä. Oletko ikinä tehnyt temppuja kuriksissa esim jossain metsässä?

• Jolle boy
        Rukka-män kirjoitti:

Eilen illalla pukeuduin sadeasuun ja lähdin taas talsimaan lenkkipolulle. Likastin kurikset oikein kunnolla kuralätäkössä. Oletko ikinä tehnyt temppuja kuriksissa esim jossain metsässä?

Niin siis mitä temppuja kuperkeikkoja kontannu tai ryöminny mudassa vai tarkoitatko että olis esim.hinkannu itteään kurahousuihin kurassa maatessaan.... kö ?

• Rukka-män
        Jolle boy kirjoitti:

Niin siis mitä temppuja kuperkeikkoja kontannu tai ryöminny mudassa vai tarkoitatko että olis esim.hinkannu itteään kurahousuihin kurassa maatessaan.... kö ?

kuriksiin runkkausta lähinnä tarkotin

• ------------
        Rukka-män kirjoitti:

kuriksiin runkkausta lähinnä tarkotin

Joo harrastan myös samaa joskus salaa on mukavaa hinkata kurahousuilla kuraista maata ja laukee monasti kurahousuihin.Olis mukavaa kans kun joku toinen sotkis kuravaatteitani tai vaikka saappaillakin pyyhkis kuriksiani :-)

• kiiltävät kurikset
        ------------ kirjoitti:

Joo harrastan myös samaa joskus salaa on mukavaa hinkata kurahousuilla kuraista maata ja laukee monasti kurahousuihin.Olis mukavaa kans kun joku toinen sotkis kuravaatteitani tai vaikka saappaillakin pyyhkis kuriksiani :-)

onks teillä sitten puhtaita kuriksia sisäkäyttöön vai etteks te käytä niitä ollenkaan sisällä? Mulla voi olla kurikset päällä kotonakin ja jopa nukkuessa. Siihen käyttöön ei oikein tommoset likastetut sovi.

• Jolle boy
        kiiltävät kurikset kirjoitti:

onks teillä sitten puhtaita kuriksia sisäkäyttöön vai etteks te käytä niitä ollenkaan sisällä? Mulla voi olla kurikset päällä kotonakin ja jopa nukkuessa. Siihen käyttöön ei oikein tommoset likastetut sovi.

Onhan niitä ilman muuta sisäkäytössäkin Rukan keltasia pääasiassa oranssiset ja valkosetkin löytyy.Kivahan niillä on vaikka lattialla itseensä hinkkailla laueten niihin ;-)samalla nuuhkien vaikka jonkun eukon vanhoja adidaksen superstareja !

• -----------
        ------------ kirjoitti:

Jos alkais tulee sateisia ilmoja ja kaivattaisiin kavereita pk-seudulle edelleen kuraleikkeihin kuravaatteilla ja kontioillakin ? Onkos meitä täällä päin yhtään jos on niin missä päin käytte ulkoillutaa kurahousujanne ?

• kundi
        kiiltävät kurikset kirjoitti:

Sisä kurahousut ! Oon sen verran lyhyt et mulle menee just tollaset 134 ja 140cm:set olkainkurahousut joita löytyy kirppareilta paljon eri värisenä joita onkin.Niitä on kiva käyttää oikein tai väärin päinkin miten kullonkin miellyttää ja lorauttaa niihin vähän vettä sisään etu läpästä ja menee lattialle sitteen makamaan ja katselee vaikka valkosii tai punasii kurasii kontsuja niin tulee hiton hyvä olo :D

• Ridajaan kans naimisissa

Aikoinaan talleilla ollesani jouduin käytään kans kuravaatteita joten tytöt kiusas ja pompotti mua.Muistan aina kun ne pakotti mut hyppäämään lantalaan makuulle ja sit ne pomppimun jalkojen päällä et mä vajosin kainaloita myöden paskaan ja ne pyyhki vielä ridaussaappaat mun poskiin ja sadetakin hartioihin joten vajosin syvälle ja meinas oikeesti tulla paniikki et upon ja hukun sinne ! Mut paniikista huolimatta kurikset kastu sisältä muutamaan kertaan :-) OLI TOSI TYÖLÄSTÄ oikeesti päästä yksin ylös,olin jo yrittänykin kun ne tuli taas nauraen painelee saappaillaan mut alas :-) kiva kokemus näin jälkikäteen hukkumis varasta huolimatta.Kaikkee ne tytöt keksiikin aikoinaan eikä paha vaikka uusiutuiskin mutta tuskipa enää....... :-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5911
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      58
      3426
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2749
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      12
      2634
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2299
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      31
      2218
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      18
      1997
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      18
      1755
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1389
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      279
      1296
    Aihe